立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56409
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 係喎 ......有道理
禁止訪問
積分: 81803
珊瑚宮
積分: 112010
jenniecatcat 發表於 12-4-7 12:28 再加用呢隻拖乾,一流
lily-of-valley 好用, 吸水, 但幾貴, 三+幾蚊個. 我唔比工人用嘅, 因2week就爛晒.
象牙宮
積分: 236724
bing-jing 發表於 12-4-7 12:06 係咪好似咁架?我屋企有喎 ............咁咪要配過枝棍?
翡翠宮
積分: 78290
原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表 我用打橫海棉果種,用耐左每次收縮脱水時會成條甩出來
JunichiOkada 發表於 12-4-7 12:54 我都用過個隻,記得好似係屎膏牌 之後轉用呢一隻,都ok但就好重
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 咁乾淨o既? 新既一樣
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 呢個至係重點
原帖由 bing-jing 於 12-04-07 發表 oh thank you.......如果要練舉重時 禾會考慮吓
子爵府
積分: 10484
原帖由 jenniecatcat 於 12-04-07 發表 再加用呢隻拖乾,一流
琥珀宮
積分: 185336
bing-jing 發表於 12-4-7 11:28 請問你哋屋企支地拖棍 (我講係可以換拖頭個種) .......... 個頭係用 螺絲釘上 定抑或就咁 扭上去 ? 如果 ...
男爵府
積分: 6815
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy