立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 135797
kls12 發表於 13-3-27 17:13 你肯落鋪取,應該比到你吧!繼續追吧
子爵府
積分: 13044
hallonatalie 發表於 13-3-27 17:16 但我驚驚 ..... 買完機收唔到貨喎
happylamily 發表於 13-3-27 17:18 自取啦!
珍珠宮
積分: 37201
原帖由 Cayee 於 13-03-27 發表 各位我收到貨喇 bosch 換過d靚仔配件比我 連埋m8一齊送比我好開心我仲check埋貨 ...
大宅
積分: 2475
hallonatalie 發表於 13-3-27 17:18 佢哋無話唔落舖取貨喎 講明今日有貨到舖拎, 而家仲未有喎
積分: 11486
kls12 發表於 13-3-27 17:27 現時送貨比較複雜,有時又會外判,假期前服務肯定差.
原帖由 tp168 於 13-03-27 發表 無乜心機,其實我都買咗機,但仲未收到貨,而家睇到魔c兩師徒第一機好羨慕 ...
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:31 原來你買咗又未收到貨,幾時送?
原帖由 joanne-ng 於 13-03-27 發表 你就好喇!我部機唔知咩事,明明話今日出,跟住又話冇,想點架,我都係真金白銀比錢買架,唔係乞佢架wor:na ...
prisyan 發表於 13-3-27 17:31 你好似都好清楚佢哋運作喎....唔通
原帖由 波仔 於 13-03-27 發表 吓...bosch d service咁差架..最討厭d送貨放飛機..又要係屋企等..又要請假...喂..bosch..賠假呀:c ...
原帖由 hallonatalie 於 13-03-27 發表 仲未收機 ? 無貨咩 ? 又唔係喎, 魔 c 兩師徒都有機用啦喎
prisyan 發表於 13-3-27 17:33 呢度有3位jm受害者買咗成個星期都未收到機呀
原帖由 曾高 於 13-03-27 發表 首領,乜你又收唔到機?? 我早幾日都毒發,又係遲遲未收機呀
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:35 琴晚又話4-6到,點知差唔多7點先到,等到屋企人變化石 ...
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:37 我星期5買,星期二收到貨啦
原帖由 tp168 於 13-03-27 發表 心情又跌落谷底喇
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:38 點解咁嫁
積分: 13105
原帖由 hallonatalie 於 13-03-27 發表 即係有貨喇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy