論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   4


洋房

積分: 70


21#
發表於 12-5-23 14:16 |只看該作者
你仔仔幾大

點評

cat_1447  7個半月大  發表於 12-5-23 14:29


子爵府

積分: 10164


22#
發表於 12-5-23 14:41 |只看該作者
小紅梅 發表於 12-5-22 13:53
你係想平d唔洗咁多$?hk請保姆而家好貴同埋唔包家務,想經濟d比bb去托兒育嬰院個類。請工人預5~6千/月。



...
育嬰園,若不申請津貼,每月大概HKD4,700,有些更不包尿片,
所以呢,bb去育嬰園,開支同請工人可能差不多,
分別可能係會放心一d,話哂有監管,亦真係受訓過!

點評

cat_1447  雖然未試過, 但覺得公供機構應該吾差既… 謝謝您!  發表於 12-5-23 16:39


複式洋房

積分: 493


23#
發表於 12-5-23 15:44 |只看該作者
回覆 CAT0112 的帖子

好有同感


別墅

積分: 613


24#
發表於 12-5-23 16:33 |只看該作者
育嬰園係5包尿片同奶粉的, 但佢地會好悍快介尿片同食野

點評

cat_1447  甘好! 睇過有D 都會有收1YR 前既幼兒班, 會教D BB VIVI… 幫佢地介片…  發表於 12-5-23 16:42


別墅

積分: 613


25#
發表於 12-5-23 17:01 |只看該作者
我細仔歲多介日片, 好快識行同講野, 老師仲會同佢地玩穿鞋帶, 教小朋友坐定同守紀律, 好多野都由育嬰所教, 我煩少好多


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


26#
發表於 12-5-23 17:27 |只看該作者
Anson_Ma_Ma 發表於 12-5-23 17:01
我細仔歲多介日片, 好快識行同講野, 老師仲會同佢地玩穿鞋帶, 教小朋友坐定同守紀律, 好多野都由育嬰所教, ...

甘好, 你用邊間育嬰院?


別墅

積分: 613


27#
發表於 12-5-23 17:33 |只看該作者
觀塘趣樂

點評

cat_1447  等我8定先^^THANKS!  發表於 12-5-23 17:50


伯爵府

積分: 18655


28#
發表於 12-5-23 22:04 |只看該作者
回覆 Anson_Ma_Ma 的帖子

樂趣?是私營嗎?還是4千幾一個月嗎?
謝謝


別墅

積分: 613


29#
發表於 12-5-24 13:37 |只看該作者
俾條LINK你地http://www.cfsc.org.hk/unitweb/s ... p?company_id=SRV2_3


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


30#
發表於 12-5-24 13:52 |只看該作者
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-24 13:52 編輯

回覆 Anson_Ma_Ma 的帖子

可惜得觀唐同藍田~~ 我係大埔人^^ 不過好多人都話基督教係好D~ THANKS^^

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo