烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   13


公爵府

積分: 28399


21#
發表於 12-8-25 07:39 |只看該作者

回覆:請問燉雞汁/瘦肉汁,適合歲半小朋友嗎?

我仔未夠一歲奶奶已燉俾佢飲,但最近幾個月佢都唔肯飲,可能大個仔識分味道,老實講我覺得肉味好so,真係幾難飲,加咩會好味d?




珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-8-25 08:38 |只看該作者
我D仔女細時好廋,又唔識燉肉汁,早D識,唔使成日病又廋.呢排先開始燉俾個仔飲,自己飲埋一份.


水晶宮

積分: 72989

2024年龍年勳章


23#
發表於 12-8-25 09:13 |只看該作者
回覆 肥豬豆豆 的帖子

可以 , 雞汁可以揀雞胸肉 , 冇咁肥. 亦可以用其他部份, 不過要小心撇去油份.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 72989

2024年龍年勳章


24#
發表於 12-8-25 09:15 |只看該作者
回覆 emimi 的帖子

仔仔有偏食嗎 ? 唔係既就唔駛成日燉 , 均衡最重要.

另外你話有 so 味, 如果係新鮮肉, 唔會有 so 味 gor bor .

從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 72989

2024年龍年勳章


25#
發表於 12-8-25 09:16 |只看該作者
回覆 sukkiu 的帖子

而家開始都未遲 ~
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


26#
發表於 12-8-25 10:52 |只看該作者

回覆:請問燉雞汁/瘦肉汁,適合歲半小朋友嗎?

加一角仔果皮同薑,味道好啲



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


27#
發表於 12-8-25 11:23 |只看該作者
燉雞汁使唔使,隔咗層油。幾適合我仔仔食。禮拜日O黎整。


伯爵府

積分: 17668


28#
發表於 12-8-25 11:25 |只看該作者
haha748494 發表於 12-8-25 11:23
燉雞汁使唔使,隔咗層油。幾適合我仔仔食。禮拜日O黎整。

其實真係要燉2小時嗎?


大宅

積分: 4714


29#
發表於 12-10-22 21:37 |只看該作者

引用:加一角仔果皮同薑,味道好啲 +

原帖由 patpat234 於 12-08-25 發表
加一角仔果皮同薑,味道好啲
放喺碗裏面定出面呢?




別墅

積分: 521


30#
發表於 12-10-23 11:49 |只看該作者

引用:囡囡唔肯食固體,瘦到生長線以下,想燉雞汁

原帖由 肥豬豆豆 於 12-08-14 發表
囡囡唔肯食固體,瘦到生長線以下,想燉雞汁/瘦肉汁俾佢,唔知得唔得?



...
Vcvvvvvjkjkkkjugjvjh




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo