夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


421#
發表於 05-2-21 01:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@@" 從小, 我跟仔相處, 多過女. so 我都唔太識點做一個好妻子, or斯文的女生. 我太粗魯. ~_~" so 我都很聽老公的指點ga. :mrgreen:

christylai 寫道:
你公很疼你的說.
[quote]
bandband 寫道:
我老公無話叫我點做佢妻子,佢話做番自己咪得囉,因為我初初結婚成日都問佢呢個問題,佢話我無問題,所以我咪唔駛專登做個溫柔小女人俾佢睇囉... :mrgreen: 不過有時佢太竉/縱我,反而係我自己覺得為人妻子做得唔好,我又唔多執屋啦,又烏烏wear wear,又脾氣不穩定(仲惡過佢...),,,但點都好,至緊要兩口子過得開心咪得囉~!毋須太緊張...
[/quote]


大宅

積分: 4323


422#
發表於 05-2-21 01:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁又是, 老公會陪我打機, 陪我去玩. 我跟他外表, 不太像已婚夫婦的. ~_______~" 不知是好是怪. 還有, 他比我baby face的...

我想你公一定是你一世的貴人ga.


子爵府

積分: 11510


423#
發表於 05-2-21 01:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你老公都愛你啦!只係各人有各人唔同既相處方式,大家都有唔同既個性,可能我老公識我時已經知我唔係小女人亦唔多似係女人,佢欣賞我某啲個性,又同佢夾到,所以咪好似老友咁相處囉~!我都有嗲佢架!佢都會嗲番我,但我地好多時都會各自各做自己既事,可以晚晚傾唔夠十句...呢啲都係我地慣常既相處方式,至少你同你老公都可以成日做啲浪漫既事,我同老公就無咩浪漫事發生,互相整蠱對方就成日有囉~~~!!!都係一種樂趣嚟架~!


大宅

積分: 4323


424#
發表於 05-2-21 01:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

對了, 你們約過幾多個bk友出來真人見面

我是0個...@v@"


大宅

積分: 4323


425#
發表於 05-2-21 01:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~" 浪漫><~ 今個weekends, 和老公行街, 條街冷到我要哭了. ~___________~ 我是穿短裙, 再+ 唔多厚的絲襪 和波鞋. 唉啊....冷到我想哭. 老公就取笑我愛美不愛命. ><~~~~~~~~~~

bandband 寫道:
你老公都愛你啦!只係各人有各人唔同既相處方式,大家都有唔同既個性,可能我老公識我時已經知我唔係小女人亦唔多似係女人,佢欣賞我某啲個性,又同佢夾到,所以咪好似老友咁相處囉~!我都有嗲佢架!佢都會嗲番我,但我地好多時都會各自各做自己既事,可以晚晚傾唔夠十句...呢啲都係我地慣常既相處方式,至少你同你老公都可以成日做啲浪漫既事,我同老公就無咩浪漫事發生,互相整蠱對方就成日有囉~~~!!!都係一種樂趣嚟架~!


大宅

積分: 4323


426#
發表於 05-2-21 01:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

老公的確是浪漫的男生, 不過我比較沒情趣. ~____~"

對了, 我跟他成日聊天的, 傾計傾計和傾計.


子爵府

積分: 11510


427#
發表於 05-2-21 01:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都好慶幸遇到我老公架,講真我咁既quali真係好難有人愛,以前遇親嗰啲都係唔好,係得佢咁竉我,我有咗bb時,佢又好雀躍咁要即刻結婚,反而嗰陣唔想要bb同結婚既係我(我太細個嘛...嗰陣廿歲)...佢竉我竉到連我大佬都話佢竉壞我,我覺得佢實係神送俾我最好既禮物.
christylai 寫道:
咁又是, 老公會陪我打機, 陪我去玩. 我跟他外表, 不太像已婚夫婦的. ~_______~" 不知是好是怪. 還有, 他比我baby face的...

我想你公一定是你一世的貴人ga.


子爵府

積分: 11510


428#
發表於 05-2-21 01:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都約過唔少架!不過依家真係好少見面...
christylai 寫道:
對了, 你們約過幾多個bk友出來真人見面

我是0個...@v@"


大宅

積分: 4323


429#
發表於 05-2-21 01:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@: 你公對你真好..嘻. 他怎寵你, 可具體一點告訴我嗎?讓我也要老公有樣學樣^^

bandband 寫道:
我都好慶幸遇到我老公架,講真我咁既quali真係好難有人愛,以前遇親嗰啲都係唔好,係得佢咁竉我,我有咗bb時,佢又好雀躍咁要即刻結婚,反而嗰陣唔想要bb同結婚既係我(我太細個嘛...嗰陣廿歲)...佢竉我竉到連我大佬都話佢竉壞我,我覺得佢實係神送俾我最好既禮物. [quote]
christylai 寫道:
咁又是, 老公會陪我打機, 陪我去玩. 我跟他外表, 不太像已婚夫婦的. ~_______~" 不知是好是怪. 還有, 他比我baby face的...

我想你公一定是你一世的貴人ga.
[/quote]


大宅

積分: 4323


430#
發表於 05-2-21 01:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 厲害! 我打機, 通常都是約仔. 或俾仔約. ~__~" 唉, 又是仔. 我真的把他們當朋友.....我想我該去變性, 才有機會碰到女...

bandband 寫道:
我都約過唔少架!不過依家真係好少見面...
[quote]
christylai 寫道:
對了, 你們約過幾多個bk友出來真人見面

我是0個...@v@"
[/quote]


子爵府

積分: 11510


431#
發表於 05-2-21 01:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

男人識得浪漫係件好事,至少你日日都可以好開心充滿驚喜!我隻佬唔係咁識得浪漫,不過有時都會氹我笑,有次佢放工打電話俾我,我响屋企煮緊飯,佢扮無心機好down咁聲同我講佢番緊嚟,我以為我feel到佢唔開心,咪問佢做咩事囉,佢依家懶係無心機咁同我講話佢仲响公司附近,番屋企至話俾我知...搞到我又好唔開心(佢唔開心我都會唔開心...),點知呢頭收咗綫,嗰頭有人按門鐘,我一開佢即刻懶cute咁大大聲同我say HI~!仲要同我揮手!嚇到我又笑又喊... 我老公就係好鐘意用咁既形式過引我笑...諗番都幾開心架!有得笑嘛! :mrgreen:


子爵府

積分: 11510


432#
發表於 05-2-21 01:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都唔算厲害吧...只係剛遇到佢地(bk媽咪)...我都好男仔頭架,所以同男仔比較夾啲,無咁多麻煩嘢嘛!但依家礙於我係人地亞媽/老婆關係,我只好斷絕所以男性朋友...


民房

積分: 35


433#
發表於 05-2-21 01:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

my husband too!!


大宅

積分: 4323


434#
發表於 05-2-21 01:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

clariselam,
@v@" welcome 加入我地天秤座老公的老婆留言室呀^^ :lol:


子爵府

積分: 11510


435#
發表於 05-2-21 01:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

clariselam,

nice to meet you!
clariselam 寫道:
my husband too!!


子爵府

積分: 11510


436#
發表於 05-2-21 01:58 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,


我要眠喇!聽日再傾過~~~!!goodnite~~~!!!


大宅

積分: 4323


437#
發表於 05-2-21 02:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband, good night la
我都要睡了..

bandband 寫道:
Christy,


我要眠喇!聽日再傾過~~~!!goodnite~~~!!!


民房

積分: 35


438#
發表於 05-2-21 02:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hihi!bandband nice to meet u 2!!


子爵府

積分: 11510


439#
發表於 05-2-21 10:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

早晨!今日晏晝我要見工... 唔知見唔見得成呢...噚晚失眠...家吓好眼瞓....


子爵府

積分: 11510


440#
發表於 05-2-21 10:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

clarise,

得閒多啲入嚟傾偈啦~~~!!係喎!你bb係仔定女(^^:係咪囝囝...??)?你依家仲有無番工?定係全職湊bb??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo