潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


21#
發表於 12-9-5 04:12 |只看該作者

回覆:鑽石!!!!!!!!!!

真係貴左好多好多好多,我08年喺周大叔買咗粒1.56卡圓石,D vvs2,唔係3Ex,果陣要28萬,最近問番同樣貨式,宜家要接近40萬,我初時以為係咪周大叔先咁貴,點知去六福八卦問下,開價都唔差得好遠,宜家我唔睇白鑽了,我改買黃鑽喇,又平啲又靚啲




男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


22#
發表於 12-9-5 04:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福蔡太+於+12-09-04+發表我

原帖由 dbchu 於 12-09-04 發表
周大叔咁貴!
我覺得周先生仲貴喎,我幫襯周大叔過十年了,當初係聽有個做珠寶生意嘅鬼婆講,佢話如果唔識野又想買鑽石,去周大叔啦,唔識都可以買到較高質嘅石,咁我宜家叫做比以前識多咗,同謝記/老六比較,周大叔d貨係高質d,所以都貴d,老六真係L色都有得賣,周大叔so far我未見過




禁止訪問

積分: 403


23#
發表於 12-9-6 22:00 |只看該作者

引用:真係貴左好多好多好多,我08年喺周大叔買咗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


24#
發表於 12-9-7 03:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福蔡太+於+12-09-05+發表真

原帖由 chaay 於 12-09-06 發表
1.56 D colour vvs2 都要so expensive??
then 1.701t D colour vvs2 $254,XXX with Gia cert 咪低價咗 :que ...
有無咁平呀?1.7卡喎,你幾時買?喺邊度買?





禁止訪問

積分: 403


25#
發表於 12-9-7 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-06+發表1.56+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8327


26#
發表於 12-9-7 09:36 |只看該作者
i can help you to check diamond price and find the diamond if you want (only GIA) as i am the diamond buyer . and i worked in CSS before.

here below have another diamond you can consider and compare with the price:

2141700456 GIA BR 1.00 F VS2 NON

VG EX G

price is HKD 49,686.





男爵府

積分: 8327


27#
發表於 12-9-7 09:44 |只看該作者
回覆 chaay 的帖子

1139181153GIABR1.60DVVS1NONEXEXEX

price is HKD 260,260


大宅

積分: 2118


28#
發表於 12-9-7 10:38 |只看該作者

引用:1.08+carat,+F+colour,+SI2,+3EX,+none.+$4

原帖由 hihilor 於 12-09-03 發表
1.08 carat, F colour, SI2, 3EX, none. $49000. 值嗎?
補圖!
我講緊呢粒,個點係個邊邊度,看到嘛?而中間無花,但係si2.... 所以我唔識揀....其實gia會否評錯級的?請jm看圖後畀畀意見我>0
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 403


29#
發表於 12-9-7 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-06+發表1.56+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 403


30#
發表於 12-9-7 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihilor+於+12-09-03+發表1.0

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2118


31#
發表於 12-9-7 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihilor+於+12-09-07+發表補

原帖由 chaay 於 12-09-07 發表
Ok wor 鑲鑽時掩藏一吓就靚
但係果度話個clarity\"clouds that are not shown\"! ???




禁止訪問

積分: 403


32#
發表於 12-9-7 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-07+發表Ok+wo

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1287


33#
發表於 12-9-7 12:28 |只看該作者
chaay 發表於 12-9-7 11:56
Ok wor 鑲鑽時掩藏一吓就靚
係, 搵隻爪掩住咪ok囉


禁止訪問

積分: 403


34#
發表於 12-9-7 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-07+發表Ok+wo

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19624


35#
發表於 12-9-7 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihilor+於+12-09-07+發表但

原帖由 chaay 於 12-09-07 發表
橫掂shop無客人你大可以過來我度一同交流一下,反正我哋有唔同grade 啲鑽石以做例子比你有多D understanding ...
可否pm我你shop地址?另請問1.0x卡,F色,淨度VS, 3EX, None 幾錢




禁止訪問

積分: 403


36#
發表於 12-9-7 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-07+發表Ok+wo

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 403


37#
發表於 12-9-7 13:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-07+發表橫掂s

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2118


38#
發表於 12-9-7 13:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihilor+於+12-09-07+發表但

原帖由 chaay 於 12-09-07 發表
When was the Gia cert dated? Just wondering
June 2012. 日子有咩關係架?




禁止訪問

積分: 403


39#
發表於 12-9-7 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaay+於+12-09-07+發表When+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7426


40#
發表於 12-9-7 14:18 |只看該作者
咁請問一卡D colour, VS2, 3EX, NONE, 樓上鋪售多少才合理?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo