跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11914


401#
發表於 04-8-27 15:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:

Mcada
I think D 姐姐會怕太灰熊


吾係姐姐都有小小怕 ar..... :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 4360


402#
發表於 04-8-27 15:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

of coz you need to!


咁做我就想盡d 喇,............ 你覺得如果dayback 番之前果幾個月係咪好衰好麻煩?.. 佢會唔會抗拒以為我唔鍾意佢or 攪咩小動作咁呢可?..

你地圓滑d, 可唔可以教吓我應該點開口呢可?.. ?-(


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


403#
發表於 04-8-27 15:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

傻真...當然啦....快D action啦....
but...如果怕尷尬, 咪問EE個bank account, 做transfer, 咁你自己有pay-in slip, 銀行又有record囉.........
Mcada 寫道:
[quote]
marykwan615 寫道:
bobomama & 其他老友,
(第二個話題)
我想問吓你地覺得我駛唔駛每個月出糧學你地出比姐姐咁, 整本簿叫ee 簽收我果$3,000 cash 呀?..
我不嬲冇咁做, 但做咗係咪都可以保障吓咁架?..
(傻人問問題)

of coz you need to![/quote]


大宅

積分: 1795


404#
發表於 04-8-27 15:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mk,

我有用簿呀, 如果姐姐有大錯, 我會係本簿寫下來 ~ warn 佢, 我個印印滿7個月, 我會帶佢去開a/c方便我過數, 又可以check佢d錢係唔係到...

好鬼嚴老闆haomama


[quote]
marykwan615 寫道:
bobomama & 其他老友,
(第二個話題)

我想問



大宅

積分: 4360


405#
發表於 04-8-27 15:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

thks bobomama, mcada, haomama..

原來係地都覺得就算local 既ee 都應該有個簽收行動!!  好, 等我牙刷真試吓做個有條理的僱主先! 

又試吓問ee 喜唔喜歡我入佢bank a/c 先! 


男爵府

積分: 8053


406#
發表於 04-8-27 15:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

marykwan615 寫道:
[quote]
Mcada 寫道:

of coz you need to!


咁做我就想盡d 喇,............ 你覺得如果dayback 番之前果幾個月係咪好衰好麻煩?.. 佢會唔會抗拒以為我唔鍾意佢or 攪咩小動作咁呢可?..

你地圓滑d, 可唔可以教吓我應該點開口呢可?.. ?-( [/quote]

佢係咪d好唔識野既c9呀? 如果係你話要黎報稅可以減d稅咪得囉.


大宅

積分: 4360


407#
發表於 04-8-27 15:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

佢係咪d好唔識野既c9呀? 如果係你話要黎報稅可以減d稅咪得囉.


佢識架... 都幾開通架...

不過未試過叫佢咁做唔知佢會唔會抗拒咁law..


大宅

積分: 2014


408#
發表於 04-8-27 15:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
MabelChan 寫道:

Mcada
I think D 姐姐會怕太灰熊


吾係姐姐都有小小怕 ar..... :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

唉佢亞媽生到佢果樣成日都好serious0甘 ?-(


男爵府

積分: 6881


409#
發表於 04-8-27 16:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
唉佢亞媽生到佢果樣成日都好serious0甘 ?-(


救人英雄係man d架啦. 佢好like 清潔架, 我最鐘意就係愛清潔既男人. 我隻佬好lei fei
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


410#
發表於 04-8-27 16:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
我想問之之星期六係咪多數去完pg都會返baby's closet嫁...
開張之後, 都無帶過bobo上來...好想帶bobo出來探之之同ee呀.......


男爵府

積分: 8053


411#
發表於 04-8-27 16:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
mcada,
我想問之之星期六係咪多數去完pg都會返baby's closet嫁...
開張之後, 都無帶過bobo上來...好想帶bobo出來探之之同ee呀.......


好呀, 係呀, every sat 架....


大宅

積分: 3858


412#
發表於 04-8-27 16:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Hello Everybody:
我返來lu....... 報到先.
我現在係baby's closet.


男爵府

積分: 6881


413#
發表於 04-8-27 16:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

老公的小健 寫道:
Hello Everybody:
我返來lu....... 報到先.
我現在係baby's closet.


你條友仔, 又話吾得閒又上BABY'S CLOSET, 玩野丫
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


414#
發表於 04-8-27 16:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
after lunch ? 如果聽日唔落雨......

小健媽,
返來啦...掛住你.....個小健豬呀....今日行左幾多步...有無好感動....努力看牛啦.....
你咁得閒上去既...唔洗執野呀...
你miss左好多精采野呀...琴日講香港區選校... 今日講九龍區呀...
好好笑....快d追啦....
唔係mcada話要講多1000頁....開part iii呀....


大宅

積分: 2014


415#
發表於 04-8-27 16:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
救人英雄係man d架啦. 佢好like 清潔架, 我最鐘意就係愛清潔既男人. 我隻佬好lei fei


Shirley
佢要既係極之齊整&清潔,
你千祈唔好攪亂問屋,
會發卑四&罵人
我有時都驚左佢呀
不過我mame話如果我嫁既係” 呢 fei” 人
間屋實週屋”care”
0甘你自己” 呢唔呢fei” 先


大宅

積分: 4360


416#
發表於 04-8-27 16:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
mcada,
after lunch ? 如果聽日唔落雨......


mcada, bobomama,

我同小pp 落雨都來打”等”呀! wu.... :cry: :cry: auntie uncle 去咗遊阜,呢幾個weeks, sat/sun 我冇得偷懶lu... :lol: :lol: 行街街都要帶住小pp lu...


大宅

積分: 2014


417#
發表於 04-8-27 16:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


好姊妹
乜pack 曬野la 你?
搬左屋可


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


418#
發表於 04-8-27 17:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁.....平日邊個湊小pp呀
marykwan615 寫道:
mcada, bobomama,
我同小pp 落雨都來打”等”呀! wu.... :cry: :cry: auntie uncle 去咗遊阜,呢幾個weeks, sat/sun 我冇得偷懶lu... :lol: :lol: 行街街都要帶住小pp lu...


男爵府

積分: 6881


419#
發表於 04-8-27 17:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:

Shirley
佢要既係極之齊整&清潔,
你千祈唔好攪亂問屋,
會發卑四&罵人
我有時都驚左佢呀
不過我mame話如果我嫁既係” 呢 fei” 人
間屋實週屋”care”
0甘你自己” 呢唔呢fei” 先


我都小小 乾淨 LAW (你吾覺咩

今日大灰熊接吾接你放工呀.
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


420#
發表於 04-8-27 17:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
MabelChan 寫道:

好姊妹
乜pack 曬野la 你?
搬左屋可
[url=[img][/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo