婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9042


21#
發表於 12-8-20 10:59 |只看該作者
waterlemon 發表於 12-8-20 10:57
千祈唔好,好容易家變

我而家唔知應該持咩態度去對待呢件事。
拒絕的話,係老公心目中肯定做左衰人。
接受? 老實講,我過唔到我自己。
睇錢份上,我要忍忍忍~


水晶宮

積分: 53671

育兒性格勳章 想生BB熱投


22#
發表於 12-8-20 11:02 |只看該作者
叫埋外母一齊住
你同佢講: 我都要孝順亞媽

點評

 咁又唔得。己所不欲,勿施於人。況且我媽仲要照顧屋企。  發表於 12-8-20 12:17
Have a Prosperous Life!


大宅

積分: 4359


23#
發表於 12-8-20 11:03 |只看該作者
家有一老,如有一寶... 點解你老公要孝順你都唔支持?

將來你亦會老, 你的身教, 將來你的仔女亦會學你一樣。

點評

yan95112  係有一寶,不過相見好同住難,到時媳婦變奴工囉~  發表於 12-8-20 14:18
ko2tang  agree!  發表於 12-8-20 13:01


禁止發言

積分: 16954


24#
發表於 12-8-20 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-8-20 11:07 |只看該作者
回覆 的帖子

你問佢如果真係相處唔到咁點先, 佢係唔係會請得走? 古時候咩都傳長不傳幼架啦


男爵府

積分: 9042


26#
發表於 12-8-20 11:10 |只看該作者
noella 發表於 12-8-20 11:03
家有一老,如有一寶... 點解你老公要孝順你都唔支持?

將來你亦會老, 你的身教, 將來你的仔女亦會學你一樣 ...

老實講,我冇打算仔女結左婚同佢地一齊住,住隔離左右照應下冇所謂,一齊住,唔係個個都相處到。而且我自己唔係容易相處的人。其實我老公都見過佢阿媽同佢阿麻以前一齊住個時係相處唔到,搞到成家人都唔開心,點解而家又要我同奶奶一齊住?!
睇錢份上,我要忍忍忍~


公爵府

積分: 26102


27#
發表於 12-8-20 11:11 |只看該作者

引用:Quote:HTLT+發表於+12-8-20+10:15+極力反對

原帖由 tantanmama 於 12-08-20 發表
同意, 唔好換大屋, 仲要將原先諗住用黎換樓嘅錢即刻買層細價樓收租, 斷你老公後路.

...
好辦法




禁止發言

積分: 16954


28#
發表於 12-8-20 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9042


29#
發表於 12-8-20 11:17 |只看該作者
Phoebe_snufkin 發表於 12-8-20 11:07
回覆 貓 的帖子

你問佢如果真係相處唔到咁點先, 佢係唔係會請得走? 古時候咩都傳長不傳幼架啦

我冇問咁多呀,淨係點解唔可以去同佢阿哥阿嫂住、一定要同我地住個理由已經講唔通啦。
我諗拒絕都唔係一件咁容易的事,住落左再叫人走就更加難開口了吧?! 況且呢個唔係普通朋友,係佢阿媽呢!!
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 4328


30#
發表於 12-8-20 11:38 |只看該作者

引用:Quote:奶油B+發表於+12-8-20+10:34+如果99

原帖由 於 12-08-20 發表
咁様太僵了吧?!
如果忍吾到就要囉。忍到就梗係好啦。




男爵府

積分: 9042


31#
發表於 12-8-20 11:41 |只看該作者
美亞 發表於 12-8-20 11:15
招開一次家族會議.(叫埋大哥大嫂)由大家發表意見.各自講出自己的原因.到時睇下大哥大嫂以乜野理由推99來你 ...

如果老公堅持,我真係會提議佢地開家庭會議的。
就算照顧都應該係一齊或輪流照顧,如果長期住我地屋企,我諗我會精長期神緊張。
而且奶奶搬左出來,咁老爺又點呢? 老爺又未必想同仔女一齊住架喎,唔通由得佢一個人?
如果真係要揀,我情願同老爺一齊住,起碼老爺唔會日哦夜哦。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 8887


32#
發表於 12-8-20 12:00 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

直接講一句: 你媽搬黎,我搬走!你唔使指意搵到我,就算你搵到我都唔會跟你歸家! 因為一山不能藏二虎!



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


男爵府

積分: 8887


33#
發表於 12-8-20 12:07 |只看該作者

引用:直接講一句:+你媽搬黎,我搬走!你唔使指

原帖由 babe.mami 於 12-08-20 發表
直接講一句: 你媽搬黎,我搬走!你唔使指意搵到我,就算你搵到我都唔會跟你歸家! 因為一山不能藏二虎!



...
一山不能藏二虎~依句系你老公當初都有講過架!叫佢唔好忘記! 你同佢阿媽住,到時9成9會有產後抑鬱! 你睇下你老公撐你多定佢老母多啦 ~~ (bk又食左我d字!)



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


男爵府

積分: 9042


34#
發表於 12-8-20 12:07 |只看該作者
babe.mami 發表於 12-8-20 12:00
直接講一句: 你媽搬黎,我搬走!你唔使指意搵到我,就算你搵到我都唔會跟你歸家! 因為一山不能藏二虎!



...

咁又唔得,離婚都似,我只希望有D折衷D的解決方法。當然,如果老公主動放棄呢個諗法就最好。
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 3693


35#
發表於 12-8-20 12:08 |只看該作者
回覆 的帖子

要堅持say NO!
叫c6上BK睇婆媳版令佢明白相見好同住難,吾好比悲劇上演。


大宅

積分: 3693


36#
發表於 12-8-20 12:09 |只看該作者
貓 發表於 12-8-20 11:41
如果老公堅持,我真係會提議佢地開家庭會議的。
就算照顧都應該係一齊或輪流照顧,如果長期住我地屋企,我 ...
未必㗎,有D62好長氣,乜都講。


男爵府

積分: 9042


37#
發表於 12-8-20 12:09 |只看該作者
babe.mami 發表於 12-8-20 12:07
一山不能藏二虎~依句系你老公當初都有講過架!叫佢唔好忘記! 你同佢阿媽住,到時9成9會有產後抑鬱! ...

係,我要提醒佢自己之前講過的野。
睇錢份上,我要忍忍忍~


禁止發言

積分: 16954


38#
發表於 12-8-20 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


39#
發表於 12-8-20 12:13 |只看該作者
好明你既難處.
不過,始終都係C6父母,你心平氣和同佢分析下啦.
千其咪因為呢D事而同C6鬧交呀.
佢夾係中間,好難做人架.


男爵府

積分: 9042


40#
發表於 12-8-20 12:13 |只看該作者
JessL 發表於 12-8-20 12:09
未必㗎,有D62好長氣,乜都講。

我了解老爺為人,佢好識做、好通氣的。奶奶就成日當個仔係3歲咁來教。
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo