自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20329


21#
發表於 13-2-5 17:14 |只看該作者

引用:Quote:canies+發表於+13-2-5+16:12+以前用

原帖由 SandyCPS 於 13-02-05 發表
我而家就係睇緊西門子同飛歌。
一個歐洲,一個中國,差好遠

唔好點評我


大宅

積分: 3468


22#
發表於 13-2-5 17:40 |只看該作者

引用:用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機

原帖由 yankees111007 於 13-02-05 發表
用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機,好掂!
me too!


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


23#
發表於 13-2-5 17:51 |只看該作者
你好嗎 發表於 13-2-5 17:14
一個歐洲,一個中國,差好遠

又係喎!
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


翡翠宮

積分: 97287


24#
發表於 13-2-5 18:19 |只看該作者

引用:Quote:canies+發表於+13-2-5+16:12+以前用

原帖由 SandyCPS 於 13-02-05 發表
我而家就係睇緊西門子同飛歌。
西門子用5.2+2.6 $4980 飛哥 6+4 $5690 我自己暫時覺得後者好啲,連被都洗到。另肯定部機靜啲。




<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


公爵府

積分: 28241


25#
發表於 13-2-5 18:25 |只看該作者
yankees111007 發表於 13-2-5 15:00
用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機,好掂!
冇錯,我用2合1用到掹,後來分開左洗衣機同乾衣機,安樂晒


子爵府

積分: 11799


26#
發表於 13-2-5 18:25 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

用左金章洗衣連乾衣半年,5kg只放一半,唔巢喎,一個月15機衫洗+乾,電費唔過三百




男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-2-5 18:27 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

我用西門子

唔可以一次乾咁多衫,不過一機衫當中有部修唔乾得,怕縮水,所以都ok, 對我黎講無乜影響。

衫唔皺,但乾完好耐先拿出來就會皺

部機未用一年已需要拿去維修,師傅說因為我屋企有貓,貓毛塞住左去水


別墅

積分: 958


28#
發表於 13-2-5 19:33 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

咁大家亁衣後,開蓋時有冇(倒汗水)整濕啲衫呀?我用白朗二合一架!


男爵府

積分: 5447

醒目開學勳章


29#
發表於 13-2-5 19:47 |只看該作者

回覆:雲妮小姐 的帖子

我每次洗完衫會開一開抹走門D水,跟住先再乾衣. 我用西門子




水晶宮

積分: 50467


30#
發表於 13-2-5 21:46 |只看該作者

引用:Quote:唔好煩我+發表於+13-2-5+13:46+完全

原帖由 mugtaitai 於 13-02-05 發表
我當年(成20年前)用惠x浦嘅2合1,洗衣可以洗6kg,但乾只可以乾3kg,所以如果洗 full load 衫就要分兩次乾 ...
而家啲機好啲,不過都唔好以塞到無位比衫轆。否則都會有啲乾唔透




男爵府

積分: 7626

畀面勳章


31#
發表於 13-2-5 23:39 |只看該作者

引用:我之前都有用洗衣機乾衫.但我發覺乾完出黎

原帖由 SHARONJULIO215 於 13-02-05 發表
我之前都有用洗衣機乾衫.
但我發覺乾完出黎既衫好大陣味.
自此之後我寧願用返抽濕機都唔同洗衣機乾衫. ...
係!用埋乾衣真係好大up陣味!我而家用緊LG,新買,好後悔,仲要乾唔晒,拎出黎候有濕我情願自己涼返衫


男爵府

積分: 7626

畀面勳章


32#
發表於 13-2-5 23:40 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

仲要勁巢:;pppp::;pppp:我用LG


侯爵府

積分: 20329


33#
發表於 13-2-6 09:30 |只看該作者

引用:以前用西門子,每次冼完要攞一半先再乾,會

原帖由 canies 於 13-02-05 發表
以前用西門子,每次冼完要攞一半先再乾,會順便攞覺得易巢嗰啲衫用衣架掛。而家轉左飛哥,容量大6+4 祇要唔 ...
咁西門子會唔會有up味?

唔好點評我


子爵府

積分: 10870


34#
發表於 13-2-6 09:35 |只看該作者
用金章……好用無問題!


男爵府

積分: 9191


35#
發表於 13-2-6 09:38 |只看該作者

引用:用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機

原帖由 yankees111007 於 13-02-05 發表
用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機,好掂!
請問你用咩牌子的乾衣機?thx




男爵府

積分: 9191


36#
發表於 13-2-6 09:41 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

大家有無淨乾衣機推介?我想買一部(因bb就黎出世,梅雨天氣驚d衫唔乾)thx




別墅

積分: 940


37#
發表於 13-2-6 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yankees111007+於+13-02-05+

原帖由 cathyio 於 13-02-06 發表
請問你用咩牌子的乾衣機?thx
煤氣公司嘅乾衣機,佢地得兩隻(大、小)!當然係買大啦




珍珠宮

積分: 38248

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-2-6 09:50 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

細件就好d, 但大人衫如分半機乾完都仲有d 一 da da濕,唔得!要再涼乾


珍珠宮

積分: 38248

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-2-6 09:50 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

唔會再買洗衣連乾衣機


翡翠宮

積分: 97287


40#
發表於 13-2-6 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+canies+於+13-02-05+發表以前

原帖由 你好嗎 於 13-02-06 發表
咁西門子會唔會有up味?
兩個牌子都唔覺有喎



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo