自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 118281


21#
發表於 13-10-13 01:20 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
例如做過乜?老公夾在中間,傷邊個?還是你根本也不在意他?




翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 13-10-13 01:32 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

男家我都有一兩個唔太like!但都覺得要出席!正如他去我女家一樣!無理由咁自私架!

點評

wcpcelia    發表於 13-10-13 14:58


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-10-13 01:58 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
我都係,不是人的一家人



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


大宅

積分: 1816


24#
發表於 13-10-13 02:04 |只看該作者

引用:我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時

原帖由 Sherryyim 於 13-10-12 發表
我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時都忍唔到,做乜咁辛苦自己,又唔係靠e班人

...
同意,又唔係佢地養我,洗乜睇佢面對色





複式洋房

積分: 450


25#
發表於 13-10-13 02:13 |只看該作者

回覆:KATRINE 的帖子

Me too


大宅

積分: 4656


26#
發表於 13-10-13 02:25 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
我又何嘗唔係見到佢地要笑要得體,但內心好想快d每次既聚會快散band


禁止訪問

積分: 488


27#
發表於 13-10-13 02:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41921


28#
發表於 13-10-13 11:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-12+發表

原帖由 lovelyliz 於 13-10-12 發表
Yeah me 2!!!
我同c6屋企人已擺到明唔妥,以後可以不見!我勁開心
X 2




珊瑚宮

積分: 114300

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 13-10-13 14:38 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我都唔like男家啲人
但佢啲家庭活動我會照出席,最多唔鐘意就唔多出聲啫。
費事比人話無家教。


珍珠宮

積分: 36645

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 13-10-13 14:51 |只看該作者
KATRINE 發表於 13-10-12 23:02
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...

原來我不孤獨



珍珠宮

積分: 36645

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


31#
發表於 13-10-13 14:53 |只看該作者
Onlok 發表於 13-10-13 01:32
男家我都有一兩個唔太like!但都覺得要出席!正如他去我女家一樣!無理由咁自私架!

...

你又啱. 家家有求


禁止訪問

積分: 33048


32#
發表於 13-10-13 14:53 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14488

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-10-13 14:53 |只看該作者
KATRINE 發表於 13-10-12 23:02
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...

我都唔鐘意出席男家既活動架, 但係奶奶叫到, 有時好難推既, 都要照去


水晶宮

積分: 59166


34#
發表於 13-10-13 14:53 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我地2個都唔中意家庭活動,應酬親戚。。好夾。


大宅

積分: 1339


35#
發表於 13-10-13 14:54 |只看該作者

引用:我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時

原帖由 Sherryyim 於 13-10-12 發表
我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時都忍唔到,做乜咁辛苦自己,又唔係靠e班人

...
咁你男人點睇呀?


大宅

積分: 1339


36#
發表於 13-10-13 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-12+發表

原帖由 lovelyliz 於 13-10-12 發表
Yeah me 2!!!
我同c6屋企人已擺到明唔妥,以後可以不見!我勁開心
真的可以嗎?


寶石宮

積分: 281776


37#
發表於 13-10-13 14:56 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

當應酬


大宅

積分: 1339


38#
發表於 13-10-13 15:01 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我出年先結婚,但已經討厭係d阿嫂扮上菜,6299就永遠偏幫,蝦入未有張證書:ayawn


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


39#
發表於 13-10-13 15:05 |只看該作者

回覆:meow2013 的帖子

亦都不聞不問




大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


40#
發表於 13-10-13 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-12+發表

原帖由 meow2013 於 13-10-13 發表
咁你男人點睇呀?
不聞不問




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo