跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1555


421#
發表於 09-7-21 15:52 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 13:22 發表
我都唔係成日去!不過有時係屋企好悶又對隻6299咪同阿仔去吓街LAW!
我約左我家姐飲茶宜家要出去啦!妟啲再傾過!


我都係如果星期六日放假多數搵亞媽同家姐飲荼.


禁止訪問

積分: 5956


422#
發表於 09-7-21 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


423#
發表於 09-7-21 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


424#
發表於 09-7-21 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


425#
發表於 09-7-21 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


426#
發表於 09-7-21 17:44 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-21 17:02 發表


Ada

我地幾時出黎呀, 好似仲有一位全職媽咪呀, 係米呀!
hi!我飲完茶番黎啦!乜原來你都係全職媽媽!好呀!
咁你哋想呢個月出黎定等到8月先簡一日就埋啲在職媽媽一齊出吖?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9811


427#
發表於 09-7-21 17:47 |只看該作者
其實個個星期日都ok嫁 ! 不過有個問題, 因為我個仔係厭奶ge, 唔會好似妳地d BB可以隨時隋地飲到奶 ! 再加上近排唔知係咪出牙, 連粥及飯都唔食, 所以約出來地方唔太遠及長時間, 都可以ge !


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 12:19 發表
其實我就真係個個星期曰都得ge la!不如問吓啲在職媽媽邊曰得我哋就佢啦!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


428#
發表於 09-7-21 17:52 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 17:47 發表
其實個個星期日都ok嫁 ! 不過有個問題, 因為我個仔係厭奶ge, 唔會好似妳地d BB可以隨時隋地飲到奶 ! 再加上近排唔知係咪出牙, 連粥及飯都唔食, 所以約出來地方唔太遠及長時間, 都可以ge !


...
咩叫厭奶呀?
咁你阿B呢排有冇呵爛CC呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9811


429#
發表於 09-7-21 17:55 |只看該作者
放假好多時都無諗去邊 ! 如果只係我同bb出去都幾多嘢 ! 我都未試過 !


原帖由 adayautsang 於 09-7-21 13:10 發表


放假唔係已經禁咗去邊啦?


男爵府

積分: 9811


430#
發表於 09-7-21 18:04 |只看該作者
厭奶係指唔鐘意枝奶, 一比枝奶佢, 佢會同妳死過 ! 所以要佢瞓著咗先可以餵到奶 ! 我個b無呵爛C, 只係SIZE係細B ! 都唔諗得咁多


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 17:52 發表
咩叫厭奶呀?
咁你阿B呢排有冇呵爛CC呀?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


431#
發表於 09-7-21 18:13 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 17:55 發表
放假好多時都無諗去邊 ! 如果只係我同bb出去都幾多嘢 ! 我都未試過 !
你点樣幾多嘢呀?我成日同呀B 2個去街ge wor!我重好enjoy添!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9811


432#
發表於 09-7-21 18:16 |只看該作者
奶奶湊放心d, 咁平日要唔要煮飯呀 !


原帖由 louisnancy 於 09-7-21 15:42 發表


熙仔係奶奶屋企過夜架, 五日四夜, 因為我星期五湊返屋企, 星期一早上我帶返去奶奶屋企呀, 不過星期一至四我大部份時間放左工就去奶奶屋企睇熙仔, 所以我好累呀. ...


男爵府

積分: 9811


433#
發表於 09-7-21 18:40 |只看該作者
有要"力"奶粉, 奶樽, 粥仔, 水, 紙尿片, 衫仔, 車仔........


有時""住架車仔, 去有d地方好唔方便!



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 18:13 發表
你点樣幾多嘢呀?我成日同呀B 2個去街ge wor!我重好enjoy添!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


434#
發表於 09-7-21 18:53 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 18:40 發表
有要"力"奶粉, 奶樽, 粥仔, 水, 紙尿片, 衫仔, 車仔........


有時"力"住架車仔, 去有d地方好唔方便添 !
我都係〝力〞既嘢同你一樣,不過我唔會推車仔只會〝咩〞住佢。我會方便啲,當我同埋c6時就會推bb車。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


435#
發表於 09-7-21 19:45 |只看該作者
CHANTSINWAI :

我抽到張被仔, 爬行就無位參加..

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-19 20:23 發表
有冇抽到獎,同參加爬行比賽呀?阿b有冇嬴呀?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


436#
發表於 09-7-21 19:46 |只看該作者
係公共泳池.

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-19 20:25 發表
即是係咪泳池黎?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


437#
發表於 09-7-21 19:47 |只看該作者
socket :

你而家行去問你老公, 睇佢點答你....

原帖由 socket 於 09-7-19 23:17 發表
18 22 叫靚靚 , 3字以上叫正 !!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


438#
發表於 09-7-21 19:48 |只看該作者
socket :

same same 我都係認樣唔知名.

原帖由 socket 於 09-7-19 23:26 發表
一般啦 ! 因為我唔係識好多人呀 ! 所以唔知邊個打邊個 !


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


439#
發表於 09-7-21 19:51 |只看該作者
louisnancy :

你抽到頭獎??

原帖由 louisnancy 於 09-7-19 23:39 發表


生日會好開心呀, socket你好呀, 原來你都有去生日會呀, 我同ada, 肥媽坐同一檯呀, 有幾會可以再約出來呀, 係呀昨天太多人, 有d真係唔知邊個打邊個, 你有無同ada, 肥媽相認呀? ...


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


440#
發表於 09-7-21 19:53 |只看該作者
adayautsang :

咁近幾時都得啦...

原帖由 adayautsang 於 09-7-20 10:46 發表
IPBB, Nancy, socket & 肥媽 :
好開心見到你地, 希望可以再見面啦!

chantsinwai & zoemoyip :

希望下次可以見到你地啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo