求職招聘

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-2-24 00:23 |只看該作者

回覆:Granadilla 的帖子

我都想知





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-2-24 00:24 |只看該作者

回覆:LUCKYO 的帖子

我都想找一樣時間,九龍東





大宅

積分: 2124


23#
發表於 13-2-25 09:52 |只看該作者

引用:我都係要湊2個小朋友,佢地返晒學後,咁0岩有

原帖由 Granadilla 於 13-02-21 發表
我都係要湊2個小朋友,佢地返晒學後,咁0岩有份工請我,返10-3,$60/HR
請問系做乜㗎?仲請人嗎?我有興趣啊!


禁止訪問

積分: 14223


24#
發表於 13-2-25 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2825

BK Milk勳章


25#
發表於 13-2-26 15:42 |只看該作者
我都想找份part time.  


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-2-26 18:59 |只看該作者
我想搵嘅係mon-fri返嘅時間係9-3內時段嘅part time

點評

PandaVV  想搵邊區?  發表於 13-3-11 14:14


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-2-26 20:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


28#
發表於 13-2-26 20:20 |只看該作者
vicky_cheun 發表於 13-2-26 20:11
我依家份工,返7點半放3點9,唔駛OT,已經覺得時間好好。

返到屋企4點左右,阿囝又係啱啱放學, ...
嘩好好呀,咁如果阿囝放假,咁有冇人幫你湊呀?


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-2-26 22:09 |只看該作者

回覆:vicky_cheun 的帖子

Good邊行我正正就係想搵份咁時間既工,搵左好耐都搵唔到



順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 9401


30#
發表於 13-2-27 00:04 |只看該作者

回覆:要湊小朋友嘅媽咪,你地最想揾到返咩時間/日子嘅工呢

我岩岩就係呢度搵左份返4日,返9-1既pt,都幾開心搵到份岩自己時間既。。我返全日阿仔顛左,而家起身一陣就見到我


大宅

積分: 1676


31#
發表於 13-2-27 11:07 |只看該作者
我有2個囡(5歲, 1歲), 想找part time 文員(葵芳/葵興/荔枝角)
09:00am-13:00pm, 我之前在寫字樓做文職(HR & Admin Asst.)

點評

PandaVV  旺角/油麻地會考慮嗎?  發表於 13-3-11 14:15


男爵府

積分: 5657


32#
發表於 13-3-3 00:39 |只看該作者
荃灣區荃昌中心昌寧商場地下66號鋪 I Love Cafe,時間11:30-14:30,16:30 , 逢星期一休息,有興趣可至電店長阿芬93663453,時間可商議


男爵府

積分: 7595


33#
發表於 13-3-3 16:36 |只看該作者

引用:我岩岩就係呢度搵左份返4日,返9-1既pt,都幾

原帖由 conconchan 於 13-02-27 發表
我岩岩就係呢度搵左份返4日,返9-1既pt,都幾開心搵到份岩自己時間既。。我返全日阿仔顛左,而家起身一陣就見 ...
係咩工嚟架?


男爵府

積分: 7595


34#
發表於 13-3-3 16:37 |只看該作者

回覆:要湊小朋友嘅媽咪,你地最想揾到返咩時間/日子嘅工呢

我想揾份9:00-6:00,休星期二同日嘅工。


男爵府

積分: 9401


35#
發表於 13-3-3 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conconchan+於+13-02-27+發表

原帖由 puilingchung 於 13-03-03 發表
係咩工嚟架?
日本貿易公司,做文職


複式洋房

積分: 295


36#
發表於 13-3-11 12:15 |只看該作者
我都有小朋友,只可以做星期一至四8:30-3,星期五8:30-12:30
住粉嶺,有冇ヱ適含我,請各位留意.thanks...


大宅

積分: 3989


37#
發表於 13-3-11 13:33 |只看該作者
我都係要湊小朋友,小朋友返學期間想找份兼職做下,住葵涌石籬,想找附近,星期一至五,8:30至3:00,麻煩各位姐妹媽咪留意下,有冇合適的工作介紹嚇,Thanks!大家••••


子爵府

積分: 11915


38#
發表於 13-3-11 19:01 |只看該作者
Hello! Dear Moms

The company of my friend need to employ the part-time clerk.
Please have a look to see whether you are interested.

Best regards,


大宅

積分: 1676


39#
發表於 13-3-12 09:23 |只看該作者
請問有咩要求、返工地點、時薪?謝謝。


子爵府

積分: 11915


40#
發表於 13-3-12 09:40 |只看該作者

引用:請問有咩要求、返工地點、時薪?謝謝。

原帖由 JoannChan 於 13-03-12 發表
請問有咩要求、返工地點、時薪?謝謝。
Please go to BK recruit to see thr detail. In Mongkok, 9:00 to 1:00 or 2:00 to 6:00. monthly or hourly paid


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo