夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 208


21#
發表於 13-8-16 12:09 |只看該作者
回覆 iamhongkongese 的帖子

我就係知佢個人無耐性, 所以冇打算生小朋友, 唔想個小朋友似佢..... 今朝起身返工, 佢仲不斷鬧我, 又鬧我冇用, 駝衰家, 一事冇成, 成家都冇鬼用, 做事又冇planning.....

一直以來我都唔會將我老公d野拎出黎同人傾, 但今次我真係忍唔住, 打左俾我老爺將發生o既事講晒出黎, 因為佢一定比我更清楚個仔咩性格....


複式洋房

積分: 208


22#
發表於 13-8-16 12:13 |只看該作者
iamhongkongese 發表於 13-8-16 12:01
其實唔好睇少病發初期,以為佢無打人就ok 。佢可能會惡化到嚴重情況,一定要早早睇醫生

...
每次佢出手都係我唔夠佢講打佢先, 之後佢就發癲話我手指咬出唔咬入, 就會打返我, 但你地諗下, 我o既力度大得去邊, 佢拳拳有力架.... 我唔係佢對手, 之後咪喊囉 =.=


男爵府

積分: 8388

認識瑞士牛牛第一回


23#
發表於 13-8-16 12:17 |只看該作者
回覆 yellow20 的帖子

搵醫生傾下點解救


複式洋房

積分: 208


24#
發表於 13-8-16 12:17 |只看該作者
回覆 yellow20 的帖子

佢同你它公相反, 我老公好有殺氣, 發起嬲上黎唔係人咁品.... 我多次勸佢唔好睇咁多新聞, 影響自己心情就無謂, 但佢唔聽.... 佢自己都覺得自己有問題, 但唔去正視, 唔肯睇醫生


複式洋房

積分: 494


25#
發表於 13-8-16 12:28 |只看該作者
唔肯睇醫生真係好難攪, 有冇搵社工個D問下意見?


男爵府

積分: 7652


26#
發表於 13-8-16 12:28 |只看該作者

回覆:發覺老公婚前原來有精神病, 現在間中會精神失常, 點做好

完全明白你感受,c6係思覺失調,有睇醫生食藥,但間晤中會發脾氣大聲鬧我同仔女,仲試過掟野,真係好sad,最sad係病令佢意志消沉,對好多野都提晤起興趣,同病發前180度轉變了,我已經捱左2年,唔知可以撐幾耐!


翡翠宮

積分: 85749

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 13-8-16 12:31 |只看該作者
yellow20 發表於 13-8-16 10:28
婚后發覺他間中會精神失常, 神志不清甘, 講野語無倫次...(但無危險性)忍吾住問左他細妹.........原來未識我 ...
妳好清𥇦及堅強,冇錯最慘係囡囡,
自由太多會令世人失去平衡


別墅

積分: 828


28#
發表於 13-8-16 12:33 |只看該作者
samantmy 發表於 13-8-16 12:13
每次佢出手都係我唔夠佢講打佢先, 之後佢就發癲話我手指咬出唔咬入, 就會打返我, 但你地諗下, 我o既力度大 ...
其實你都有問題... 你明知佢脾氣差, 你就唔好同佢嘈啦... 佢控制唔到啫, 你控制到架嘛.
到你唔夠佢嘈, 你又做乜要打人咬人呢?! 喂, 你都要同佢一齊睇醫生喎! 你都明知 "每次佢出手都係我唔夠佢講打佢先"... 咁你點解仲要做先郁手嗰個呢? 前世未比人打過?
你"辣馨" 佢對你少少好處都無, 咁你就唔好咁做啦.
你要佢平心靜氣對你, 首先你要學識冷靜對佢. 你唔安撫佢既情緒, 仲火上加油.... 我怕燒親你自己咋.

點評

idak  講就易, 有時另一半講到唔識停, 真係會癲好難控制架﹗  發表於 13-8-19 11:35


侯爵府

積分: 23624


29#
發表於 13-8-16 12:33 |只看該作者
精神失常, 好恐怖加。。我有朋友老公哥哥試過半夜3更入廚房,拿刀係度劈度門。。

吳知道你老公去到咩情度,了解清楚好喔。。。。


禁止訪問

積分: 6750


30#
發表於 13-8-16 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


31#
發表於 13-8-16 12:54 |只看該作者
samantmy 發表於 13-8-16 12:09
回覆 iamhongkongese 的帖子

我就係知佢個人無耐性, 所以冇打算生小朋友, 唔想個小朋友似佢..... 今朝起身 ...
咁佢地點講...


複式洋房

積分: 208


32#
發表於 13-8-16 12:58 |只看該作者
回覆 cometheidi 的帖子

如果我係脾氣唔好就唔會忍到佢8年, 你唔係我, 唔知佢咁耐以來講野傷害人o既有幾難聽, 佢鬧我d朋友鬧咩政黨我都已經唔出聲當冇事, 但佢講我屋企人我就忍唔住, 容忍都有個限度架!

針唔拮到肉你唔知痛....


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


33#
發表於 13-8-16 13:00 |只看該作者
yellow20 發表於 13-8-16 11:57
你再試下叫他去睇醫生, 或者有無邊個人講野他肯聽, 同他講下你就吾好同他硬碰,
你再努力睇下先....
我老公 ...

明白你好難受,又擔心呀女安全,好想阿女係一個健康愉快環境下長大,
而且你自己照顧女女都好累,要處理太多事有時會好想逃離個狀況,
你有冇傾過佢係咩事?佢自己知唔知有哩個狀況?
佢係夢遊? 定係藥物副作用殘留? OR受壓力先會引發?
如果可以的話,搵佢傾傾,去睇醫生好嗎?或者醫返好, 之後一齊都很好呢~


別墅

積分: 672


34#
發表於 13-8-16 13:04 |只看該作者

引用:回覆+cometheidi+的帖子如果我係脾氣唔好就

原帖由 samantmy 於 13-08-16 發表
回覆 cometheidi 的帖子

如果我係脾氣唔好就唔會忍到佢8年, 你唔係我, 唔知佢咁耐以來講野傷害人o既有幾難 ...
如果無小朋友甘又甘難頂點解唔離婚呢




複式洋房

積分: 208


35#
發表於 13-8-16 13:11 |只看該作者
回覆 iamhongkongese 的帖子

我從來都唔敢膽同人講呢d事, 因為唔想俾屋企人同朋友知道佢原來個問題係咁嚴重, 但呢次我覺得需要講出黎, 我再咁樣屈住屈住都會痴線....

其實我知道我老爺幫唔到我d咩, 但at least佢會明白, 因我老公以前同佢住時都有過衝突, 同埋其實佢地一家幾位男士脾氣都好差的, 係我老公特別嚴重..... 我老爺話遲下約佢出黎傾下.... 叫我忍下, 佢要鬧人發癲時就行開避開佢....


複式洋房

積分: 208


36#
發表於 13-8-16 13:13 |只看該作者
回覆 Jay媽媽cccccc 的帖子

我尋晚喊到眼淚都流唔出了, 係咪代表我對佢已經心淡.....


別墅

積分: 828


37#
發表於 13-8-16 13:16 |只看該作者
samantmy 發表於 13-8-16 12:58
回覆 cometheidi 的帖子

如果我係脾氣唔好就唔會忍到佢8年, 你唔係我, 唔知佢咁耐以來講野傷害人o既有幾難 ...
我明你既意思, 我亦都無意/無權 judge 你啱定唔啱. 我重點只係一個, 既然你對住一個脾氣咁暴燥既人, 你仲要同佢 "鬥氣", 輸既一定係你...
你都識講啦, 你實唔夠佢打. 咁你做乜仲要開火呢? 撩佢還手打你咩.
你控制唔到佢, 唯有控制自己, 冷靜啲, 有乜事都係保護咗自己先啫...
當然你可以為啖氣同佢嘈, 但你同佢嘈咗咁多年, 佢有無一次真心認為你啱佢錯吖?
呢啲人係唔會架, 佢只係認為你錯架咋.
咁既然嘈完打完都唔可以為你自己 "出一口氣", 咁你做乜仲要搵自己既安全黎"教非"呢?


大宅

積分: 4201


38#
發表於 13-8-16 13:17 |只看該作者

回覆:發覺老公婚前原來有精神病, 現在間中會精神失常, 點做好

我想講,精神病係可以遺傳嘅,所以建議帶你個囡去做個詳細檢查得個知字都好


禁止訪問

積分: 6750


39#
發表於 13-8-16 13:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1479


40#
發表於 13-8-16 13:30 |只看該作者

引用:Quote:mrcheung1987+發表於+13-8-16+11:05+

原帖由 yellow20 於 13-08-16 發表
本來呢D就係假既! 我不是要自己飛, 我只擔憂我個囡, 要係甘既家庭到成長, 我一個人難撐得住.
我驚我 ...
樓主,首先我吾糸要勸你大難臨頭各自飛或者長厢思守。我只系想說:明白精神病患者自己及他家人都吾想,他們自己本身都很痛苦。你現在面對身邊人也患有此病,你要清楚知道假若同丈夫一齊走下去,自己是否有足夠的承受能力去承擔以後的一切一切,假如沒有,你要及早抽身,將對丈夫兒女的傷害盡量減到最低;假如你深信自己一定做得到, 你就要堅持到底,否則免強自己只會將自己和女兒慢慢推上絕路,影響女兒的成長。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo