烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   188


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4021#
發表於 13-3-27 17:18 |只看該作者
kls12 發表於 13-3-27 17:13
你肯落鋪取,應該比到你吧!繼續追吧
佢哋無話唔落舖取貨喎

講明今日有貨到舖拎, 而家仲未有喎


子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


4022#
發表於 13-3-27 17:19 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-27 17:16
但我驚驚 ..... 買完機收唔到貨喎

唔怕啦,有咩事一齊拉大隊去消委會囉


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4023#
發表於 13-3-27 17:20 |只看該作者
happylamily 發表於 13-3-27 17:18
自取啦!
直頭要落 counter 面對面, check 機, 試機完, 先好抬走喇 ~!


子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


4024#
發表於 13-3-27 17:20 |只看該作者
happylamily 發表於 13-3-27 17:18
自取啦!

自取都冇用,貨倉有貨,仲要立即攞貨先有用呀


珍珠宮

積分: 37201


4025#
發表於 13-3-27 17:26 |只看該作者

引用:各位我收到貨喇+bosch+換過d靚仔配件比我+

原帖由 Cayee 於 13-03-27 發表
各位我收到貨喇 bosch 換過d靚仔配件比我 連埋m8一齊送比我好開心我仲check埋貨 ...





大宅

積分: 2475


4026#
發表於 13-3-27 17:27 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-27 17:18
佢哋無話唔落舖取貨喎

講明今日有貨到舖拎, 而家仲未有喎
現時送貨比較複雜,有時又會外判,假期前服務肯定差.


子爵府

積分: 11486

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4027#
發表於 13-3-27 17:31 |只看該作者
kls12 發表於 13-3-27 17:27
現時送貨比較複雜,有時又會外判,假期前服務肯定差.

你好似都好清楚佢哋運作喎....唔通


珍珠宮

積分: 37201


4028#
發表於 13-3-27 17:31 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+13-3-27+15:53+

原帖由 tp168 於 13-03-27 發表
無乜心機,其實我都買咗機,但仲未收到貨,而家睇到魔c兩師徒第一機好羨慕 ...
原來你買咗又未收到貨,幾時送?




子爵府

積分: 11486

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4029#
發表於 13-3-27 17:33 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:31
原來你買咗又未收到貨,幾時送?

呢度有3位jm受害者買咗成個星期都未收到機呀


珍珠宮

積分: 37201


4030#
發表於 13-3-27 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-27+發表各位

原帖由 joanne-ng 於 13-03-27 發表
你就好喇!我部機唔知咩事,明明話今日出,跟住又話冇,想點架,我都係真金白銀比錢買架,唔係乞佢架wor:na ...
你又買咗又無貨,OMG




大宅

積分: 2475


4031#
發表於 13-3-27 17:34 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-27 17:31
你好似都好清楚佢哋運作喎....唔通
我都試不少,打n個電話


珍珠宮

積分: 37201


4032#
發表於 13-3-27 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joanne-ng+於+13-03-27+發表

原帖由 波仔 於 13-03-27 發表
吓...bosch d service咁差架..最討厭d送貨放飛機..又要係屋企等..又要請假...喂..bosch..賠假呀:c ...
琴晚又話4-6到,點知差唔多7點先到,等到屋企人變化石




珍珠宮

積分: 37201


4033#
發表於 13-3-27 17:37 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-3-27+15:59+無乜心

原帖由 hallonatalie 於 13-03-27 發表
仲未收機 ? 無貨咩 ? 又唔係喎, 魔 c 兩師徒都有機用啦喎
我星期5買,星期二收到貨啦




子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


4034#
發表於 13-3-27 17:38 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-27 17:33
呢度有3位jm受害者買咗成個星期都未收到機呀

可能有更多苦主...


珍珠宮

積分: 37201


4035#
發表於 13-3-27 17:38 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-3-27+15:59+無乜心

原帖由 曾高 於 13-03-27 發表
首領,乜你又收唔到機??
我早幾日都毒發,又係遲遲未收機呀
點解咁嫁




子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


4036#
發表於 13-3-27 17:41 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:35
琴晚又話4-6到,點知差唔多7點先到,等到屋企人變化石



...
魔c,我只係想整d包包俾細路食啫,攪到一肚氣...
仲要部m8係3部p仔既價錢...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4037#
發表於 13-3-27 17:41 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:37
我星期5買,星期二收到貨啦
即係有貨喇


珍珠宮

積分: 37201


4038#
發表於 13-3-27 17:42 |只看該作者

引用:Quote:曾高+發表於+13-3-27+16:06+首領,乜

原帖由 tp168 於 13-03-27 發表
心情又跌落谷底喇
首領振作




子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


4039#
發表於 13-3-27 17:42 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-27 17:38
點解咁嫁

我都想知


子爵府

積分: 13105


4040#
發表於 13-3-27 17:43 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+13-3-27+17:37+我星

原帖由 hallonatalie 於 13-03-27 發表
即係有貨喇
應該Sogo有存貨。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo