

阿P 發表於 12-10-10 04:15
夜麻麻上黎,各位姐妹都訓晒啦!
半夜三更,等我講吓鬼古先,
呢單野係由我媽度聽返黎,我都係早排先知有件咁事,主角係我媽,話說我有個阿哥係幾個月大時夭折咗,果時我阿媽重係大陸,但冇幾耐我媽就申請到落黎香港定居, 我阿媽身體一向都唔好, 咁有一次佢去左深水土步一間廟度搵個盲佬算命,個盲佬算完就同我阿媽講,有野跟住我阿媽,咁我阿媽就問係邊果跟住佢,但係個盲佬就冇直接咁講,只係話....係我阿媽好親的人,話我媽應該知道係邊個,當時我阿媽都估到GA啦,咁我阿媽都冇再追問落去,只係比左D錢個盲佬做左D野.......
咁過左一段時間,大約十幾年前,有一次我阿媽係街市買野,突然間好似比人推咗一下,就咁係街市仆低咗,當時好大獲呀,要入醫院做手術,因為斷咗盤骨,做完手術後隻腳行路都有問題,咁我阿媽覺得有D唔對路,咁就返大陸問米,點之一問之下又係我阿哥攪鬼.....
死啦!打打吓字好鬼眼訓, 都係聽日先再講過,去訓教先