夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


381#
發表於 05-2-21 00:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁咪好貴>.<~

andreaaaa782004 寫道:
飲酒
玩識鐘 :mrgreen: 每次都要200幾蚊
因為有我前夫d朋友
好噪,好多靚女陪玩


禁止訪問

積分: 30347


382#
發表於 05-2-21 00:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


383#
發表於 05-2-21 00:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 好彩我和公都不去這些地方. 我們最多去網吧. :mrgreen:


禁止訪問

積分: 30347


384#
發表於 05-2-21 00:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


385#
發表於 05-2-21 00:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唱k?都好呀!趁依家唔駛番工,可以大家約出嚟玩~~~!!!
christylai 寫道:
@v@" bandband, 如果你唔mind, weekends的11:30 ~1:30 去唱 lunch k, 每位 35~37不等. (加一另計)


禁止訪問

積分: 30347


386#
發表於 05-2-21 00:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


387#
發表於 05-2-21 00:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

><~ 幸好, 我老公只迷我一個. 如果那個女郎穿得火辣辣, 我就要穿得緊sexy. ><~~~~~~ 不過, 老公唔多俾, 我都只穿寶寶裝. 穿得太多sexy, 他會生氣.

@"@~可惡的dancer...


子爵府

積分: 11510


388#
發表於 05-2-21 00:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

嘩~!咁驚?我同老公都好老土架,基本上嫁咗俾佢之後,我地都只係去過一次bar, 因為我地兩個都唔飲酒既~~~!!!不過如果老公要同朋友去呢啲地方,我實叫佢帶埋我去~~!!! :mrgreen: 看實佢嘛~~~!!!
andreaaaa782004 寫道:
依家有好多性感dancer會主動走埋去d男人到痴身痴世,大跳辣身舞


子爵府

積分: 11510


389#
發表於 05-2-21 00:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

玩完咪約埋大家一齊洗碗---無錢俾~~~!!!
andreaaaa782004 寫道:
係咪你請先 :lol: :lol: :lol: [quote]
bandband 寫道:
唱k?都好呀!趁依家唔駛番工,可以大家約出嚟玩~~~!!!
[/quote]


禁止訪問

積分: 30347


390#
發表於 05-2-21 00:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


391#
發表於 05-2-21 00:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁呢啲地方我真係唔識噃...我地嗰次去嗰間都係我老公後生時去既酒吧,裡面係聽heavy metal既...
andreaaaa782004 寫道:
睇唔得幾多架
因為佢地好主動
除非你地去清吧[quote]
bandband 寫道:
嘩~!咁驚?我同老公都好老土架,基本上嫁咗俾佢之後,我地都只係去過一次bar, 因為我地兩個都唔飲酒既~~~!!!不過如果老公要同朋友去呢啲地方,我實叫佢帶埋我去~~!!! :mrgreen: 看實佢嘛~~~!!!
[/quote]


禁止訪問

積分: 30347


392#
發表於 05-2-21 00:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


393#
發表於 05-2-21 00:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

oic...不過你地老公平日响街會唔會昅女???


禁止訪問

積分: 30347


394#
發表於 05-2-21 00:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


395#
發表於 05-2-21 00:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


396#
發表於 05-2-21 00:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都有去過架(同以前同事&老細)...不過睇落好似幾貴...
andreaaaa782004 寫道:
你地可以去酒店既酒吧飲
多數都好靜
有時會有live band 表演


禁止訪問

積分: 30347


397#
發表於 05-2-21 00:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


398#
發表於 05-2-21 00:36 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


399#
發表於 05-2-21 00:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

><~ 我老公酒量驚人. 如果佢要同friends落bar, 我都尤他去. 我不太爽去...反正我不太會飲.

bandband 寫道:
嘩~!咁驚?我同老公都好老土架,基本上嫁咗俾佢之後,我地都只係去過一次bar, 因為我地兩個都唔飲酒既~~~!!!不過如果老公要同朋友去呢啲地方,我實叫佢帶埋我去~~!!! :mrgreen: 看實佢嘛~~~!!!
[quote]
andreaaaa782004 寫道:
依家有好多性感dancer會主動走埋去d男人到痴身痴世,大跳辣身舞
[/quote]


大宅

積分: 4323


400#
發表於 05-2-21 00:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^0^ 好ar. 如果你未怕我out, 唔多識唱k, 我冇所謂ga, 不過,最好在weekends, andrea, 也會去, 對不? 如果唔唱k, 飲野都ok..

bandband 寫道:
唱k?都好呀!趁依家唔駛番工,可以大家約出嚟玩~~~!!!
[quote]
christylai 寫道:
@v@" bandband, 如果你唔mind, weekends的11:30 ~1:30 去唱 lunch k, 每位 35~37不等. (加一另計)
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo