跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


421#
發表於 04-8-27 17:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

九龍女可諗下聖方濟覺!

九龍仔又可諗下英華小學,係一條龍,but係由小學開始!


大宅

積分: 4360


422#
發表於 04-8-27 17:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
咁.....平日邊個湊小pp呀 [quote]


bobomama,

此auntie 不同彼ee... :mrgreen: 平日... ee 湊;

我另外有個朋友的daddy mame (即我uncle & auntie) 喜歡我sat/sun 帶小pp 去佢地庶,佢地幫我睇住小pp,同小pp 玩; 咁我承機就可以落cwb/wc 行吓! :mrgreen:


大宅

積分: 2014


423#
發表於 04-8-27 17:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

小健媽搬左去荃灣????

仲有想問你, 你係咪 JOIN左KOO啦?


She will move to Tsing Yi ya
Yes, I have joined koo, 但really far away
諗住到course 完搵第二間
0甘你有冇join到邊間
I find Tsuen Wan 大會堂有course:
EQ 親子幼兒音樂學前教育
Oct Start 想try 唔知good 唔 good


大宅

積分: 2014


424#
發表於 04-8-27 17:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

我都小小 乾淨 LAW (你吾覺咩

今日大灰熊接吾接你放工呀.


Sorry呀!乜有0甘既樹???!!!

大灰熊今晚去wet呀!
你想約我咩,


子爵府

積分: 11234


425#
發表於 04-8-27 17:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
你家姐姐既庶,我有少少意見,查實問題係有,但唔係咁大,未到分手,除非你唔再要姐姐啦!

老實講,你家姐姐個外型真係唔似姐姐,話實又幾似係你朋友! 但人家既打扮我唔理,只要姐姐tidy同埋唔好著到鬼5馬6就得,太sexy當然唔得,佢地湊bb係要衣著舒服,先能同小朋友砌過,right?

你家姐姐7點幾未起身,夜晚幾點訓呢? 你要諗下佢夠唔夠時間訓,你唔可以話自己訓得少過佢,你訓得少,係你想接近之之姐.......

講實,姐姐越黎越懶就實會,我家有個少奶look姐姐(即湊小鑽)都係懶人,我知佢成日吞撲,但我都無計,只係耐不耐我打電話返去,佢用把睡夢聲答我野,我就實問佢"你無野嗎?",係唔係好關心佢呢? 但佢知訂,當晚佢會特別勤力,平時無做既野,


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


426#
發表於 04-8-27 17:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

掌聲鼓勵 !!!!!! 非常贊成!!!!
博士萬歲 !!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6881


427#
發表於 04-8-27 18:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
MabelChan 寫道:

Sorry呀!乜有0甘既樹???!!!

大灰熊今晚去wet呀!
你想約我咩,
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11914


428#
發表於 04-8-27 18:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

sorry喎,吾係約你去街 我今晚要去買書比駿駿睇. 我係好媽媽


哈哈, 你去買咩書ar....忽週ar....
駿駿吾識睇住 wor.........好媽媽...


男爵府

積分: 6881


429#
發表於 04-8-27 18:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ppima,

一個字 "勁" 果然係有番兩道. mcada你吾好白費ppima一番心血呀, 我地比膽你, 去馬!!!!!!!!!!
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


430#
發表於 04-8-27 18:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
SHRILEY 寫道:

sorry喎,吾係約你去街 我今晚要去買書比駿駿睇. 我係好媽媽


哈哈, 你去買咩書ar....忽週ar....
駿駿吾識睇住 wor.........好媽媽... [/quote]

hahahahahahaha :lol: :lol:


男爵府

積分: 6881


431#
發表於 04-8-27 18:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

哈哈, 你去買咩書ar....忽週ar....
駿駿吾識睇住 wor.........好媽媽...


忽週買左啦, 我要買d故仔書比佢, 仲要買twins no.4, twins姐姐係駿駿偶像 :mrgreen:
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


432#
發表於 04-8-27 18:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


Ppima 好野! 齊鼓掌


大宅

積分: 2014


433#
發表於 04-8-27 18:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
[quote]
SHRILEY 寫道:

小健媽搬左去荃灣????

仲有想問你, 你係咪 JOIN左KOO啦?


She will move to Tsing Yi ya
Yes, I have joined koo, 但really far away
諗住到course 完搵第二間
0甘你有冇join到邊間
I find Tsuen Wan 大會堂有course:
EQ 親子幼兒音樂學前教育
Oct Start 想try 唔知good 唔 good
[/quote]

回應下啦唔該


子爵府

積分: 11914


434#
發表於 04-8-27 18:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
回應下啦唔該


阿小金仆左去買格仔書比駿駿睇ar....係打哂格仔個d ar...所以未有回應你囉...


大宅

積分: 2014


435#
發表於 04-8-27 18:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

阿小金仆左去買格仔書比駿駿睇ar....係打哂格仔個d ar...所以未有回應你囉...


頂! 睇週迂都算重睇埋四格仔
(乘機講佢)


大宅

積分: 3858


436#
發表於 04-8-27 19:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
mcada,
after lunch ? 如果聽日唔落雨......


boboma, mk,
我聽日返完pg會返舖頭, 你地上黎冇問題, 但係3點左右就會閃, 約左mabelchan去天水圍探軒軒大哥哥.


男爵府

積分: 8053


437#
發表於 04-8-27 19:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

arm arm小健媽個個係我呀, 佢係庶login左唔記得logout呀!


男爵府

積分: 8053


438#
發表於 04-8-27 19:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ppima,
多謝你呀, 我都話我都要負責任, 所以我唔會炒佢, 如果炒佢我就直頭唔要姐姐架啦....

我會同佢傾一趟....


伯爵府

積分: 17016


439#
發表於 04-8-27 20:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


我食緊燒鴨紅腸豬脷腐乳勤菜飯

報告完畢


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


440#
發表於 04-8-27 23:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
will call you first if I come.....
bobomama
老公的小健 寫道:
[quote]
bobomama 寫道:
mcada,
after lunch ? 如果聽日唔落雨......

boboma, mk,
我聽日返完pg會返舖頭, 你地上黎冇問題, 但係3點左右就會閃, 約左mabelchan去天水圍探軒軒大哥哥. [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo