烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3635


21#
發表於 12-10-21 19:18 |只看該作者
我識得一個日本人小朋友試過我整的飯團,她也說是不加醋的,但係我個仔話加了好味D,所以我便加了壽司醋。

點評

2akachan    發表於 12-10-21 23:06


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-10-22 00:50 |只看該作者
ranirani 發表於 12-10-20 14:58
我每星期整一次飯團比阿仔帶返學做lunch.我會早一晩洗定珍珠米,一杯米加一杯水多小小,好彩我個電飯㷛有時 ...

一早整番到學校,下午先食,焗住唔會(叔)嗎

順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 3635


23#
發表於 12-10-22 08:16 |只看該作者
D 飯團凍咗先包保鮮紙,我每次都留兩個在家,到了一點鐘左右先自己食,(我初初整都驚佢帶返學有問題,所以自己都食埋一份。我阿仔話佢D同學仔帶飯團我先跟窄

我覺得唔好味就係D紫菜淋哂!


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


24#
發表於 12-10-22 10:20 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

你好!其實我都想整壽司或者飯團比仔仔做午餐,我買咗壽司模都未試過整,請問加壽司醋同唔加壽司醋有咩分別?要加幾多分量?如果我早上做好壽司或者飯團然後放溫室到中午先放在食物盒內去學校可以嗎?

唔該!


大宅

積分: 1993


25#
發表於 12-10-22 10:31 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 11:20
回覆 2akachan 的帖子

你好!其實我都想整壽司或者飯團比仔仔做午餐,我買咗壽司模都未試過整,請問加壽司 ...
Hello...

整壽司加壽司醋
整飯團不要加壽司醋

整飯團-If 係入面包材料、外面沾上塩
    If, 係Mix 材料同飯、而d材料係有味的話、5洗加調味料。



天気冷加以Keep常温、香港天気有d濕。
最好用保冷剤Keep.


希望幫到你、有問題再問我。






子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


26#
發表於 12-10-22 10:44 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

多謝指教!壽司醋應該落幾多先叫做夠?唔該!


大宅

積分: 1993


27#
發表於 12-10-22 10:59 |只看該作者
回覆 mickychow 的帖子

你用粉状酢?液体酢?


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


28#
發表於 12-10-22 11:50 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

液體酢,唔該!


大宅

積分: 2009


29#
發表於 12-10-22 12:00 |只看該作者
我平時整會加醋,蟹柳,肉鬆,早一晚整,下午食同夜晚都冇問題,可能有醋.
注意:我冇放入雪櫃架,因為雪左會硬唔好食


大宅

積分: 1993


30#
發表於 12-10-22 12:08 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 12:50
回覆 2akachan 的帖子

液體酢,唔該!
飯1.5CUP

砂糖大匙2-3

酢大匙2

塩小匙1


BTW,粉状易用!


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


31#
發表於 12-10-22 12:22 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

原來壽司醋都另外要加野,咁粉狀會否容易d?係咪日式超市就有得賣?有無邊隻可以介紹下?
唔該!


大宅

積分: 1993


32#
發表於 12-10-22 14:09 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 13:22
回覆 2akachan 的帖子

原來壽司醋都另外要加野,咁粉狀會否容易d?係咪日式超市就有得賣?有無邊隻可以介 ...
http://www.showanavi.jp/archive/archive/1960/6053.php

This one, maybe u can find in japanese supermarket


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


33#
發表於 12-10-22 14:15 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

影底咗張相了!唔該晒!


男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-10-22 14:34 |只看該作者

回覆:急~求飯糰保存方法

大家知唔知邊度有得賣包飯團嘅包裝膠?即係好似City Super 咁會將飯同紫菜分開,食嘅時候先3steps 包番飯團,咁張紫菜食嗰陣超脆


大宅

積分: 1836


35#
發表於 12-10-22 18:09 |只看該作者

引用:1次整多D焼飯団、冰左食時DING番

原帖由 2akachan 於 12-10-19 發表
1次整多D焼飯団、冰左
食時DING番
可唔可以講下點做燒飯團?要用日本米嗎或是一般港人食嘅米飯都可以?唔該晒 :).




大宅

積分: 1993


36#
發表於 12-10-23 13:53 |只看該作者
ybhk 發表於 12-10-22 19:09
可唔可以講下點做燒飯團?要用日本米嗎或是一般港人食嘅米飯都可以?唔該晒 :).



...
不如我開個TOPIC、因為可能有其他人想知。。。

點評

KT0603    發表於 12-10-24 15:31


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-10-23 14:09 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子

請問壽司粉點用?




大宅

積分: 1993


38#
發表於 12-10-23 14:15 |只看該作者
回覆 跳跳虎 的帖子

Mix with rice


大宅

積分: 1836


39#
發表於 12-10-23 23:32 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-23 13:53
不如我開個TOPIC、因為可能有其他人想知。。。
好呀,thx!


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-10-23 23:48 |只看該作者

引用:回覆+跳跳虎+的帖子 Mix+with+rice+

原帖由 2akachan 於 12-10-23 發表
回覆 跳跳虎 的帖子

Mix with rice
醋粉就咁溝入飯就可以唔駛再加糖、鹽




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo