立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 92598
原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表 唔怕㗎,“畢“小小加水後,仍然好咸㗎
原帖由 biancaho7 於 12-10-30 發表 咁正宗新會柑應該係咩色呢
寶石宮
積分: 281776
原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表 我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已 ...
積分: 94880
原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表 我哋兩個好似婆仔,對陳年果皮,咸金桔咁有興趣
milktealai 發表於 12-10-30 17:29 我聽講,新會好多人都賣田賣地,唔再種柑喇
原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表 我都話比你大幾年,你咁後生都識呢吓先叻
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy