烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


21#
發表於 12-3-28 09:00 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

ic,不過見到D膠總係有D驚驚地,都係盡量不入爐,用嚟蒸無咁驚.

點評

廷廷媽  雖然可以入爐, 但都有溫度限制架, 你買果時睇下佢寫上限幾多....  發表於 12-3-28 10:05


大宅

積分: 3479


22#
發表於 12-3-28 10:49 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

個網無寫可以去到幾高溫,包裝都無(應該話都無包裝),我諗用鍋蒸應該無問題吧!


大宅

積分: 4649


23#
發表於 12-3-28 11:08 |只看該作者
我在二德惠買的,
;-) :-D ;-) :-D


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-3-28 11:26 |只看該作者
用來做凍餅就肯定冇問題啦。

你今日backup左未?


男爵府

積分: 8711


25#
發表於 12-10-23 19:52 |只看該作者
剛剛係吉吉島入左件日本熊仔模
應該好安全:;pppp:


大宅

積分: 1836


26#
發表於 12-10-23 23:18 |只看該作者

引用:回覆+廷廷媽+的帖子 個網無寫可以去到幾高

原帖由 gigiwwl 於 12-03-28 發表
回覆 廷廷媽 的帖子

個網無寫可以去到幾高溫,包裝都無(應該話都無包裝),我諗用鍋蒸應該無問題吧! ...
之前見矽膠模多數最高220/230C




大宅

積分: 1836


27#
發表於 12-10-23 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gigiwwl+於+12-03-28+發表回

原帖由 ybhk 於 12-10-23 發表
之前見矽膠模多數最高220/230C
不過你個包裝無寫就要小心,可能個別產品不同受熱程度。




大宅

積分: 4406


28#
發表於 12-10-24 00:34 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎

矽膠可以抵受高溫架,但係淘寶果啲就唔敢講啦!如果要入爐我就覺得去百貨公司買信心大啲


伯爵府

積分: 15600


29#
發表於 12-10-24 01:34 |只看該作者

回覆:矽膠模真的可以入焗爐嗎?

我上海街陳枝x買無膠未



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


男爵府

積分: 8605


30#
發表於 12-10-24 08:24 |只看該作者

引用:但係會唔會+packed+in+XXX+/+brand+from+XX

原帖由 yamaneko 於 12-03-28 發表
但係會唔會 packed in XXX / brand from XXX, but made in China? 而加要好小心睇 label 。



...
我喺橙買了車仔模,網上寫產地係日本。拎回來見模上印住made in china,頂!
不過我都淘了幾個矽膠模,照入焗爐,無膠味喎




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo