在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


401#
發表於 05-3-17 22:15 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb:

係呀!你在網頁搜查打(靈簽),進入後見黃大仙,click入後想問勿就誠心問便可..

係呀!你地都係貴人黎架!

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


402#
發表於 05-3-18 10:16 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Emily_bb
mug 有 d 咁嘅網?...................入去啦!


侯爵府

積分: 23932


403#
發表於 05-3-18 12:48 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

各位貴人吉祥 :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23932


404#
發表於 05-3-18 14:48 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

BETTY

你見工見成點呀


子爵府

積分: 10877


405#
發表於 05-3-18 14:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

sweetie
可能見成左......諗緊今晚點慶祝


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


406#
發表於 05-3-18 15:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All Mummy:

Co骨豬你唇啦!

我食埋野返黎羅,bingo左啦!下星期一返工呀!放工我一有時間會即刻上黎報導呀!

原先約左阿女係藍田食野,不過我話佢知叫佢一陣返黎將軍澳食,因為我心急通知你地呵!個香港女老板又係姓林,同姓三分親,鬼婆性格,個樣好醒好nice,英文勁.有排我學野呀!

我地要約埋一齊飲茶loo...多謝大家支持嘛!

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


407#
發表於 05-3-18 15:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

你真係利害呀!連簽筒都抽埋過黎,好掂喎!

我想請教點搬去第二個topic呀!

betty ?-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


408#
發表於 05-3-18 15:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

點解要搬
你覺得個TOPIC5貼題,可以改架喎
bettylam 寫道:

我想請教點搬去第二個topic呀!

betty ?-(


侯爵府

積分: 23932


409#
發表於 05-3-18 15:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=xx-large]恭喜哂
bettylam 寫道:
Dear All Mummy:

Co骨豬你唇啦!

我食埋野返黎羅,bingo左啦!下星期一返工呀!放工我一有時間會即刻上黎報導呀!

原先約左阿女係藍田食野,不過我話佢知叫佢一陣返黎將軍澳食,因為我心急通知你地呵!個香港女老板又係姓林,同姓三分親,鬼婆性格,個樣好醒好nice,英文勁.有排我學野呀!

我地要約埋一齊飲茶loo...多謝大家支持嘛!

betty


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


410#
發表於 05-3-18 15:37 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:


多謝大家支持呀!

吾係呀!我口齒不清呀!我只係想copy一個簽筒過隔離個topic呀!比佢地求咋!

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


411#
發表於 05-3-18 15:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
你真係利害呀!連簽筒都抽埋過黎,好掂喎!

我想請教點搬去第二個topic呀!.......................你講簽筒?定這topic要搬?

簽筒...........指住簽筒右click,去內容到就係個圖個網址。入回應度click IMG replay個圖個網址。就可以

topic要搬..............開個新topci law


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


412#
發表於 05-3-18 15:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

梗係搬個簽筒啦!個topic無60年,都傾多30年啦!

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


413#
發表於 05-3-18 15:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam

吾係呀!我口齒不清呀!我只係想copy一個簽筒過隔離個topic呀!比佢地求咋!...............入有簽筒個格到click回應再click引文 copy上文去隔離個topic reply咪得law!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


414#
發表於 05-3-18 15:53 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

我搬梗去有無人搵工個個呀!,你真快手呵!我都未睇清楚你幫我搬左,吾該晒啦!

betty

betty
NNN


大宅

積分: 1725


415#
發表於 05-3-18 15:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

Congratulation!!! :mrgreen:


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


416#
發表於 05-3-18 15:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

恭喜你呀! 我都係姓林架, 不過唔係你 boss.

改 topic 名都無問題, 只要 betty 你仲睇住個場, 不過唔好學隔籬個版, 本來是分享扮靚美容心得, 依家變左:


[size=x-large]痴痴呆呆圍埋一檯

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1571


417#
發表於 05-3-18 16:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty & wensi,

我求左2支六合彩放工去買, 今晚希望好似"betty搵工"偈後語-----一擊即中咁就發達囉......天都未黑就發緊夢.

betty, 好彩我及到你响呢邊嗲緊啫, 真係恭喜恭喜恭喜你啊....., 咁我同你下星期一一齊返新工黎個新開始, 好野.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


418#
發表於 05-3-18 16:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

嘩!原來今多人姓林,真係好啦!好多謝你地今支持同比信心我呀!無言感激,唯一可做就係約埋嘆餐茶呵!

我好小過扮靚個邊呀!有今架事發生呀!得閒過去裝下先.

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


419#
發表於 05-3-18 16:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 西米露:

我喎隔離宣佈通晒天啦!吾知係咪去左第二版呢!

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


420#
發表於 05-3-18 16:10 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 西米:

吾係發夢架,我好信架,次次份工我係係今樣求架,真係好靈架.

前日有2份同一日見,佢比簽文大約意思係有個皇帝想傳位比2個太子,但2個個都吾願做呀!結果咪就..

betty

betty :cry:
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo