潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12899


21#
發表於 13-2-24 19:20 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

GP實用啲〜 唔會過時〜




子爵府

積分: 12669


22#
發表於 13-2-24 22:38 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

H


大宅

積分: 3471


23#
發表於 13-2-24 22:44 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

C...more than H...所以我選C




男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


24#
發表於 13-2-25 01:04 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

ccccc



大宅

積分: 3991


25#
發表於 13-2-25 02:34 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

我覺得GP個價唔值,同埋可能我10幾年前買第一代GP只需$6000,所以總覺得係咁多個H袋之中,最唔靚同唔值係GP。




侯爵府

積分: 20620


26#
發表於 13-2-25 10:31 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

我鐘情c袋,


侯爵府

積分: 20620


27#
發表於 13-2-25 10:35 |只看該作者

引用:我覺得GP個價唔值,同埋可能我10幾年前買第

原帖由 JP908 於 13-02-25 發表
我覺得GP個價唔值,同埋可能我10幾年前買第一代GP只需$6000,所以總覺得係咁多個H袋之中,最唔靚同唔值係GP ...
有同感,我十幾年前買個普通Chanel classie 袋(中size啦),都要12800,無記錯係咁上下價錢。


大宅

積分: 1640


28#
發表於 13-2-25 11:44 |只看該作者
其實C係不錯的品牌
但咁m你呢個seasonal 款唔係咁好
手丙有d怪,會削弱高貴感,
同埋盡量也不要用手抽,因會整wear上面個塊
車工也麻麻,整個包看來鬆鬆咁,還是classic flaq較好

Garden party其實都很不錯,
但是個人認為GP一上膊就好普通
只有手挽先較高貴
另外也要睇埋皮質,如果係clemence既料可能會很易wear左


別墅

積分: 538


29#
發表於 13-2-25 11:50 |只看該作者
baby_zi 發表於 13-2-25 11:44
其實C係不錯的品牌
但咁m你呢個seasonal 款唔係咁好
手丙有d怪,會削弱高貴感,

好認同


大宅

積分: 2537


30#
發表於 13-2-25 12:38 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

CC




大宅

積分: 2988


31#
發表於 13-2-25 14:36 |只看該作者
C 型d


子爵府

積分: 12432


32#
發表於 13-2-25 17:45 |只看該作者

回覆:BaMaLoveB 的帖子

今日Lunch time 去睇咗呢款C啦,我like 佢手挽,好型!but 條鏈好重又唔拆得,手挽時放係裏面,我矮斜咩時條鏈太長了,敗唔成,入咗隔離H買cashmere scarf,花花pattern 靚呀!




複式洋房

積分: 420


33#
發表於 13-2-26 00:09 |只看該作者

回覆:各jm幫幫忙比意見買H定C好

最後我都係買左C袋


水晶宮

積分: 50467


34#
發表於 13-2-26 00:27 |只看該作者

引用:GP依隻色靚+ +

原帖由 哈理 於 13-02-23 發表
GP依隻色靚
呢個好得呀我係新手,請問brand new 幾錢?去專門店買有貨嗎?同埋有什麼顏色?多謝解答




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo