在職全職

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-7-17 14:50 |只看該作者
TKOWAI80 發表於 13-7-17 10:53
小女就讀五年班,因同學銀包掉落隔壁廁隔內,而發現有同學在廁隔內打機,於是用手提電話錄下。最後反被學校扣操行分。請問我可怎樣做? ...
就針對呢件事講....

你女兒喺廁所用手機錄底其他同學打機呢個動作真係好唔啱喎,
佢將呢件事反映比老師聽就可以啦,唔需要錄底呀........

第1)學校係咪容許學生帶電話?

第2)就算比帶電話都唔會容許學生開機拍同學啦,何況人地喺廁所?
呢次就係拍人地打機啫,咁如果佢係拍到同學如廁咁點呀?
呢個行為真係好踩界喎.....學校罰佢都係正常既做法。

喺公共廁所用電話拍人,
你可以想像下被拍者咩感受先?
我贊成個老師做法,
你作為家長亦應同小朋友講返呢個行為係好唔要得,
要佢以今次事件作為警戒唔能夠再犯,
有時小朋友被罰唔係壞事,
起碼佢會知自己做錯咗d咩以後唔再犯就係啦

點評

wcpcelia  認同你的說法...  發表於 13-7-18 08:59


大宅

積分: 4498


22#
發表於 13-7-17 15:00 |只看該作者

引用:Quote:TKOWAI80+發表於+13-7-17+10:53+小女

原帖由 亞貴 於 13-07-17 發表
就針對呢件事講....

你女兒喺廁所用手機錄底其他同學打機呢個動作真係好唔啱喎,
認同。。
無論咩事係廁所拍人就係唔岩。。
出到去直頭係犯法。。。
有事應該同老師講,而唔係做旁觀者去睇去拍。。

點評

ferrari2007    發表於 13-7-17 18:31


複式洋房

積分: 278


23#
發表於 13-7-17 15:25 |只看該作者
本帖最後由 TKOWAI80 於 13-7-17 15:35 編輯

回覆 bb_2006_2010 的帖子

論點是教育局有無手則指引, 有關於此私隱條例?
學校對小學生私隱認知Training?

小學生對私隱的認知有多少?

2位同學事發時, 急於取回自己的銀包, 根本不是想拍下別人的私隱.

當然,此情況發生在成年人身上, 一定是圍法的行為.



子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-7-17 15:35 |只看該作者

回覆:小女是否該被扣操行

其實我明白樓主,都係因為囡囡做嘅事出發點其實不是一件壞事,囡囡只係想話比老師知有同學呢埋打機,只不過係用錯方法
學校有責任解釋比你囡囡知佢個行為係出發點好,但用錯方法,樓主都有責任講解返比囡囡知其實佢唔係做錯事,只係用嘅方法有問題,而且如果唔正確處理,會好嚴重。
至於樓主認錯人,我認為你誤會咗,應該同人道歉,你點做,囡囡都會有樣學樣


爆愛車縫作


複式洋房

積分: 278


25#
發表於 13-7-17 15:40 |只看該作者
回覆 蜜棗 的帖子

多謝你的意見, 我都有跟小女討論.
你是否都要跟我說"對不起"
因我不是"樓主"


禁止發言

積分: 7804

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-7-17 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-7-17 15:49 |只看該作者

回覆:小女是否該被扣操行

你其實清不清楚 樓主 的意思?

點評

minirat  好明顯她唔知。。。  發表於 13-7-18 10:58
爆愛車縫作


複式洋房

積分: 278


28#
發表於 13-7-17 15:56 |只看該作者
蜜棗 發表於 13-7-17 15:49
你其實清不清楚 樓主 的意思?
這樣稱呼別人, 都不是家長們認做的.


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


29#
發表於 13-7-17 15:57 |只看該作者

引用:回覆+蜜棗+的帖子多謝你的意見,+我都有跟小

原帖由 TKOWAI80 於 13-07-17 發表
回覆 蜜棗 的帖子

多謝你的意見, 我都有跟小女討論.
樓主其實係你本人
即係開topic 嘅人

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


禁止發言

積分: 7804

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 13-7-17 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-7-17 16:01 |只看該作者

回覆:小女是否該被扣操行

其實你唔多明forum裡頭“樓主”嘅稱謂,樓主是解開post果個人,完全沒有貶意的,你見唔見好多jm(jm即係姊妹)都覆你樓主,你未清楚前可否先了解咗?宜家明白你開呢個post嘅原因

爆愛車縫作


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 13-7-17 16:16 |只看該作者
TKOWAI80 發表於 13-7-17 15:40
回覆 蜜棗 的帖子

多謝你的意見, 我都有跟小女討論.

樓主呢個詞係大部份討論區既用語包括呢度 意即開POST既人

點評

wcpcelia  AGREE  發表於 13-7-18 09:01


大宅

積分: 4498


33#
發表於 13-7-17 16:32 |只看該作者

引用:回覆+bb_2006_2010+的帖子論點是教育局有無

原帖由 TKOWAI80 於 13-07-17 發表
本帖最後由 TKOWAI80 於 13-7-17 15:35 編輯

回覆 bb_2006_2010 的帖子
我想知你小朋友幾年班囉。。
真係每樣野都需要學校教1次嗎??
既然罰左亦明白左過程,
點解唔教小朋友勇於承擔後果呢?
經一事長一智。。。
我明你女出法點唔係錯。。
但的而且確亦有唔岩之處喎。。。
作為媽媽係應該同女女分析返件事既做法,
而唔係去反駁呢個處分唔岩囉。。。


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-7-17 16:35 |只看該作者
bb_2006_2010 發表於 13-7-17 16:32
我想知你小朋友幾年班囉。。
真係每樣野都需要學校教1次嗎??
既然罰左亦明白左過程,

你見樓主個態度就明白佢開post個原因,又唔多熟forum啲術語用詞,之後又點錯相一個媽媽(好慘呀個位媽媽),之後仲好話我話佢係'樓主'要同佢道歉??咩事???真係錯哂.

點評

minirat  “樓主”無論香港,台灣,內地都是指開post的人。  發表於 13-7-18 11:06
爆愛車縫作


大宅

積分: 4498


35#
發表於 13-7-17 16:38 |只看該作者

引用:Quote:bb_2006_2010+發表於+13-7-17+16:32+

原帖由 蜜棗 於 13-07-17 發表
你見樓主個態度就明白佢開post個原因,又唔多熟forum啲術語用詞,之後又點錯相一個媽媽(好慘呀個位媽媽),之 ...
Haha...咁都係唔回佢好d喇。。。


樓主樓主...
覺得真係咁不公,
一定要同學校反映。。。
最好去教育處投訴去生果日報告佢。。。
再問晒全世界係廁所昅人兼拍野岩唔岩就最好。。。


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-7-17 16:40 |只看該作者
bb_2006_2010 發表於 13-7-17 16:38
Haha...咁都係唔回佢好d喇。。。

我都唔敢覆,因為明顯唔對勁.有啲邪氣.希望有一日偷拍會合法化.....
爆愛車縫作


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


37#
發表於 13-7-17 16:56 |只看該作者

引用:回覆+chingcging+的帖子你自己先知??請不要

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


38#
發表於 13-7-17 16:58 |只看該作者

回覆:小女是否該被扣操行

其實喺廁所偷拍同偷窺係冇分別,唔明點解樓主(即係你呀!)仲要覺得自己個女啱。希望你唔好因為唔啱聽又屈我有個仔啦

點評

蜜棗    發表於 13-7-17 17:00


寶石宮

積分: 281776


39#
發表於 13-7-17 17:21 |只看該作者

引用:Quote:bb_2006_2010+發表於+13-7-17+16:32+

原帖由 蜜棗 於 13-07-17 發表
你見樓主個態度就明白佢開post個原因,又唔多熟forum啲術語用詞,之後又點錯相一個媽媽(好慘呀個位媽媽),之 ...
真係完全溝通唔到

點評

sklui    發表於 13-7-17 18:21


侯爵府

積分: 20347


40#
發表於 13-7-17 17:31 |只看該作者
回覆 TKOWAI80 的帖子

5年級冇理由唔知廁所/更衣室禁止任何錄影/拍照架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo