原帖由 socket 於 09-7-21 17:47 發表 
其實個個星期日都ok嫁 ! 不過有個問題, 因為我個仔係厭奶ge, 唔會好似妳地d BB可以隨時隋地飲到奶 ! 再加上近排唔知係咪出牙, 連粥及飯都唔食, 所以約出來地方唔太遠及長時間, 都可以ge !
...
咩叫厭奶呀?
咁你阿B呢排有冇呵爛CC呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html