立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 30347
大宅
積分: 4323
bandband 寫道: oic...不過你地老公平日响街會唔會昅女???
andreaaaa782004 寫道: 你地可以去酒店既酒吧飲 多數都好靜 有時會有live band 表演
子爵府
積分: 11510
andreaaaa782004 寫道: disco我就真係未去過 又雜又噪
andreaaaa782004 寫道: 有時間會諗諗 :mrgreen:
bandband 寫道: 我都唔鐘意去disco,又嘈又雜我又唔跳舞...所以我唔會去玩...再者我見我啲朋友去親都係媾仔多,所以更加唔會去... [quote] andreaaaa782004 寫道: disco我就真係未去過 又雜又噪
andreaaaa782004 寫道: christy 叫老公去清吧
christylai 寫道: no problem la..@v@", 不過最好是weekends. 嘻! 不過, 我地唔是打機朋友, 可能會少左d話題. netfriend ma, 在net到點吹都得. 在現實世界, 我有點呆的. @v@~ 我是個呆呆地的山羊女. 不太多朋友的...到時不要介意.
bandband 寫道: 我都係响人面前無網上咁多嘢講架...可能我仲呆過你... 到時大家都唔好介意... 不過大家出嚟見見面傾吓偈都幾好feel架~~~!!!識多幾個朋友嘛~~~!!!
bandband 寫道: 我老公無話叫我點做佢妻子,佢話做番自己咪得囉,因為我初初結婚成日都問佢呢個問題,佢話我無問題,所以我咪唔駛專登做個溫柔小女人俾佢睇囉... :mrgreen: 不過有時佢太竉/縱我,反而係我自己覺得為人妻子做得唔好,我又唔多執屋啦,又烏烏wear wear,又脾氣不穩定(仲惡過佢...),,,但點都好,至緊要兩口子過得開心咪得囉~!毋須太緊張...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy