在職全職

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7422


21#
發表於 13-3-4 12:55 |只看該作者

回覆:terry08261998 的帖子

我囡而家先k1,9月先升k2;未咁快升小學嘅,到時先諗不過我傾向唔搵嘢做,除非老公攪唔掂啦!反而到時學返啲有興趣嘅嘢囉!




水晶宮

積分: 64108


22#
發表於 13-3-4 12:58 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 12:49
回覆 cherrieloy 的帖子

儲錢我係有嫁~有份基女18歲有得拎果d la !!
MUM... 其實唔止呢份要儲18年先可以攞得返O既基金, 係平時都要儲流動資金, 因為有小朋友, 話唔埋有時都突然有D野要駛下錢


如的起心肝做FTM, 就要諗下點慳住D錢黎用啦~ 例如你預每星期用幾多錢買餸, 每個月用幾錢買日常用品果D啦~ 自己SET好左就要限住自己唔好駛凸, 我自己條數就計掂左喇, 大家一齊加油啦


複式洋房

積分: 415


23#
發表於 13-3-4 16:01 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

我對錢銀無一個敏感度 , 我現在開始都知道我要學用數既方式 !!


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


24#
發表於 13-3-4 16:04 |只看該作者
寫低每日開支d錢用左去邊 , 計下自己一個月大約用幾多錢
買野之前諗下係咪真係好需要先買 , 每日限定自己儲幾多錢 果舊錢唔郁既 !
慳埋慳埋就好多

我有兩隻大小魔怪""


大宅

積分: 3134


25#
發表於 13-3-4 16:38 |只看該作者
我同你一樣有相同矛盾, 不過我唔會做FTM, 但會搵part time

1 ) 我都係做左接近8年工作, 除左放產假, 人生未試過放超過2星期既假。不過, 我覺得如果你愛你bb, 一定唔會唔慣, 同埋唔好令自己同社會脫節, 都要上網睇多d野, 學多d野

2 ) 我月入俾你多, 同老公差唔多, 所以我唔做full time一定對家庭有影響, 不過正面諗, 因為你老公同你合併交稅, 其實佢係交少左, 其實都慳唔少

3 ) 如果你有中五學歷, 教到佢中一都綽綽有餘啦, 之後既野先算啦

4 ) 有咩問題, 最重要得你老公支持。我轉做 part time 一事, 除左老公, 我冇問過任何人已經做了決定, 因為其他人有咩理由要左右你決定?

5 ) haha, 呢個問題我都有諗過, 我都係星期六一定帶佢出街, 星期日反而少, 你自己set一個目標, 每一個月要bb學到某d生字, 反應等等, 你有左呢d目標, 就可以好有心機教佢, 同埋我assume你冇工人, 到時你煮埋飯, 忙到你唔會諗呢樣野啦


複式洋房

積分: 415


26#
發表於 13-3-5 00:46 |只看該作者
回覆 小露比* 的帖子

爸爸叫我買本家計簿...


複式洋房

積分: 415


27#
發表於 13-3-5 00:51 |只看該作者
回覆 Bbtvsvod 的帖子

PART TIME 我應該會等我習慣FTM之後,我先會想有無多出來既時間去做~

我有個朋友剛轉做FTM , 佢番工果時成日都可以ONLINE WHATAPP , 現在佢小左好多啦~我都有問佢意見,佢話係好忙,每天都有做唔完既野,湊B/家務/COOKING.......佢已經忙到無自己時間,所以我相信我都會係咁,可況我比我朋友大頭蝦十倍,我應該要用更多既時間醒哂~



珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


28#
發表於 13-3-5 01:07 |只看該作者
可以用EXCEL丫
不過我唔係好記得點用
同埋我鍾意人手寫 ~
我有兩隻大小魔怪""


大宅

積分: 2129


29#
發表於 13-3-5 01:10 |只看該作者

回覆:terry08261998 的帖子

我做左FTM已半年,其實唔洗擔心咁多,只要決定左就唔好後悔,努力去做FTM呢份工,要做好唔係一時三刻就得,都需要時間適應,比啲時間自己,好好享受小朋友的成長,將來回想起你會覺得今日的決定好值得,加油呀!




複式洋房

積分: 415


30#
發表於 13-3-5 01:12 |只看該作者
回覆 Olooklook 的帖子


大宅

積分: 2272


31#
發表於 13-3-5 11:26 |只看該作者
我今日都辭左份工做ftm,你既問題我都諗過,好多同事朋友都未必認同辭左份專心湊b,但我老公就好支持同我講幾辛苦佢都會捱撐住頭家叫我親自湊自己b,睇住自己個b成長歷程比任何野都重要,我都決心做個好媽媽,我地一齊加油


已刪除用户

積分: 2143


32#
發表於 13-3-5 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4653


33#
發表於 13-3-5 12:42 |只看該作者
我都就黎轉做ftm,因為小朋友長期唔响身邊,加上學野好慢,好想自己教番佢,雖然經濟係有壓力,但都會頂硬上,我人工唔高,而係冇咗呢份人工屋企既洗費搞唔掂,但都冇辦法,唯有捱到上k1,一齊加油


複式洋房

積分: 415


34#
發表於 13-3-26 00:22 |只看該作者
回覆 masze1028 的帖子


複式洋房

積分: 415


35#
發表於 13-3-26 00:23 |只看該作者
回覆 jessie_CC 的帖子

我地大家一起加油啦~


複式洋房

積分: 415


36#
發表於 13-3-26 00:24 |只看該作者
回覆 booboo_long 的帖子


複式洋房

積分: 415


37#
發表於 13-3-26 00:28 |只看該作者
各位之前大家既支持 , 我已經遞信及番埋今個星期就唔洗番啦~
不過我既FULL TIME 唔係好FULL 下,事因老闆希望我可以幫下手 , 每天計我工作4小時 ( 不用定邊4個鐘 ) , 每小時出番人工比我,為番一個月都有4000蚊收入,依個結果我真係好意外的~

令我之前既不安減低左好多啦~


大宅

積分: 1575


38#
發表於 13-3-26 09:31 |只看該作者

回覆:terry08261998 的帖子

在家工作定要返公司做?




複式洋房

積分: 415


39#
發表於 13-3-28 16:35 |只看該作者
回覆 Maria 的帖子

在家中呀~


別墅

積分: 527


40#
發表於 13-3-29 00:29 |只看該作者

回覆:4月後將會轉做FTM...但內心有點矛盾!!

我同妳一樣4月份就辭職,正式成為ftm。一齊加油。其實也係人生一個新的挑戰!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo