立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 185336
亞貴 發表於 13-6-11 12:36 佢而家著35號鞋.... 我都係36咋
RSG媽媽 發表於 13-6-11 12:38 我女42.5
水晶宮
積分: 57009
sfll 發表於 13-6-11 13:14 Three and a half
版主
積分: 81024
原帖由 RSG媽媽 於 13-06-11 發表 買波鞋啦 真係平好多架
RSG媽媽 發表於 13-6-11 12:41 170
瑪瑙宮
積分: 128853
180 發表於 13-6-11 13:46 ...咁大...........好難買鞋呀..
180 發表於 13-6-11 13:47 ..你女仲高過我...
wonderlulu 發表於 13-6-11 13:13 咁做野咪好杰
sfll 發表於 13-6-11 13:46 禾都想著下\'優閒鞋\'㗎
RSG媽媽 發表於 13-6-11 13:48 波鞋買難裝囉 皮鞋可以細少少都arm著 佢腳板窄 返學鞋永on/仙施買41碼都仲得 ...
RSG媽媽 發表於 13-6-11 13:48 高過我好耐啦 差不多高定啦 就來15對
180 發表於 13-6-11 13:51 我妹對腳又係好大....仲要有小小扁平足....佢著唔到有踭鞋...
180 發表於 13-6-11 13:52 你就好啦..過多3年就甩難...
積分: 50350
180 發表於 13-6-11 11:11 啊~~都係個堆....嚇得我以為你被人配置邊疆....
珊瑚宮
積分: 118281
sfll 發表於 13-6-11 13:32 會,愈大水便腳板愈濕。
sfll 發表於 13-6-11 13:33 上次唔多覺
IgnatiusWong 發表於 13-6-11 13:55 最遠個度仲唔邊疆,食lunch 上下嚟咋
sfll 發表於 13-6-11 13:39 仲講! 童鞋一d都唔平,啱 taste嘅又少款色。
原帖由 wonderlulu 於 13-06-11 發表 我比你矮呀, 好合理
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy