潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 26033


21#
發表於 13-2-19 06:40 |只看該作者

引用:今日同位好耐冇見朋友食飯,食完走嘅時間,

原帖由 Yukipooh 於 13-02-19 發表
今日同位好耐冇見朋友食飯,食完走嘅時間,佢望住我個Prada袋話有個朋友在泰國買左個一模一樣嘅,只係200幾 ...
其實第一你朋友話點平你個點貴唔值我唔會理會,我只會答哦,係呀,我好憎啲人用A貨。同埋而家香港根本出名既貨一定有超A,可必介懷人地又話你用假野,自己知咪得,亦例如今日行咗善其他人亦未必知la, 係咪,買野永遠嘟係自己開心最緊要




男爵府

積分: 7057


22#
發表於 13-2-19 07:26 |只看該作者

引用:我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel+

原帖由 amywon 於 13-02-19 發表
我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel 散子包
答得妙.


公爵府

積分: 27637


23#
發表於 13-2-19 07:59 |只看該作者

回覆:200蚊嘅A貨 ・_・; 比你地會點答

我會答 : (哦……)


伯爵府

積分: 17930


24#
發表於 13-2-19 08:15 |只看該作者

引用:我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel+

原帖由 po0987 於 13-02-19 發表
我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel classic陪朋友去羅湖買超A貨,佢同個阿姐講我呢個都係超a,要佢 ...
最緊要過得到自己



伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


25#
發表於 13-2-19 08:21 |只看該作者

回覆:200蚊嘅A貨 ・_・; 比你地會點答

哈哈,其實乜嘢超A貨吖,用開嗰啲牌子嘅用家真係一眼就分辨到,啲人話同真貨一模一樣、睇唔出係假嘢... 其實都係自欺欺人或唔識分辨啫。況且,買名牌唔係在乎人哋點睇,而係自己覺得quality好同埋鍾意先買架嘛!Btw,唔好話揹Lindy出街有無人知真假,其實個款根本好少人知係H牌、仲要咁貴... 我揹Bolide啲人都唔知係乜牌子,有個煩親戚覺得幾靚都想買,問我係乜嘢牌子,避免麻煩親戚多口亂講嘢,我話係H...... &M,N年前喺夏威夷買,佢即刻無再問落去,因為佢知我未去過夏威夷 所以唔使理其他人覺得你個袋係真定假,最緊要自己揹得開心又安心!




公爵府

積分: 25166

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-2-19 08:23 |只看該作者

回覆:200蚊嘅A貨 ・_・; 比你地會點答

其實咩牌子都有a貨,自己用得開心就得啦!我之前同個同事講想買UGG....佢竟然叫我去淘寶淘佢話佢都淘左對好好著mouth:仲要比埋link我,我呆左mouth:mouth:mouth:




伯爵府

積分: 15066


27#
發表於 13-2-19 09:01 |只看該作者
Purecane 發表於 13-2-19 01:19
我會答佢「萬零蚊個袋都要買假嘢,你個朋友喺邊度仲識返嚟㗎」
呢個好!


伯爵府

積分: 15066


28#
發表於 13-2-19 09:06 |只看該作者
其實我都唔係好明啲人點解要用超A貨!既然你覺得個袋靚,咁唔係應該尊重下個DESIGN咩?尊重下知識版權咩?覺得貴咪唔好買囉!大把靚嘢係唔貴!唔好同我講咁多咩萬幾咩個袋又唔知幾多去咗宣傳,幾多又去咗邊!買嘢就係買全套服務!


伯爵府

積分: 17393


29#
發表於 13-2-19 09:22 |只看該作者
wancy_2000 發表於 13-2-19 00:29
我會答:我唔用A 貨唔知A 貨行情

same here


大宅

積分: 2452


30#
發表於 13-2-19 09:36 |只看該作者

引用:我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel+

原帖由 amywon 於 13-02-19 發表
我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel 散子包


玩到癲笑到傻...最鍾意睇肥仔psy跳舞


男爵府

積分: 9845


31#
發表於 13-2-19 10:02 |只看該作者
回覆 po0987 的帖子

老老實實曾有知名人都爆自己買A貨,因為無人信佢買A貨,所以佢用A 貨都無問題!


大宅

積分: 2075


32#
發表於 13-2-19 10:19 |只看該作者

引用:我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel+

原帖由 po0987 於 13-02-19 發表
我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel classic陪朋友去羅湖買超A貨,佢同個阿姐講我呢個都係超a,要佢 ...
rmb900 已有個超真的chanel classic


別墅

積分: 735


33#
發表於 13-2-19 10:30 |只看該作者

引用:我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel+

原帖由 po0987 於 13-02-19 發表
我有次同朋友去dup骨,我咩住個真既chanel classic陪朋友去羅湖買超A貨,佢同個阿姐講我呢個都係超a,要佢 ...
佢咩住个A貨敢吾敢進去chanel專門店行下?我覺得買袋都要看自己經濟實力,如果买吾起就寧願吾要買名牌。




男爵府

積分: 9045


34#
發表於 13-2-19 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+po0987+於+13-02-19+發表我有

原帖由 angelaywtang 於 13-02-19 發表
佢咩住个A貨敢吾敢進去chanel專門店行下?我覺得買袋都要看自己經濟實力,如果买吾起就寧願吾要買名牌。



...
我諗佢唔敢,揹a貨一定會有心理壓力,會閃閃宿宿


子爵府

積分: 12899


35#
發表於 13-2-19 10:44 |只看該作者

引用:哈哈,其實乜嘢超A貨吖,用開嗰啲牌子嘅用

原帖由 kmcatbb 於 13-02-19 發表
哈哈,其實乜嘢超A貨吖,用開嗰啲牌子嘅用家真係一眼就分辨到,啲人話同真貨一模一樣、睇唔出係假嘢... 其 ...
我新年用bolide都有親戚問,話想買番個,佢又係唔知bolide係H (我諗好多人只當kelly同birkin係H), 於是我答佢個袋喺舖仔買。。。費事佢多野講。。。




別墅

積分: 973


36#
發表於 13-2-19 10:55 |只看該作者


複式洋房

積分: 151


37#
發表於 13-2-19 10:58 |只看該作者
其實用開真野既人,睇得出真假既~~我信比人話用假野其實仲慘過比人話買貴左


子爵府

積分: 11009


38#
發表於 13-2-19 11:29 |只看該作者
接受到A貨無所謂..我就接受不到..寧願買無牌子


別墅

積分: 535


39#
發表於 13-2-19 11:30 |只看該作者

引用:我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel+

原帖由 amywon 於 13-02-19 發表
我會答佢:下我買$180蚊乍,仲送個Chanel 散子包





侯爵府

積分: 22317


40#
發表於 13-2-19 11:56 |只看該作者

回覆:200蚊嘅A貨 ・_・; 比你地會點答

用假嘢被揭穿好瘀,又侵權,我皮薄,做唔到用假~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo