跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4619


21#
發表於 13-9-1 14:44 |只看該作者

引用:回覆+mandada+的帖子根據統計,+2011年出生

原帖由 asteroidchau 於 13-08-21 發表
回覆 mandada 的帖子

根據統計, 2011年出生率比2012年要高, 不過無論2011定2012年, 都係高出生率, 都係好 ...
但我睇新聞,2012年香港出世率,比2011年多14%




大宅

積分: 1004

BK Milk勳章


22#
發表於 13-9-2 10:57 |只看該作者
本帖最後由 asteroidchau 於 13-9-2 11:09 編輯

回覆 mandada 的帖子

以下是政府統計處資料:

http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/sp150_tc.jsp?tableID=004&ID=0&productType=8

出生數目:
2011: 九萬五千五百
2012: 九萬一千六百

2011與2012都係高出生率, 大家都九萬幾人, 真係好多BB(包括雙非) 學位真係僧多粥少, 三四年後, 相信會有更多雙非唻香港讀書, 到時更不敢想像了


公爵府

積分: 28937


23#
發表於 13-9-13 02:26 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

我仔仔2011年11月,而家開始報名未架,黃大仙慈雲山係咪好多人爭幼稚園入學名額?


大宅

積分: 1577


24#
發表於 13-11-1 13:56 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

我仔30/11,我住藍田,收左出年讀k1



洋房

積分: 89


25#
發表於 13-11-1 16:58 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

我報左五間,兩間唔收,三間見都無得見
見到樓上有媽媽話遲一年入學,係唔係即係15-16年度呀?


別墅

積分: 823


26#
發表於 13-11-1 18:07 |只看該作者
11/25 囡 慈雲山信生下午班
i love my baby ~


禁止訪問

積分: 9532

我的育兒心得勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-11-1 19:21 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9532

我的育兒心得勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 13-11-1 19:24 |只看該作者

回覆:有幼兒園收未

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 381


29#
發表於 13-11-6 15:51 |只看該作者
我個29/11出生,現在已有三間收14年K1,所以可直接報K1而唔讀N班,我個囡都搵唔到N班!


男爵府

積分: 6371

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投


30#
發表於 13-11-9 04:09 |只看該作者

引用:有呀,12月插班

原帖由 Yuki_Yeung 於 13-07-18 發表
有呀,12月插班
我仔都有得插班,但十一月返半個月要交全月學費。 超唔抵


複式洋房

積分: 156


31#
發表於 13-11-15 17:03 |只看該作者
我個女報了3間學校, 1間REJECT左, 1間WAITING LIST, 仲有一間無消息.......
我而家唔知點算好呀, 想再幫個女報, 但係好多間都已經FULL左.....
唔通真係要等2015年先入K1??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo