在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 800


21#
發表於 12-4-2 02:06 |只看該作者

回覆:點解我個仔,仲未識行?!

唔駛擔心我囡囡無坐學行車十三個月才識行其實每個人唔同嘅




大宅

積分: 2548


22#
發表於 12-4-2 06:38 |只看該作者

引用:我個仔14個月喇,仲未識自已行!我見人地D

原帖由 Yukiko95 於 12-03-29 發表
我個仔14個月喇,仲未識自已行!我見人地D仔女都好早識行,點解我個仔甘遲都唔識?係咪我既問題? ...
我囡十六七個月先識行!




大宅

積分: 3206

wyeth冷知識勳章


23#
發表於 12-4-2 18:47 |只看該作者

回覆:點解我個仔,仲未識行?!

我曾經睇過一本書話,bb遲行是因為bb本身有需要繼續爬行,勉強要bb學行未必好,當bb身體各部份都在適合時候,bb自然會學習行,所以有些遲行bb一學行,便行得好陣,是因為bb身體各部份已準備好,另外如果bb仲想繼續爬行,便讓bb爬,爬行對bb好有益處,要好好珍惜爬行時候,當一學行,bb可愛爬行樣子就唔會再出現!




別墅

積分: 950

爸B勳章


24#
發表於 12-4-3 01:59 |只看該作者
好丫,唔該哂你地甘多媽咪既分享丫!!


大宅

積分: 2411


25#
發表於 12-4-4 00:23 |只看該作者
中醫話爬耐D大時腰骨會好D架
小朋友有自己發展既SCHEDULE, 不用擔心
ching yee


複式洋房

積分: 380


26#
發表於 12-4-9 17:57 |只看該作者

回覆:點解我個仔,仲未識行?!

重磅通常冇咁早識行嫁!




已刪除用户

積分: 9620


27#
發表於 12-4-9 21:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


28#
發表於 12-4-11 00:17 |只看該作者
如果check 過冇問題,就唔駛驚,有啲小朋友怕跌會遲啲,但當佢會行時,就會行得好穩,因為腳仔已經發育好,唔似較細嘅小朋友未夠力,容易跌。


複式洋房

積分: 420


29#
發表於 12-4-11 00:38 |只看該作者
我過仔都要到十六個月才識行,最初重見完健康院要跟進 有些胆心 現在放心了


大宅

積分: 3846

BB防敏心得分享勳章


30#
發表於 12-4-11 10:50 |只看該作者
我個仔都系吖,一歲半先識得行


別墅

積分: 905


31#
發表於 12-4-24 23:20 |只看該作者
Yukiko95 發表於 12-3-29 04:18
我個仔14個月喇,仲未識自已行!我見人地D仔女都好早識行,點解我個仔甘遲都唔識?係咪我既問題? ...

聽老人家講,細佬仔行得遲,有福氣啊,冇咁命苦,
樓主,行的遲,系好事啊


大宅

積分: 2322


32#
發表於 12-4-25 23:49 |只看該作者
可以的話多點同佢去公園行下哎!會有幫助架!


子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 12-5-6 01:16 |只看該作者
男仔發展係遲少少!Don't worry!


男爵府

積分: 6565


34#
發表於 12-5-7 00:08 |只看該作者

回覆:點解我個仔,仲未識行?!

醫生話歳半都唔識先要check




子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 12-5-7 01:15 |只看該作者
試吓俾佢扶住梳化咁行,到有信心,佢自己識放手行

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo