2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 15214

畀面勳章 陪月勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-26 21:12 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare?如會, 買咩牌子呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1120


22#
發表於 12-10-27 06:03 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare

會買,諗住買牛欄牌/恩敏兒 平得黎d人都話Okay


別墅

積分: 635


23#
發表於 12-10-27 10:31 |只看該作者

回覆:nei_steph 的帖子

甘著數!送900克兩罐!!!




男爵府

積分: 7461


24#
發表於 12-10-28 12:24 |只看該作者
我都打算會買呀..
但未知醫院用開邊隻喎..
有人話唔可以比多過兩種奶比BB飲呀MA..
如果真係鍡唔到人奶, 打算買美國雅培喎..


禁止訪問

積分: 266


25#
發表於 12-10-29 19:03 |只看該作者

回覆:Smilekiki 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo