在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


381#
發表於 05-3-17 16:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All Mummy:


收到啦!聽日一定加把勁架!如果岩的話我會問佢可吾下星期一返工呀!

betty
Tungmimi 寫道:
betty
congrat!!!
唔好要我地等咁耐至有茶飲先得ka
加油囉

sweetie
muffin & 西茶都應該有我la 掛 ?-(
NNN


伯爵府

積分: 17559


382#
發表於 05-3-17 16:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
先頭打左黎啦!聽日見呀!希望呢激中啦!見工見到好疲倦呀!

西元2005 民國94年03月18日
農曆02月(大)09日 星期五 雙魚座
歲次 : 乙酉年 生肖屬雞 己卯月 辛丑日
每日胎神占方 : 廚灶廁房內南
五行 : 壁上土 開執位
沖 : 沖羊(乙未)煞東
彭祖百忌 : 辛不合醬主人不嘗 丑不冠帶主不還鄉
吉神宜趨 : 時陽 生氣 天倉 敬安
宜 : 嫁娶 訂盟 納采 祭祀 祈福 出行 修造 動土 移徙 入宅 破土 出火 安門 安床 上樑 立碑 移柩
凶神宜忌 : 五虛 九空 九坎 九焦 勾陳
忌 : 開市 交易 合帳 安葬
喜神: 西南
財神: 正東
鶴神: 在天
空亡: 辰未

當日時辰時局
23- 1甲子時 沖馬 煞南 時沖壬午 六戊 六合 長生 進貴
[宜] 訂婚 嫁娶 出行 求財 開市 交易 安床
[忌] 祈福 求嗣
1- 3乙丑時 沖羊 煞東 時沖癸未 日建 朱雀 太陰
[宜] 修造 安葬
[忌] 造船 乘船 朱雀須用 鳳凰符制 否則 諸事不宜
3- 5丙寅時 沖猴 煞北 時沖甲申 地兵 羅紋 金匱
[宜] 祈福 求嗣 出行 求財 嫁娶 安葬
[忌] 修造 動土
5- 7丁卯時 沖雞 煞西 時沖乙酉 天賊 比肩 天德 寶光
[宜] 修造 作灶
[忌] 祭祀 祈福 齋醮 酬神
7- 9戊辰時 沖狗 煞南 時沖丙戍 白虎 路空 唐符 太陽
[宜] 見貴 求財 嫁娶 進人口 移徙 安葬 入宅 修造
[忌] 白虎須用 麒麟符制 否則 諸事不宜 祭祀 祈福 齋醮 開光 赴任 出行
9-11己已時 沖豬 煞東 時沖丁亥 路空 三合 福星 玉堂
[宜] 求嗣 訂婚 嫁娶 求財 開市 交易 安床 修造 蓋屋 移徙
[忌] 祭祀 祈福 齋醮 開光 赴任 出行
11-13庚午時 沖鼠 煞北 時沖戊子 羅紋 大進 貪狼
[宜] 祈福 求嗣 出行 求財 嫁娶 安葬 赴任
[忌]
13-15辛未時 沖牛 煞西 時沖己丑 日破
[宜]
[忌] 日時相沖 諸事不宜
15-17壬申時 沖虎 煞南 時沖庚寅 天兵 喜神 司命 左輔
[宜] 祈福 求嗣 訂婚 嫁娶 出行 求財 開市 交易 安床 作灶 祭祀 赴任 見貴
[忌] 上樑 蓋屋 入殮
17-19癸酉時 沖兔 煞東 時沖辛卯 三合 天赦 日祿 五符
[宜] 祈福 求嗣 訂婚 嫁娶 出行 求財 開市 交易 安床 修造 入宅 安葬 赴任
[忌]
19-21甲戍時 沖龍 煞北 時沖壬辰 六戊 雷兵 青龍 武曲
[宜] 訂婚 嫁娶 安床 移徙 入宅 修造 安葬 祭祀
[忌] 祈福 求嗣 乘船
21-23乙亥時 沖蛇 煞西 時沖癸已 大退 明堂 驛馬
[宜] 蓋屋 移徙 作灶 安床 入宅 開市 赴任 出行 見貴 求財 嫁娶
[忌] 開光 修造 安葬


侯爵府

積分: 23932


383#
發表於 05-3-17 17:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

WENSI,
我仲有紅豆蓉,食5食布甸


子爵府

積分: 10877


384#
發表於 05-3-17 17:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添

栗子媽媽 寫道:
WENSI,
我仲有紅豆蓉,食5食布甸


侯爵府

積分: 23932


385#
發表於 05-3-17 17:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

好呀,好呀 :mrgreen:
Tungmimi 寫道:
妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添

[quote]
栗子媽媽 寫道:
WENSI,
我仲有紅豆蓉,食5食布甸
[/quote]


伯爵府

積分: 17559


386#
發表於 05-3-17 17:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽
我仲有紅豆蓉,食5食布甸 ....................好!星期六晚come to my home to vist

Tungmimi
妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添 ..............好!賣我間屋過你呢!


侯爵府

積分: 23932


387#
發表於 05-3-17 17:16 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

有今晚買定西米去你度焗啦

冇你整野食,佢仲去tko做咩呀
wensi 寫道:
栗子媽媽
我仲有紅豆蓉,食5食布甸 ....................好!星期六晚come to my home to vist


伯爵府

積分: 17559


388#
發表於 05-3-17 17:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽

有今晚買定西米去你度焗啦....................OK

冇你整野食,佢仲去tko做咩呀.............我發在買對面LAW!


子爵府

積分: 10877


389#
發表於 05-3-17 17:33 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi 寫道:
栗子媽媽

冇你整野食,佢仲去tko做咩呀.............我發在買對面LAW!
======= 咁點解我唔買對面呀


伯爵府

積分: 17559


390#
發表於 05-3-17 17:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Tungmimi
我發在買對面LAW!======= 咁點解我唔買對面呀.....................五仟元一尺蠢人至買。


大宅

積分: 1725


391#
發表於 05-3-17 17:43 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你地咪引我啦

wensi 寫道:
栗子媽媽
我仲有紅豆蓉,食5食布甸 ....................好!星期六晚come to my home to vist

Tungmimi
妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添 ..............好!賣我間屋過你呢!


侯爵府

積分: 23932


392#
發表於 05-3-17 17:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

預埋你羅
Emily_bb 寫道:
你地咪引我啦

[quote]
wensi 寫道:
栗子媽媽
我仲有紅豆蓉,食5食布甸 ....................好!星期六晚come to my home to vist

Tungmimi
妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添 ..............好!賣我間屋過你呢!
[/quote]


子爵府

積分: 10877


393#
發表於 05-3-17 17:48 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi 寫道:
Tungmimi
我發在買對面LAW!======= 咁點解我唔買對面呀.....................五仟元一尺蠢人至買。 >>>>> 妳咁講唔想發 :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1725


394#
發表於 05-3-17 18:01 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
預埋你羅 [quote]>>>>>拔太遠呢

Emily_bb 寫道:
你地咪引我啦

[quote]
wensi 寫道:
栗子媽媽
我仲有紅豆蓉,食5食布甸 ....................好!星期六晚come to my home to vist

Tungmimi
妳攪到我即刻想搬黎將軍澳住添 ..............好!賣我間屋過你呢!
[/quote][/quote] :cry:


侯爵府

積分: 23932


395#
發表於 05-3-17 18:12 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

發左買kowloon tong,借個地址比你tim :mrgreen: :mrgreen:
Tungmimi 寫道:
wensi 寫道:
Tungmimi
我發在買對面LAW!======= 咁點解我唔買對面呀.....................五仟元一尺蠢人至買。 >>>>> 妳咁講唔想發 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


396#
發表於 05-3-17 18:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

消息報導非常詳盡呵!thank you so much!

Thank you All Mummy ah !

Betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


397#
發表於 05-3-17 18:54 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

我先頭入黃大仙網,問聽日份工呀!


第 一 簽 上 上 簽

姜 公 封 相
靈 簽 求 得 第 一 枝 龍 虎 風 雲 際 會 時
一 旦 凌 霄 揚 自 樂 任 君 來 往 赴 瑤 池


解 簽

流 年 : 大 吉 大 利
事 業 : 有 貴 人 扶 持
財 富 : 正 財 及 橫 財 都 會 有
姻 緣 : 愛 情 幸 福 , 適 婚 人 士 在 今 年 是 好 時 機
健 康 : 困 擾 多 時 的 小 病 即 將 成 為 過 去
betty


05-03-17 18:53
NNN


大宅

積分: 1725


398#
發表於 05-3-17 20:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

mug 有 d 咁嘅網? ?-(

事業 : 有貴人扶持 >>>>>>喺咪我地呢班 mum ????


侯爵府

積分: 23932


399#
發表於 05-3-17 21:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

艾萬利貴人 :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1725


400#
發表於 05-3-17 21:18 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
艾萬利貴人 :mrgreen: :mrgreen:
>>>>>>係咪想同我請安呀, 平身啦

mug 又咁夜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo