跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8053


441#
發表於 04-8-27 23:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
mcada,
will call you first if I come.....
bobomama


尾溫tee...


男爵府

積分: 8053


442#
發表於 04-8-27 23:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好開心, 每次你哋嚟完我都學懂d湊b學問.... 真係多謝晒....

放鬆d啦之之媽....


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


443#
發表於 04-8-28 00:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada:
add oil,我寶妮媽媽都會支持你,雖然我無印印,但係都知有時都要發下圍,因為我呀哥就係怕姐姐對佢個仔唔好,成日都唔敢話佢.
佢地又奇ka,唔駛姐姐出街買'送怕姐姐bring bb出去,連平台都唔比落,查實我覺得個工人無mug野做,d'送'係我亞媽買埋過去,叫佢整'送'又話唔識,我亞媽整埋,吹漲.
已經換左3個.真係晒錢(個個都係補錢走)晒時間.

sorry,長編大論都唔知想講mug???
總之有時真係要發下圍,&要換人就要三思,如果佢錫之之同做得掂d野就o.k啦.
放鬆d啦之之媽....
12:02am(28/8)


男爵府

積分: 8434


444#
發表於 04-8-28 00:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Shriley

車 pm !! Thanks !!

Celia :mrgreen:


男爵府

積分: 5571


445#
發表於 04-8-28 08:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ppima,
你好掂, 我又學左野la!

mcada,
咁多人支持你, 佢唔敢yeh yeh ga la.

anyone can tell me how to resize the photo to 150 x 150, and within 20,000 to post it out as big head photo? I've tried many times at photoshop but not successful.

unhappy 的 Happie


大宅

積分: 2014


446#
發表於 04-8-28 10:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日又得我一個人返工 :-|

Happie
幫你唔到呀,我都係請昌的


大宅

積分: 1235


447#
發表於 04-8-28 10:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mable,還有我陪你啊. 我倆
我同你一样, 都係請昌.
MabelChan 寫道:
今日又得我一個人返工 :-|

Happie
幫你唔到呀,我都係請昌的


大宅

積分: 2014


448#
發表於 04-8-28 11:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


iyoku
係la, 飲
乜你every saturday 都返工?


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


449#
發表於 04-8-28 13:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

zhi zhi,
mami doesn't let me go out because it's raining heavily. See if we could meet next Sat.
disappointed bobo :cry:
該用戶已被刪除

450#
發表於 04-8-28 13:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17016


451#
發表於 04-8-28 15:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日天氣好唔穩定
原本打算明天同個maid上山頂玩下
佢next saturday要走了
咁去邊樹玩好呢?
當留個回憶比大家丫嘛

new maid 將會在31日接回家
印尼靚女

新挑戰

希望順利過渡
大家都好




別墅

積分: 585


452#
發表於 04-8-28 21:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Beauty:

eeee??? B妹着住件mud野ar? 好QQQQQQQ呀! 有d似賣魚呀!


男爵府

積分: 8434


453#
發表於 04-8-28 21:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Shriley

車 pm again !! Thanks !!

Celia :mrgreen:


男爵府

積分: 8053


454#
發表於 04-8-28 22:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

beauty 寫道:
今日天氣好唔穩定
原本打算明天同個maid上山頂玩下
佢next saturday要走了
咁去邊樹玩好呢?
當留個回憶比大家丫嘛

new maid 將會在31日接回家
印尼靚女

新挑戰

希望順利過渡
大家都好


你舊工人係告老還鄉定係點呀? 希望你新工人好啦, 錫b哥同b妹啦.


男爵府

積分: 8053


455#
發表於 04-8-28 22:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Happie 寫道:
anyone can tell me how to resize the photo to 150 x 150, and within 20,000 to post it out as big head photo? I've tried many times at photoshop but not successful.

unhappy 的 Happie


一陣叫蛋撻daddy俾個url你unload 個software啦...


男爵府

積分: 8053


456#
發表於 04-8-28 22:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]各位觀眾~~~[size=x-large]天若有情(bb版)

原諒話也不講半句, 此刻生命在凝聚~~~
該用戶已被刪除

457#
發表於 04-8-28 22:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


458#
發表於 04-8-28 22:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

多謝小b女媽咪同小b女咁大雨都驚我食唔飽送奶粉俾我!!!

小b女,
下次我叫呀華dee, 呀唔係, 係健dee載你走一轉電單車報答你....
之之(jo jo)


大宅

積分: 1184


459#
發表於 04-8-28 22:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!



Mcada 寫道:
[size=large]各位觀眾~~~[size=x-large]天若有情(bb版)

原諒話也不講半句, 此刻生命在凝聚~~~


大宅

積分: 1184


460#
發表於 04-8-28 22:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之,

你唔洗客氣,我唔鍾意做乘客,我要自己

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo