跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9809


401#
發表於 09-7-21 11:03 |只看該作者
唔係呀 ! 我係在職媽媽 ! 點都無全識媽媽咁了解自己個b嫁!!


原帖由 louisnancy 於 09-7-21 01:46 發表


一定有機會呢, 你係全識媽媽??


男爵府

積分: 9809


402#
發表於 09-7-21 11:06 |只看該作者
妳公司咁好 ! 比妳放咁長假ge !

原帖由 louisnancy 於 09-7-21 01:37 發表


係呀係呀我仲左大獎o個個呀, 我係在識媽咪, 平時奶奶幫我湊熙仔, 不過上星期入左院, 我請左兩星期假自己湊呀.


大宅

積分: 1157


403#
發表於 09-7-21 11:31 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-20 22:51 發表
荃灣去炮台山太約1個鐘多d ! 妳以前返工好近嫁 ?


我以前返工真係好近嫁.


大宅

積分: 1157


404#
發表於 09-7-21 11:34 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-7-21 01:39 發表


好開心呀, 我仲諗住抽唔到我, 點知比我抽仲大獎, 六合彩都想抽中呀haha


你仲咗大獎, 六合彩留返比我中啦!


大宅

積分: 1157


405#
發表於 09-7-21 11:37 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 11:06 發表
妳公司咁好 ! 比妳放咁長假ge !


你公司都好, 比你成日上網.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


406#
發表於 09-7-21 12:02 |只看該作者
hi !good afternoon !我哋幾時出黎相認好呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


407#
發表於 09-7-21 12:14 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 12:02 發表
hi !good afternoon !我哋幾時出黎相認好呀?


我同你就平時都得!
不如你話邊個星期日啦, 再問吓大家好唔好?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


408#
發表於 09-7-21 12:19 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-21 12:14 發表


我同你就平時都得!
不如你話邊個星期日啦, 再問吓大家好唔好?
其實我就真係個個星期曰都得ge la!不如問吓啲在職媽媽邊曰得我哋就佢啦!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


409#
發表於 09-7-21 12:53 |只看該作者
妳唔會咗 ! 我有時真係會忙到成個星期都無上嚟 !!!
我今日放假 !

原帖由 adayautsang 於 09-7-21 11:37 發表


你公司都好, 比你成日上網.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


410#
發表於 09-7-21 12:57 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 12:53 發表
妳唔會咗 ! 我有時真係會忙到成個星期都無上嚟 !!!
我今日放假 !
你今日放假咁你同阿仔去邊到玩呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


411#
發表於 09-7-21 12:59 |只看該作者
我就好多時返d工都好遠嫁 !


原帖由 adayautsang 於 09-7-21 11:31 發表


我以前返工真係好近嫁.


男爵府

積分: 9809


412#
發表於 09-7-21 13:02 |只看該作者
無呀 ! 有邊到好去呀! 有物好意見 !!

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 12:57 發表
你今日放假咁你同阿仔去邊到玩呀?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


413#
發表於 09-7-21 13:10 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 13:02 發表
無呀 ! 有邊到好去呀! 有物好意見 !!
其實真係無乜邊度好去!天氣又熱!
我平時都係番阿媽到或者去揾家姐飲吓茶咁啦!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


414#
發表於 09-7-21 13:10 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 13:02 發表
無呀 ! 有邊到好去呀! 有物好意見 !!


放假唔係已經禁咗去邊啦?


大宅

積分: 1157


415#
發表於 09-7-21 13:12 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 13:10 發表
其實真係無乜邊度好去!天氣又熱!
我平時都係番阿媽到或者去揾家姐飲吓茶咁啦!


你都好, 我多數都係屋企.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


416#
發表於 09-7-21 13:22 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-21 13:12 發表


你都好, 我多數都係屋企.
我都唔係成日去!不過有時係屋企好悶又對隻6299咪同阿仔去吓街LAW!
我約左我家姐飲茶宜家要出去啦!妟啲再傾過!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


417#
發表於 09-7-21 15:42 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 10:56 發表
妳就好啦 ! 有奶奶幫妳湊熙仔, 熙仔一至五係奶奶到, 過唔過夜呀 ? 咁係唔係星期六, 日返屋企湊呀 !


熙仔係奶奶屋企過夜架, 五日四夜, 因為我星期五湊返屋企, 星期一早上我帶返去奶奶屋企呀, 不過星期一至四我大部份時間放左工就去奶奶屋企睇熙仔, 所以我好累呀.


大宅

積分: 1555


418#
發表於 09-7-21 15:43 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 11:03 發表
唔係呀 ! 我係在職媽媽 ! 點都無全識媽媽咁了解自己個b嫁!!


係呀呢兩星期我奶奶入左院, 自己湊返熙仔好開心, 下星期應該要覆工啦.


大宅

積分: 1555


419#
發表於 09-7-21 15:47 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 11:06 發表
妳公司咁好 ! 比妳放咁長假ge !


係呀可能我已經o係呢間公司做左11年啦, 老闆好諒解及明白, 所以可以批准放假, 我都好開心公司對所有員工都好好.


大宅

積分: 1555


420#
發表於 09-7-21 15:48 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-21 11:34 發表


你仲咗大獎, 六合彩留返比我中啦!


唔好啦六合彩一齊仲頭獎, 大家可以專注湊仔hehe

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo