原帖由 adayautsang 於 09-7-21 13:12 發表 
你都好, 我多數都係屋企.
我都唔係成日去!不過有時係屋企好悶又對隻6299咪同阿仔去吓街LAW!
我約左我家姐飲茶宜家要出去啦!妟啲再傾過!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html