烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   29


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


401#
發表於 13-12-15 00:47 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 00:24
煎魚煲湯圖,係咪傳說中同清明上河圖齊名嘅名作?
同期作品


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


402#
發表於 13-12-15 00:48 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 00:35
我地呢d渣人用不鏽鋼實勁痴&有漬
而家 d 不锈鋼 quality 差咗好多, 我屋企 d 不锈鋼煲, 6299 成日都煮燶架


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


403#
發表於 13-12-15 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jasmine1+於+13-12-14+發表唔

原帖由 man7099 於 13-12-14 發表
可以唔用機焗,烏冬毛係之前打。不過我未整過,其他資料等法包高手咪搞同妙妙答你

...
我唔係法包高手呀
法包好高學問呀


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


404#
發表於 13-12-15 00:49 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-12-15 00:40
終於上來
連交兩份功課
昨晚半夜出的芝士法包
好正咁WOOOO


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


405#
發表於 13-12-15 00:50 |只看該作者
tp168 發表於 13-12-15 00:35
有張新嘅,前兩日煲石祟魚記得影相喇


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


406#
發表於 13-12-15 00:51 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-12-15 00:40
終於上來
連交兩份功課
昨晚半夜出的芝士法包


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


407#
發表於 13-12-15 00:51 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-12-15 00:46
出完白煙落油, 要即轉小火, 唔係一落去好快燶
哦哦, 等我記低佢先


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


408#
發表於 13-12-15 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-12-14+發表除非

原帖由 man7099 於 13-12-14 發表
啊~ 我一直以為要有呢啲嘢先整到,所以無試過,不過我其實好鍾意食法包,細個去麵包店,人人買餐肉腸仔嗰啲 ...
我都係由細就買硬豬包食
依家lunch唔知食咩時都會


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


409#
發表於 13-12-15 00:53 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-12-15 00:48
而家 d 不锈鋼 quality 差咗好多, 我屋企 d 不锈鋼煲, 6299 成日都煮燶架
...
煮燶.....

咁我又無咁嚴重, 係討厭佢痴底0者


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


410#
發表於 13-12-15 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-12-14+發表除非

原帖由 tensi819 於 13-12-14 發表
咦,放石仔加水係想提高溫度?
我一路以為係想多蒸氣先做到個硬皮㖭



...
其實石仔係加水一方面穩定爐溫,另一方面係有蒸氣,加速個麵糰膨脹的幅度,令個包外脆內軟。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


411#
發表於 13-12-15 00:54 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-12-15 00:46
出完白煙落油, 要即轉小火, 唔係一落去好快燶
煎肉煎魚個D唔會,
咁快轉細火,唔夠鑊氣架


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


412#
發表於 13-12-15 00:55 |只看該作者
tp168 發表於 13-12-15 00:50
係WOOOO, 唔覺得佢痴WOOOOO首領...我想問呢, 你煎完魚係唔係直接加水呢???
定係熄火等一陣先呀?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


413#
發表於 13-12-15 00:58 |只看該作者
Pinga4321 發表於 13-12-15 00:55
係WOOOO, 唔覺得佢痴WOOOOO首領...我想問呢, 你煎完魚係唔係直接加水呢???
定係熄火等一陣先呀?:ques ...
我直接加水


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


414#
發表於 13-12-15 00:58 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-12-14+13:42+話時

原帖由 tp168 於 13-12-14 發表
我見出面有個POST,睇到法包大師D石仔係公園搜尋番黎
公園
我用無打磨石春咋
好想要Pizza板


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


415#
發表於 13-12-15 01:00 |只看該作者

引用:今日巡視完業務,買咗乾洋葱,薯仔片,紫薯

原帖由 hallonatalie 於 13-12-14 發表
今日巡視完業務,買咗乾洋葱,薯仔片,紫薯粒,榛子朱古力餡,藍莓果醬粒來整包包

安琪鮮酵有新 ...
我昨日買仲係22/12


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


416#
發表於 13-12-15 01:00 |只看該作者
Pinga4321 發表於 13-12-15 00:55
係WOOOO, 唔覺得佢痴WOOOOO首領...我想問呢, 你煎完魚係唔係直接加水呢???
定係熄火等一陣先呀?:ques ...
呢張大D,睇得清楚D


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


417#
發表於 13-12-15 01:01 |只看該作者

引用:終於上來連交兩份功課昨晚半夜出的芝士法包

原帖由 MaiGao 於 13-12-15 發表
終於上來
連交兩份功課
昨晚半夜出的芝士法包





伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


418#
發表於 13-12-15 01:01 |只看該作者

引用:天然酵母剛開工培養中+

原帖由 波子 於 13-12-14 發表
天然酵母剛開工培養中
祝成功


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


419#
發表於 13-12-15 01:03 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 tensi819 於 13-12-14 發表
我對個墊有興趣啲


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


420#
發表於 13-12-15 01:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-12-14+發表我

原帖由 MaiGao 於 13-12-15 發表
我對個墊有興趣啲
$480喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo