跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


381#
發表於 09-7-20 10:32 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-19 23:55 發表
我有同ada&肥媽相認呀 ! 妳係咪中咗大獎 呀 !
我地真係搵日出來再相認啦 ! 妳係全職媽咪定在職媽咪呀 ?


就係佢.


大宅

積分: 1157


382#
發表於 09-7-20 10:37 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-20 01:28 發表
18 22靚靚 3字以上叫正嘛!
咁你叫靚靚定叫正呀?


socket:
你想講又靚又正係唔係?


大宅

積分: 1157


383#
發表於 09-7-20 10:46 |只看該作者
IPBB, Nancy, socket & 肥媽 :
好開心見到你地, 希望可以再見面啦!

chantsinwai & zoemoyip :

希望下次可以見到你地啦!


男爵府

積分: 9809


384#
發表於 09-7-20 11:01 |只看該作者
IPBB, NANCY, CHANTSINWAI & ZOEMOYIP,

我都未同妳相認 ! 真係希望可以再見面 !


原帖由 adayautsang 於 09-7-20 10:46 發表
IPBB, Nancy, socket & 肥媽 :
好開心見到你地, 希望可以再見面啦!

chantsinwai & zoemoyip :

希望下次可以見到你地啦!


男爵府

積分: 9809


385#
發表於 09-7-20 11:06 |只看該作者
adayautsang,

good morning !


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


386#
發表於 09-7-20 12:16 |只看該作者
hi!good afternoon every mama!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2272


387#
發表於 09-7-20 12:55 |只看該作者
想問你地有冇興趣自組playgroup,我想報playgroup,但太遠自組好似彈性d


大宅

積分: 1157


388#
發表於 09-7-20 13:19 |只看該作者
Hi Socket & chantsinwai

Good afternoon !


大宅

積分: 1157


389#
發表於 09-7-20 13:22 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 17:19 發表
我返炮台山, 收六點 !

我都無幫我個仔買什麼造型衫, 如果幫我個仔扮女仔, 我諗應該OK嫁 !


返炮台山好遠呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


390#
發表於 09-7-20 15:53 |只看該作者
socket,你今日係咪好忙呢?唔見你上黎ge?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


391#
發表於 09-7-20 22:48 |只看該作者
今日我同我個仔去咗影相 !


男爵府

積分: 9809


392#
發表於 09-7-20 22:51 |只看該作者
荃灣去炮台山太約1個鐘多d ! 妳以前返工好近嫁 ?

原帖由 adayautsang 於 09-7-20 13:22 發表


返炮台山好遠呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


393#
發表於 09-7-20 23:29 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-20 22:48 發表
今日我同我個仔去咗影相 !
你去邊間影呀!我早幾日先同我個仔影完,我去左紅碪studio 123影都ok又唔貴。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


394#
發表於 09-7-21 00:14 |只看該作者
去咗BABY Q影, 一歲前影兩次$600, 只送返成張光碟給我, 每次有200張以上, 不包映相 !


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-20 23:29 發表
你去邊間影呀!我早幾日先同我個仔影完,我去左紅碪studio 123影都ok又唔貴。


大宅

積分: 1555


395#
發表於 09-7-21 01:37 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-19 23:55 發表
我有同ada&肥媽相認呀 ! 妳係咪中咗大獎 呀 !
我地真係搵日出來再相認啦 ! 妳係全職媽咪定在職媽咪呀 ?


係呀係呀我仲左大獎o個個呀, 我係在識媽咪, 平時奶奶幫我湊熙仔, 不過上星期入左院, 我請左兩星期假自己湊呀.


大宅

積分: 1555


396#
發表於 09-7-21 01:39 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-20 10:26 發表


我無抽到, 同枱熙熙就抽到大奬.
爬行比賽我報咗, 但佢地就miss咗阿b, 不過無所謂, 見到面都好開心啦.


好開心呀, 我仲諗住抽唔到我, 點知比我抽仲大獎, 六合彩都想抽中呀haha


大宅

積分: 1555


397#
發表於 09-7-21 01:42 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-20 10:46 發表
IPBB, Nancy, socket & 肥媽 :
好開心見到你地, 希望可以再見面啦!

chantsinwai & zoemoyip :

希望下次可以見到你地啦!


好呀下次我地自己再約出來呀.


大宅

積分: 1555


398#
發表於 09-7-21 01:46 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-20 11:01 發表
IPBB, NANCY, CHANTSINWAI & ZOEMOYIP,

我都未同妳相認 ! 真係希望可以再見面 !


一定有機會呢, 你係全識媽媽??


大宅

積分: 1555


399#
發表於 09-7-21 01:48 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-20 23:29 發表
你去邊間影呀!我早幾日先同我個仔影完,我去左紅碪studio 123影都ok又唔貴。


我幾個月前都去左studio 123影呀, 不過去狙元朗影樓, 我覺得都ok架.


男爵府

積分: 9809


400#
發表於 09-7-21 10:56 |只看該作者
妳就好啦 ! 有奶奶幫妳湊熙仔, 熙仔一至五係奶奶到, 過唔過夜呀 ? 咁係唔係星期六, 日返屋企湊呀 !

原帖由 louisnancy 於 09-7-21 01:37 發表


係呀係呀我仲左大獎o個個呀, 我係在識媽咪, 平時奶奶幫我湊熙仔, 不過上星期入左院, 我請左兩星期假自己湊呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo