夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 30347


401#
發表於 05-2-21 00:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


402#
發表於 05-2-21 00:42 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


403#
發表於 05-2-21 00:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@@" no ar...我老公很少偷看女生, 他說這樣子不太好, 很不君子.

bandband 寫道:
oic...不過你地老公平日响街會唔會昅女???


大宅

積分: 4323


404#
發表於 05-2-21 00:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

5年冇去過酒吧了..

andreaaaa782004 寫道:
你地可以去酒店既酒吧飲
多數都好靜
有時會有live band 表演


子爵府

積分: 11510


405#
發表於 05-2-21 00:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都唔鐘意去disco,又嘈又雜我又唔跳舞...所以我唔會去玩...再者我見我啲朋友去親都係媾仔多,所以更加唔會去...
andreaaaa782004 寫道:
disco我就真係未去過 又雜又噪


大宅

積分: 4323


406#
發表於 05-2-21 00:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你是bk長老, 那裡會有空..鳴鳴鳴......我有點想哭..

andreaaaa782004 寫道:
有時間會諗諗 :mrgreen:


大宅

積分: 4323


407#
發表於 05-2-21 00:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我嫂子告訴我, 他會和他公去, 不過, 去那裡是吃....xx藥的. ~_~"

bandband 寫道:
我都唔鐘意去disco,又嘈又雜我又唔跳舞...所以我唔會去玩...再者我見我啲朋友去親都係媾仔多,所以更加唔會去...
[quote]
andreaaaa782004 寫道:
disco我就真係未去過 又雜又噪
[/quote]


子爵府

積分: 11510


408#
發表於 05-2-21 00:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy & andrea,


唔唱k都得架!得閒約出嚟飲茶都得架~~~!!!


大宅

積分: 4323


409#
發表於 05-2-21 00:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

清吧. @v@" 我會的了. 我會remind佢, 如要和朋友去飲野, 去清吧. 始終, 老公有自己的朋友, 該有私人空間的. 管太嚴, 不是我的性格. ''

andreaaaa782004 寫道:
christy
叫老公去清吧


大宅

積分: 4323


410#
發表於 05-2-21 00:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

no problem la..@v@", 不過最好是weekends. 嘻! 不過, 我地唔是打機朋友, 可能會少左d話題.

netfriend ma, 在net到點吹都得. 在現實世界, 我有點呆的. @v@~ 我是個呆呆地的山羊女. 不太多朋友的...到時不要介意.


大宅

積分: 4323


411#
發表於 05-2-21 00:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我和老公在game識的. 第一次見面, 都不太會講話, 幸好, 我和他都是玩同一隻game, 比較有話題. 之後就唱k, 看戲. 如果真的要交朋友, 其實我們可以短聚一下, 真人吹水, 也是不錯的. @v@" 如去一些平平地的cafe, 可以坐久一點. ^^"

christylai 寫道:
no problem la..@v@", 不過最好是weekends. 嘻! 不過, 我地唔是打機朋友, 可能會少左d話題.

netfriend ma, 在net到點吹都得. 在現實世界, 我有點呆的. @v@~ 我是個呆呆地的山羊女. 不太多朋友的...到時不要介意.


子爵府

積分: 11510


412#
發表於 05-2-21 00:54 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都係响人面前無網上咁多嘢講架...可能我仲呆過你... 到時大家都唔好介意... 不過大家出嚟見見面傾吓偈都幾好feel架~~~!!!識多幾個朋友嘛~~~!!!


大宅

積分: 4323


413#
發表於 05-2-21 00:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都想識多d朋友. ><~ 我的朋友數目, 只有2個..你們呢...><

bandband 寫道:
我都係响人面前無網上咁多嘢講架...可能我仲呆過你... 到時大家都唔好介意... 不過大家出嚟見見面傾吓偈都幾好feel架~~~!!!識多幾個朋友嘛~~~!!!


大宅

積分: 4323


414#
發表於 05-2-21 01:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

對了. 你們的老公, 會否要你們做溫柔的小妻子? ><~ 如果我有點兇, 講話大聲, 或煩了一點, 他就會叫我多加注意. ><~ 公說什麼好女生不該這樣子的. 還是他對我要求比較高? @"@ 當他remind我後, 我就會有點像犯錯的感覺, 有點罪過的感覺. 隨後, 我就展示一張笑臉, 和溫柔的樣子.

~_~" 有時都覺自己幾似個演員.


子爵府

積分: 11510


415#
發表於 05-2-21 01:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

唔緊要!我都無咩朋友,都係嗰幾個,仲要係好少見面,,,我發覺大家自從出嚟呢個社會工作後,真係少咗好多時間同朋友見面,再結埋婚生埋仔,想見都好難...我以前都好介意架!唔開心咗好耐,不過人越大咪會明白囉!...或者到時我約埋隔離屋師奶(同我同年紀)出嚟一齊飲茶,咁你咪可以識多個囉~~~!!


子爵府

積分: 11510


416#
發表於 05-2-21 01:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我老公無話叫我點做佢妻子,佢話做番自己咪得囉,因為我初初結婚成日都問佢呢個問題,佢話我無問題,所以我咪唔駛專登做個溫柔小女人俾佢睇囉... :mrgreen: 不過有時佢太竉/縱我,反而係我自己覺得為人妻子做得唔好,我又唔多執屋啦,又烏烏wear wear,又脾氣不穩定(仲惡過佢...),,,但點都好,至緊要兩口子過得開心咪得囉~!毋須太緊張...


大宅

積分: 4323


417#
發表於 05-2-21 01:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
我工作的環境, 仔多過女. ~_~" 還有, 我很少跟隔鄰溝通的. ~_____________~" 朋友..唉...在我眼裡, 職場無朋友.


大宅

積分: 4323


418#
發表於 05-2-21 01:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 和他出門, 我點都要化妝, 執執自己個樣先ga. 不然, 我不敢出街. 佢都習慣了. ^^" 我對他太nice了. 最多是在bed上, 想做女王吧.. :mrgreen:

執屋會和他一起做. 我很呆的, 都是他叫我做什麼, 我幹什麼. ~_~" 很聽他的話. 沒法子. 未嫁前, 我在家當大小姐的, 沒有執屋的實際經驗.


大宅

積分: 4323


419#
發表於 05-2-21 01:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你公很疼你的說.
bandband 寫道:
我老公無話叫我點做佢妻子,佢話做番自己咪得囉,因為我初初結婚成日都問佢呢個問題,佢話我無問題,所以我咪唔駛專登做個溫柔小女人俾佢睇囉... :mrgreen: 不過有時佢太竉/縱我,反而係我自己覺得為人妻子做得唔好,我又唔多執屋啦,又烏烏wear wear,又脾氣不穩定(仲惡過佢...),,,但點都好,至緊要兩口子過得開心咪得囉~!毋須太緊張...


子爵府

積分: 11510


420#
發表於 05-2-21 01:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁又係既...番工無可能識到朋友,有時我都幾灰架,你當佢係朋友,佢唔當你係朋友,有時到最後都會覺得自己好蠢,俾人當成傻仔...點都好,有時我都會同自己講,就算自己交唔到朋友,仲有隻佬當自己既知己嘛~!有咩咪同佢講囉!呢種福利係得我地呢班師奶先至會有咋~!幾好呀!所以你都唔需要介懷有無朋友既!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo