烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   388


公爵府

積分: 27823


21#
發表於 12-10-23 01:12 |只看該作者


子爵府

積分: 11657


22#
發表於 12-10-23 01:12 |只看該作者
回覆 carol49 的帖子


我無跟某一個食譜。。又無跟份量。但綱上都好多唔同既食譜。。你可以睇睇呢個。。。


材料 :
五花腩肉 2-3 斤 粗鹽 適量

醃燒肉料 :
紹興酒 1/2 湯匙 (先將酒抹上)
幼鹽 1茶匙 糖 1/8 茶匙 雞粉 1/4 茶匙
沙薑粉 1/4 茶匙 五香粉 1/8 茶匙

製 法 :
1. 五花腩肉留皮, 先用刀在表皮上刮去污穢物及毛, 用水洗淨, 再將五花腩放入滾水內煲大約 8-10分鐘至五成熟, 然後取出過冷河.
2. 五花腩待涼後抹乾水, 用豬插及鐵釘在表面刺鬆後, 將醃燒肉料塗上, 一定要先將酒抹上, 其他材料拌勻後再平均抹上.
3. 將五花腩吊起吹乾最少 4-5 小時.
4. 用錫紙將五花腩肉包裹, 留下豬皮部份不用包. 錫紙的高度要比五花腩肉的高度多高1吋. 錫紙與腩肉中間不能有空隙.
5. 包裹好的腩肉, 在腩肉皮上面放下約1吋厚的粗鹽, 把鹽輕輕壓實, 表皮每一處地方都要用鹽覆蓋及不要被錫紙遮住.
6. 將包好的五花腩小心地放入巳預熱15 分鐘 (230度) 的焗爐內, 先焗 50 分鐘.
7. 再將腩肉表面的鹽取走, 再將燒肉放回入焗爐內, 用210 度烤 20-25 分鐘. 烤至豬皮鬆脆.
8. 待燒肉稍涼後斬件上碟.

注 :
1. 要買到靚及滑的五花腩肉, 買肉時一定要話比豬肉店員聽, 要買近豬胸口部位有少許骨及半肥瘦的五花腩, 否則, 其他部位比軟鞋口.
2. 買五花腩時, 要店員盡量將豬肉切成正方形一點, 不要切長形, 否則, 太薄好難將五花腩包裹至企身.
3. 用鹽焗的方法是令到豬皮表面水份全部蒸發, 達至表皮鬆脆效果. 所以, 沒有被鹽覆蓋的地方表皮會較韌.





子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-10-23 02:40 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

啊~唔怪之得咁靚啦

點評

iluvmeeself    發表於 12-10-23 10:24


男爵府

積分: 8493


24#
發表於 12-10-23 09:17 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

己收藏,多謝分享



點評

iluvmeeself    發表於 12-10-23 10:24


水晶宮

積分: 50566


25#
發表於 12-10-25 01:48 |只看該作者
thx 樓主, 我鐘意睇妳條片呀~~
拍攝手法好..速度又好....攪到都想整番劑.....

我都係用少少酒, 少少鹽同五香粉, "skin on air " 醃咗1日 ~


皮好酥脆, 肉好 juice ~ 不過唔記得睇火攪到焦咗dd...

thx for sharing 呀~~

而家 d 燒肉唔單止貴, 又貴又難食先抵死...

點評

iluvmeeself  自己整都係好味D。。。  發表於 12-10-25 03:02
ALAL  又貴又難食  發表於 12-10-25 01:59
ALAL    發表於 12-10-25 01:58


子爵府

積分: 11657


26#
發表於 12-10-25 02:58 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子

多謝你呀。。。
係呀。。去到最後等D皮爆果時好易燶。。真係要牛咁眼丁實佢

但其實如果真係燶左。。你可以係切件之前用刀背輕輕括吓佢。。括走D黑色~

我見過酒樓啱啱焗起完舊既燒肉。。個面都係燶哂。。跟住我見佢用刀係咁括。。。
So..no big deal =)

你買果舊肉都好靚。。。睇得出

點評

tammy2008  THX for sharing~ 係呀, 我舊肉算瘦 ~~  發表於 12-10-25 10:33


大宅

積分: 1949


27#
發表於 12-10-25 03:03 |只看該作者


大宅

積分: 4728

畀面勳章


28#
發表於 12-10-25 07:23 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

好正吖,係咪一定要用依d大既焗爐先整到嫁




大宅

積分: 3467

畀面勳章


29#
發表於 12-10-25 08:16 |只看該作者


子爵府

積分: 11657


30#
發表於 12-10-25 10:34 |只看該作者
回覆 siupopopo 的帖子


唔係。


我整過2次。。睇一次用細多士爐仔整。。只係啱啱好放到舊肉入去。


個多士爐係問人借既。。因我自己屋企無。


第二次就用大焗爐~


禁止訪問

積分: 9523


31#
發表於 12-10-25 10:50 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10199


32#
發表於 12-10-25 11:33 |只看該作者


禁止訪問

積分: 884


33#
發表於 12-10-25 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7040

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-10-25 12:02 |只看該作者
睇到都想食

點評

iluvmeeself    發表於 12-10-25 14:15


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-10-25 12:25 |只看該作者
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


36#
發表於 12-10-29 12:57 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

Hi,我想問塊肉要飛水ma?



點評

rabdotrab  即係唔駛跟食譜話要飛水煮至五成熟?  發表於 13-2-20 15:28
iluvmeeself  唔需要~  發表於 12-10-29 13:42


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


37#
發表於 12-10-29 13:43 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

會唔會好難吉個皮?

點評

iluvmeeself  有豬插應該唔難。 我冇所以覺得都幾難吉。。  下次試吓出水先。。。  發表於 12-10-29 13:54


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


38#
發表於 12-10-30 14:43 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

我想問,係插皮前係查d咩係豬皮?


大宅

積分: 1343


39#
發表於 12-10-30 19:31 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

Looks very yummy and easy to make. Thank you for sharing



點評

iluvmeeself  Thanks.   I tried to make the steps simple so it's easier to understand.  發表於 12-10-31 00:14


子爵府

積分: 11657


40#
發表於 12-10-31 00:18 |只看該作者
回覆 Baby_Cute 的帖子


果D係白醋。。。其實可以唔落。

我整過2次。。第一次無落,第二次有(試另外一個食譜)~

我覺得第一次個皮比起第一二次個皮更鬆化~

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo