烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-30 17:08 |只看該作者

引用:Quote:我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
唔怕㗎,“畢“小小加水後,仍然好咸㗎
唔該哂!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-30 17:14 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 biancaho7 於 12-10-30 發表
咁正宗新會柑應該係咩色呢
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已经話見唔到正宗新會柑囉。


寶石宮

積分: 281776


23#
發表於 12-10-30 17:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+biancaho7+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已 ...
我哋兩個好似婆仔,對陳年果皮,咸金桔咁有興趣


寶石宮

積分: 281776


24#
發表於 12-10-30 17:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+biancaho7+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已 ...
我聽講,新會好多人都賣田賣地,唔再種柑喇



翡翠宮

積分: 94880


25#
發表於 12-10-30 17:40 |只看該作者
夠密封就可以囉


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-30 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicemic+於+12-10-30+發表我

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我哋兩個好似婆仔,對陳年果皮,咸金桔咁有興趣
我都話比你大幾年,你咁後生都識呢吓先叻


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-10-30 17:47 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-30 17:29
我聽講,新會好多人都賣田賣地,唔再種柑喇

所以咪話市面所謂既新會柑多數都係用四會柑扮架囉!


寶石宮

積分: 281776


28#
發表於 12-10-30 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milktealai+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我都話比你大幾年,你咁後生都識呢吓先叻
講個秘密你知其實我唔細㗎啦

點評

alicemic  點都比我細啦!  發表於 12-10-30 20:45

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo