自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


水晶宮

積分: 73570

BK Milk勳章


21#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

好小講



大宅

積分: 3974

好媽媽勳章


22#
發表於 13-10-3 23:19 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同朋友講


子爵府

積分: 14534

畀面勳章


23#
發表於 13-10-3 23:20 |只看該作者

引用:同老公的不愉快,無同人講,怕家人知道會擔

原帖由 Deniseleung 於 13-10-03 發表
同老公的不愉快,無同人講,怕家人知道會擔心,亦唔會同朋友講,無必要....所以只會在BK發洩下,呻完鬧完個 ...
Same as me


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


24#
發表於 13-10-3 23:20 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

好小講





男爵府

積分: 7973


25#
發表於 13-10-3 23:20 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

會唔講




男爵府

積分: 5614


26#
發表於 13-10-3 23:21 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

想講時搵唔到人講,過後又唔想再講…


伯爵府

積分: 15502


27#
發表於 13-10-3 23:21 |只看該作者
唔會同人講,因為好少唔開心,就算唔開心,都會好快無事。


大宅

積分: 3985


28#
發表於 13-10-3 23:21 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同朋友講,有時上bk講


大宅

積分: 1021


29#
發表於 13-10-3 23:22 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

唔講




男爵府

積分: 5440

認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 13-10-3 23:24 |只看該作者
唔开心米自己偷偷喊,喊完第二日就冇晒事


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-10-3 23:27 |只看該作者
同媽咪講、同仔女講


伯爵府

積分: 18779


32#
發表於 13-10-3 23:32 |只看該作者

引用:同媽咪講、同仔女講

原帖由 babyhowie 於 13-10-03 發表
同媽咪講、同仔女講
但又唔想人擔心呢


伯爵府

積分: 18779


33#
發表於 13-10-3 23:32 |只看該作者

引用:唔开心米自己偷偷喊,喊完第二日就冇晒事

原帖由 Lilian_lee 於 13-10-03 發表
唔开心米自己偷偷喊,喊完第二日就冇晒事
好多時都係咁


別墅

積分: 669


34#
發表於 13-10-3 23:44 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

吾開心會同自己講,同人講講完都冇用,其他人冇必要為左自己而影響到佢


伯爵府

積分: 15160


35#
發表於 13-10-3 23:45 |只看該作者
自從呀媽走左之後,原來係一路唔開心,人大左好多嘢都唔似以前了,兄弟姊妹朋友各自有自己家庭唔會再有從前的關心了。以前會問呀媽傾計,現在冇了,好掛住呀媽丫


伯爵府

積分: 19097


36#
發表於 13-10-3 23:47 |只看該作者

引用:通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同

原帖由 minikin 於 13-10-03 發表
通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同邊個講
所以我好慶幸自己有家姐!我會搵家姐、或者好朋友!




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-10-3 23:47 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

朋友




珍珠宮

積分: 40920

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-10-3 23:49 |只看該作者
回覆 minikin 的帖子

有時會同個妹講有時就同C6講,而家呀女都有11歲間唔中都同佢講下呻下


伯爵府

積分: 18779


39#
發表於 13-10-3 23:49 |只看該作者

引用:自從呀媽走左之後,原來係一路唔開心,人大

原帖由 missyoumum 於 13-10-03 發表
自從呀媽走左之後,原來係一路唔開心,人大左好多嘢都唔似以前了,兄弟姊妹朋友各自有自己家庭唔會再有從前 ...
其實阿媽永遠都係最好既
不過就係咁先唔想佢擔心


伯爵府

積分: 15605


40#
發表於 13-10-3 23:49 |只看該作者
回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

同自己本曰記部講,寫完之後,心情好D!


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo