興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


421#
發表於 13-7-10 12:14 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-10 12:05
靈芝難忍用架bor 唔通貴你構造精奇

哈哈哈哈哈哈哈哈哈
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


422#
發表於 13-7-10 12:15 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 12:07
我老公噚晚多口話:亞媽....估唔到你咁好心地,

跟住貴佬比我娘鬧到反白眼....

..低能口臭
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


423#
發表於 13-7-10 12:15 |只看該作者
180 發表於 13-7-10 12:12
..乜係咁架咩...唔係睇個學生分數架?
係囉....考第7個媽咪唔知係咪填錯嘢tim呀,
照計佢應該入到佢理想嗰幾間架.....


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


424#
發表於 13-7-10 12:15 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 12:11
咁死得啦....即係考得好都無用囉.....

咁又唔係喎 考得好扣門都仲得


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


425#
發表於 13-7-10 12:17 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-10 12:15
咁又唔係喎 考得好扣門都仲得
屯門區d學校話有君子協定唔收同區學生喎,
咁即係搞亂檔啦,
我有朋友話見到幾間有d叩門既家長喺樹係咁鬧


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


426#
發表於 13-7-10 12:19 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 12:15
係囉....考第7個媽咪唔知係咪填錯嘢tim呀,
照計佢應該入到佢理想嗰幾間架.....
...

no 啦 你地又係咁
統一派位分三個組別
分band 1 2 3 就係用成績
但隨機編號係電腦編 唔係用成績編架
而派學位就係用隨機編號次序來派
所以同一banding入邊大家機會相同 睇你好唔好彩咋


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


427#
發表於 13-7-10 12:20 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 12:09
咁呀...........佢成條嘢咕喎,
唔係雪榚杯先難忍用咩?
禾一嬲都以為當震震棍貢用咕喎 :j ...

..肉O之咪就係一個質感柔軟既雪糕杯囉....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


428#
發表於 13-7-10 12:20 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-7-10 12:21 編輯
亞貴 發表於 13-7-10 12:17
屯門區d學校話有君子協定唔收同區學生喎,
咁即係搞亂檔啦,
我有朋友話見到幾間有d叩門既家長喺樹係咁鬧

年年會唔同 扣門收生決定權係學校
有d學校齋睇成績 有d想要特異功能
唔收同區唔奇 因派位已有大把


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


429#
發表於 13-7-10 12:20 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 12:10
佢仲懶感動個樣先搞笑,
比我娘黑晒面嚟丙佢呀,
仲問佢係咪個腦裝屎.....我笑到收唔到聲

抵屎..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


430#
發表於 13-7-10 12:22 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-10 12:14
一去到派小學派中學, 唔關我事都觸動到我啲神經
到我果年都唔知會唔會爆血管.. ...

.唔好太緊張住, 薯仔先幼稚園..有排啦...到時先算喇..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


431#
發表於 13-7-10 12:23 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-10 12:15
咁又唔係喎 考得好扣門都仲得

點解唔收同區生呀?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


432#
發表於 13-7-10 12:23 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-10 12:14
一去到派小學派中學, 唔關我事都觸動到我啲神經
到我果年都唔知會唔會爆血管.. ...

你仲有幾年 唔好咁快爆住


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


433#
發表於 13-7-10 12:23 |只看該作者
180 發表於 13-7-10 12:14
..肉O之呀..

其實係咩呢架? (我知個正寫係X靈芝)

仲有, 咩叫蝴蝶手呀??


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


434#
發表於 13-7-10 12:24 |只看該作者
180 發表於 13-7-10 12:23
點解唔收同區生呀?

統一派都大把啦 有得自己話事緊係揀d派位無既


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


435#
發表於 13-7-10 12:24 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-10 12:19
no 啦 你地又係咁
統一派位分三個組別
分band 1 2 3 就係用成績

...巧覆習...唔明..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


436#
發表於 13-7-10 12:24 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-10 12:19
no 啦 你地又係咁
統一派位分三個組別
分band 1 2 3 就係用成績
唉......一諗起貴仔過兩年就煩


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


437#
發表於 13-7-10 12:25 |只看該作者
180 發表於 13-7-10 12:23
點解唔收同區生呀?
話會令到d弱雞學校更加弱喎,
驚佢地會縮班殺校呀

點評

180    發表於 13-7-10 12:30


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


438#
發表於 13-7-10 12:26 |只看該作者
180 發表於 13-7-10 12:23
點解唔收同區生呀?

同埋扣門都好少位 基本上一定少過10個 就算收同區 入到機會都好微 除非好標青

點評

wonderlulu  留俾原校派差咗果啲。  發表於 13-7-10 17:26


珊瑚宮

積分: 111966


439#
發表於 13-7-10 12:26 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-10 11:55
青b你個肚係咪成日唔c服架

係架, 肚 即 心胸者也


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


440#
發表於 13-7-10 12:26 |只看該作者
dororo68 發表於 13-7-10 12:23
其實係咩呢架? (我知個正寫係X靈芝)

仲有, 咩叫蝴蝶手呀??
咩蝴蝶手呀?有嘢 8 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo