潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4782

hashtag影視迷勳章


21#
發表於 13-3-1 23:09 |只看該作者
longlong1129 發表於 13-3-1 21:11
我想買個桃紅比我媽咪呀。。你呢個係邊買呀
桃紅色都好靚呀, 不過好多shop都無晒lu我厘個係荷里活買架


男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


22#
發表於 13-3-1 23:09 |只看該作者

回覆:第一次出Post~~我的新銀包




大宅

積分: 4782

hashtag影視迷勳章


23#
發表於 13-3-1 23:10 |只看該作者
kktsoi 發表於 13-3-1 12:06
好睇阿, 我都剛想換銀包,你呢個幾錢? thx
9折左$585, 買2樣item好似再平d


子爵府

積分: 10880


24#
發表於 13-3-1 23:29 |只看該作者

回覆:第一次出Post~~我的新銀包

幾好喎,咁多卡位



男爵府

積分: 8094


25#
發表於 13-3-1 23:36 |只看該作者

回覆:第一次出Post~~我的新銀包






大宅

積分: 3902


26#
發表於 13-3-4 11:36 |只看該作者
missright 發表於 13-3-1 22:58
孝順女
買多個母女裝

真係好想買, 但係我個LV,用咗7年都仲係好新, 佢嘅壽命真係好長, 可以用多10年8年。但係我又開始有d 厭. 買個新又好似好衰咁. 以後都唔買名牌呀! 用咁耐, 悶死人呀!


男爵府

積分: 5461


27#
發表於 13-3-4 13:05 |只看該作者
it's nice


大宅

積分: 2197


28#
發表於 13-3-4 13:05 |只看該作者

回覆:第一次出Post~~我的新銀包

桃紅色好靚 但我唔會買鮮紅色銀包 ,聽聞會漏財


大宅

積分: 1272


29#
發表於 13-3-4 13:22 |只看該作者
好SHARP又好多格裝野


大宅

積分: 4782

hashtag影視迷勳章


30#
發表於 13-3-4 22:03 |只看該作者
littlewo 發表於 13-3-4 11:36
真係好想買, 但係我個LV,用咗7年都仲係好新, 佢嘅壽命真係好長, 可以用多10年8年。但係我又開始有d 厭. 買 ...
哈哈 買定囉(魔鬼mode中)岩自己要求既銀包真係可遇不可求


大宅

積分: 4782

hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-3-4 22:04 |只看該作者
mrsyuyu 發表於 13-3-4 13:05
桃紅色好靚 但我唔會買鮮紅色銀包 ,聽聞會漏財
真係架?? @@
不過我無用過紅色銀包都唔見得宥財XDDD


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 13-3-6 16:01 |只看該作者
好睇~


大宅

積分: 2445


33#
發表於 13-3-7 12:51 |只看該作者

回覆:missright 的帖子




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo