自由講場

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   15


男爵府

積分: 8945


21#
發表於 12-10-18 22:46 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

睇完覺得好似一套戲的劇情,可能佢地消失或者從來無出現係世上,亦未必係你想像得如此美滿。大家一齊努力啦




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


22#
發表於 12-10-18 22:47 |只看該作者

引用:唉,其實我都有咁諗過,生佢地出黎,佢地辛

原帖由 小妮子 於 12-10-18 發表
唉,其實我都有咁諗過,生佢地出黎,佢地辛苦,我又辛苦,都唔知為乜 ...
Me2,我覺得而家做小朋友好慘,競爭比以前大,長大後又乜都要爭,大人辛苦之餘小朋友都唔好受~不過唔生都生左,大家一齊努力啦!!



點評

newchun    發表於 12-10-19 16:32
greenpea    發表於 12-10-19 15:13
QQLAU    發表於 12-10-19 00:11


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


23#
發表於 12-10-18 22:47 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...
點解你講左我想講好多年既野?????
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-10-18 22:48 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

我都明白你嘅感覺,不過媽媽係一生嘅職業,無得話放棄。倒不如你諗吓有無咩辦法減壓,例如找一日放假,請人代湊小朋友,自己或者同老公去吓玩食吓好嘢…… 我有時都會覺得做媽媽無自由,有時我會放工後請老公湊住仔先,我去shopping一兩小時或約朋友食吓飯; 又或者請老爺奶奶代為照顧阿仔,同老公兩人去睇場戲咁。你要找個方法平衡吓自己,唔係真係搞到人都癲呀!




子爵府

積分: 13193


25#
發表於 12-10-18 22:48 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!


大宅

積分: 1813


26#
發表於 12-10-18 22:49 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

你可以嘗試比佢地去補習社,幫輕下自己,唔好比咁大壓力自己!


水晶宮

積分: 53364

畀面勳章


27#
發表於 12-10-18 22:49 |只看該作者
諗多d小朋友給我們的歡樂


伯爵府

積分: 15307

2025勳章蛇年勳章


28#
發表於 12-10-18 22:50 |只看該作者
加油呀,你為兩個仔付出嘅以後回頭望係值得㗎覺得辛苦俾少少時間自己抖抖氣,安排下一個月搵一兩日唔好趕返屋企,搵朋友又好、自己四處hea下又好,俾自己充下電啦學黎天王話齋"坎坷過後有艇搭"笑下啦加油i
我係bearbeardo


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-10-18 22:50 |只看該作者
我諗你你都係一時心情煩躁先咁諗,relax 好快就 weekend 可以休息下。


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


30#
發表於 12-10-18 22:50 |只看該作者
我都好後悔, 日日接放學都比老師投訴佢8厭, 一到接放學時間就好驚, 佢依家先K2
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


男爵府

積分: 5391


31#
發表於 12-10-18 22:51 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我跟你一樣,有後悔生咗細仔,因為而家讀書真係家長再去讀,我女小三,又係日日打仗,仲要佢有學習障礙,一隻字讀伯幾次都吾識,細仔2歲又攪攪陣,不過辛苦總會過,加油!唉!我諗緊呀仔小一,呀女就中一,我又要返轉頭再讀過小一好想哭。

點評

bulubulu  前後共讀3次小一  發表於 12-10-18 23:17


侯爵府

積分: 22462

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-10-18 22:52 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!




男爵府

積分: 5908


33#
發表於 12-10-18 22:52 |只看該作者

引用:兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
我又係對住小朋友功課會後悔,但其餘時間唔會咁諗。早前我同老公講,如不是有小朋友,我地好多錢洗,因唔駛請工人,唔駛補習學野,去旅行一家人勁重皮,但老公話我低能


禁止訪問

積分: 42056


34#
發表於 12-10-18 22:52 |只看該作者

引用:兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


35#
發表於 12-10-18 22:52 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

You are not alone



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


翡翠宮

積分: 91763

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 12-10-18 22:54 |只看該作者
加油呀


子爵府

積分: 14654

畀面勳章


37#
發表於 12-10-18 22:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
我唔係好你好多咋,只是佢地未上小學,大家一齊加油!




伯爵府

積分: 17166


38#
發表於 12-10-18 22:55 |只看該作者
我只係一個仔, 剛升小一, 我都覺得多左好多野要跟, 好大壓力, 你仲要係兩個小朋友, 好明白你o既辛苦, 支持你! 我地一齊加油!


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


39#
發表於 12-10-18 22:55 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!






大宅

積分: 4009


40#
發表於 12-10-18 22:56 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

睇完之後好驚吖!我嗰個仲未出世呢!




首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo