自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


子爵府

積分: 10165

熱血勳章


21#
發表於 12-9-5 15:54 |只看該作者
竹筍 -- 發個豬頭。入了急診........


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


22#
發表於 12-9-5 15:56 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Ednice+於+12-9-5+15:25+編輯+

原帖由 Ednice 於 12-09-05 發表
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶 ...
我信有食物敏感,但覺你係心理影響身理



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-9-5 16:03 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

水蜜桃.日本大大隻 有毛果D,好鍾意食,可惜食完 周身痕,而家連 韓國水蜜桃都唔得,..唉…




男爵府

積分: 7330


24#
發表於 12-9-5 16:04 |只看該作者
我食午餐肉都會又暈又想嘔嫁...


珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


25#
發表於 12-9-5 16:05 |只看該作者

引用:我唔係食嘢有不良反應,都講下.....我入親

原帖由 iczzzz 於 12-09-05 發表
我唔係食嘢有不良反應,都講下.....我入親去super market買嘢,超過10mins買買下就想痾,點解會咁㗎?幾年 ...
sorry,我笑咗




大宅

積分: 2791


26#
發表於 12-9-5 16:09 |只看該作者
回覆 iczzzz 的帖子

我同我家姐都係咁呀, 但係一去到熱啲嘅地方, 就會無事...

終於搵到同道中人喇


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


27#
發表於 12-9-5 16:09 |只看該作者
本帖最後由 靖嵐 於 12-9-5 16:18 編輯

食完青椒會好多胃氣, 繼而會嘔... 以前細個冇事, 係大肚後先係咁, 初初嚴重到係d食物同青椒一齊煮或"痴"到少少(特登唔食青椒), 都一食完餐飯即嘔...

街出面d牛肉或肉類"喇"過, 食完餐飯又嘔...

飲普洱茶後會心跳加速, 頭暈...

大女細個對茄子皮, 咸蛋白敏感, 食完皮膚會起紅點... 依家大o左冇事...
兩個女食綠色奇異果後, 都話個口好似比火燒咁又"喇"... 但食金奇異果就冇事...


細女BB時食母乳, 我食完芝士, 第二日佢必嘔奶... 食完大大隻蝦, 第二日佢會勁出濕疹...
果然, 細女到自己食得芝士同大大隻蝦時, 都會嘔奶同出濕疹... 但大o左又冇事...
食粥仔時加魚, 又係勁出濕疹... 肚屙時, 醫生送罐荳奶粉比佢飲, 又係勁出濕疹...
細女濕疹底, 依家大o左d, 係唔食得炸o野同朱古力, 少食甜o野都好d...
我想要9999呀...


禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


28#
發表於 12-9-5 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-9-5 16:12 |只看該作者
食擔擔面會即嘔,食菠蘿會喉嚨痕,食泥蜢會出風懶。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 12-9-5 16:14 |只看該作者
蜜瓜...食完喉嚨會好痕

點評

Edithcsm  me 2   發表於 12-9-5 17:20
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-9-5 16:15 |只看該作者
我自從生完仔之後一食腰果就會敏感到抖唔到氣.
試過有次要CALL 白車.即打支針!


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


32#
發表於 12-9-5 16:21 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

食矮瓜一定會




大宅

積分: 1987


33#
發表於 12-9-5 16:21 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲咖啡會頭痛,痛到要食止痛藥嗰隻,好彩我不嬲都唔鍾意飲!
聞到杏仁茶同芫莤味就會暈!




男爵府

積分: 6888


34#
發表於 12-9-5 16:24 |只看該作者
食菠蘿條脷會痕
飲無加冰果d凍奶茶一定胃痛


侯爵府

積分: 20359


35#
發表於 12-9-5 16:29 |只看該作者
我食麵及皮蛋會屙up尿


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-9-5 16:29 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我食某d店舖的面包會好眼瞓。

阿女食皮蛋喉嚨會即刻拿住痛。




珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


37#
發表於 12-9-5 16:53 |只看該作者
QUSTINLING 發表於 12-9-5 15:35
我對某D餐廳既野會敏感,食左晤夠15分鐘就會條頸同背脊有麻痺感覺,但仍然未知係咩影響不過最近有 ...

我試過幾次,食完雞燉翅都會咁,成條脊骨麻痺、條頸無力。早排先知呢D係味精毒,即時飲D可飲就無事。


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-9-5 16:54 |只看該作者

引用:唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d

原帖由 Ednice 於 12-09-05 發表
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶 ...
msg 過敏?




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-9-5 16:56 |只看該作者

引用:Quote:QUSTINLING+發表於+12-9-5+15:35+我

原帖由 sinnacat 於 12-09-05 發表
我試過幾次,食完雞燉翅都會咁,成條脊骨麻痺、條頸無力。早排先知呢D係味精毒,即時飲D可飲就無事。 ...
所以出街食飯一定要有可樂




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-9-5 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo