跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

401#
發表於 04-8-12 16:48 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2500


402#
發表於 04-8-12 16:57 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee

係呀, 睇左啦!!

唉, 你唔好話我衰呀, 好耐之前, 我已經想開個topic, 諗住提醒d準媽媽, 不過後來諗諗下, 都冇做到...

宜家有人問, 未發表下law..


大宅

積分: 1957


403#
發表於 04-8-12 16:59 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

係喎! 皓皓都好鐘意個蛋糕喎!

[quote]
Renee 寫道:
2kmami,

唉唷! 我不知幾鐘意個蛋糕啊! 皓皓都好鐘意啊! :mrgreen: :mrgreen:

妳唔見佢有好多張相都拎住蛋糕影咩!!! 我諗大家唔係唔鐘意, 而係整得太靚, 無人為以係自己整的.以為係買回來的!!!


[quote]


大宅

積分: 1957


404#
發表於 04-8-12 17:00 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,

我諗都最少要兩個星期, 因為佢話草莓上d點點最浪費時間, 不過個傻妹就連蛋糕上嘅"Happy Birthday"字都係一針針縫出來, 我都服左佢.....

cat888 寫道:
2Kmami

我想問呢, Rebecca用左幾耐時間完成個蛋糕??? 真係好似在街買啊!!! 100分


大宅

積分: 2500


405#
發表於 04-8-12 17:07 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2Kmami

你有所不知啦, 做完件咁成功的作品, 係好興奮架!!! 所以佢咁比心機做law....

[quote]
2Kmami 寫道:
Cat,

我諗都最少要兩個星期, 因為佢話草莓上d點點最浪費時間, 不過個傻妹就連蛋糕上嘅"Happy Birthday"字都係一針針縫出來, 我都服左佢..... :hammer


子爵府

積分: 12646


406#
發表於 04-8-12 17:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,
Please check pm.

cat888 寫道:
Renee
有咩不快的經驗呀, 講黎聽下吖?????


子爵府

積分: 12646


407#
發表於 04-8-12 17:24 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,
我都想咁做, 但無囉! 但千其唔好咁做! 費時佢d Fans鬧我地!!

cat888 寫道:
唉, 你唔好話我衰呀, 好耐之前, 我已經想開個topic, 諗住提醒d準媽媽, 不過後來諗諗下, 都冇做到...


子爵府

積分: 11275


408#
發表於 04-8-12 17:32 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2Kmami 寫道:
Renee,

係喎! 皓皓都好鐘意個蛋糕喎!

[quote]
Renee 寫道:
2kmami,

唉唷! 我不知幾鐘意個蛋糕啊! 皓皓都好鐘意啊! :mrgreen: :mrgreen:

妳唔見佢有好多張相都拎住蛋糕影咩!!! 我諗大家唔係唔鐘意, 而係整得太靚, 無人為以係自己整的.以為係買回來的!!!


[quote]


我都以為係買返嚟呀! 重問係咪專登買for 今次garthering添!


子爵府

積分: 12646


409#
發表於 04-8-12 17:34 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Venus,
妳今日好忙啊! 宜家先蒲頭!!!

Venuscheng 寫道:
我都以為係買返嚟呀! 重問係咪專登買for 今次garthering添!


大宅

積分: 1957


410#
發表於 04-8-12 17:38 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

原來真係冇人知...唔怪知得個日冇人問啦! ?-( :mrgreen:

Venuscheng 寫道:

我都以為係買返嚟呀! 重問係咪專登買for 今次garthering添!


子爵府

積分: 12646


411#
發表於 04-8-12 17:49 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,

妳話啦! 簡直係整得靚到無人問! 快d話比Rebecca知! 等佢開心下!

話是話, 我不知幾想要擁有個蛋糕啊!:mrgreen: :mrgreen:

2Kmami 寫道:
原來真係冇人知...唔怪知得個日冇人問啦! ?-( :mrgreen:


大宅

積分: 1957


412#
發表於 04-8-12 17:50 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

發生咩事?? 我都想知呢...八掛吓先! :lol: :lol:

Renee 寫道:
Cat,
Please check pm.

[quote]
cat888 寫道:
Renee
有咩不快的經驗呀, 講黎聽下吖?????
[/quote]


大宅

積分: 1957


413#
發表於 04-8-12 17:57 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

我會copy晒d留言遲d先send俾佢,我知佢仲忙緊公司d野到下星期….不過我知道佢見到妳哋d留言一定會 好開心....多謝各位! :mrgreen: :mrgreen:

Renee 寫道:
2kmami,

妳話啦! 簡直係整得靚到無人問! 快d話比Rebecca知! 等佢開心下!

話是話, 我不知幾想要擁有個蛋糕啊!:mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


414#
發表於 04-8-12 17:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,
You click to the following topic and you will know what Cat and I are talking!!!

If you want know what I am unhappy related this doctor, I send pm to you. You check pm la.

Topic


大宅

積分: 1957


415#
發表於 04-8-12 18:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

Checked!

I see…. 真係幾差喎! 不過妳夠英明...轉得快! :mrgreen:

Renee 寫道:
2kmami,
You click to the following topic and you will know what Cat and I are talking!!!

If you want know what I am unhappy related this doctor, I send pm to you. You check pm la.

Topic


男爵府

積分: 5887


416#
發表於 04-8-12 20:24 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Anson-Mami 寫道:

cat

真係 ,Anson係大仔呀.......3歲5個月啦.....,巧兒先係1歲呀......你攪亂哂啦!




Anson-Mami.

Anson 係唔係讀 K1 呀???
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


417#
發表於 04-8-12 20:47 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Dear all,

唔記得同你地講浩浩中左六合彩------- $320-HKD,之前有個朋友 send 左個 mail 比我,只要拍個制就會出 6 個 number,我捉浩浩隻手拍左一下就買左個 D number 10 期,點知我老公話中左 4 個 number, 浩浩叻過我,我未試過中 4 個 number 架
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 12646


418#
發表於 04-8-12 22:16 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,
浩浩咁叻叻啊! 咁如果下次再拍下, 容咩易中頭獎啊!!!:mrgreen: :mrgreen:

Isis_Iain 寫道:
Dear all,

唔記得同你地講浩浩中左六合彩------- $320-HKD,之前有個朋友 send 左個 mail 比我,只要拍個制就會出 6 個 number,我捉浩浩隻手拍左一下就買左個 D number 10 期,點知我老公話中左 4 個 number, 浩浩叻過我,我未試過中 4 個 number 架


子爵府

積分: 12291


419#
發表於 04-8-12 22:18 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee 寫道:
Isis_Iain,
浩浩咁叻叻啊! 咁如果下次再拍下, 容咩易中頭獎啊!!!:mrgreen: :mrgreen:


我都係咁話呀!


子爵府

積分: 12646


420#
發表於 04-8-12 22:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

晞晞瞓左喇!!

妳係唔係星期六先入黃金海岸啊!住一晚???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo