跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8434


461#
發表於 04-8-28 22:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]哈!哈!

可惜小健媽 lee 排太忙上唔到嚟!
Mcada 寫道:
[size=large]各位觀眾~~~[size=x-large]天若有情(bb版)

原諒話也不講半句, 此刻生命在凝聚~~~


男爵府

積分: 8434


462#
發表於 04-8-28 22:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之
bobo 實 :evil: :evil: :evil:

bobo
嗱!快d 叫你媽咪帶你去揾之之,如果唔係 後果堪虞! :cry: :cry: :cry:

8掛的小豆丁


大宅

積分: 1184


463#
發表於 04-8-28 22:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

仲有呀,小鑽你睇清楚小健豬真面目未呀?係花心蘿蔔一名,你真係要考慮清楚呀!

多事小B女

celia426 寫道:
之之
bobo 實 :evil: :evil: :evil:

bobo
嗱!快d 叫你媽咪帶你去揾之之,如果唔係 後果堪虞! :cry: :cry: :cry:

8掛的小豆丁
該用戶已被刪除

464#
發表於 04-8-28 22:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


465#
發表於 04-8-28 22:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

所以奉勸大家,唔識揸車唔好扮型,好危險!
茵茵 寫道:
當然係"湯"豬收埸喇

健dee要去補下鍾先可以再車你呀 ~~~


男爵府

積分: 8434


466#
發表於 04-8-28 22:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小B女媽咪

你拿咗個魚缸! 小B女like唔like呀!
該用戶已被刪除

467#
發表於 04-8-28 22:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


468#
發表於 04-8-28 23:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

總之星期一就有相睇!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
哈哈哈, 唔係喎, 原"空"唔係健dee喎..
係之之(jo jo)唔o弟清楚司機是誰就上車 (查實係拉人落車)


大宅

積分: 1184


469#
發表於 04-8-28 23:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我未


男爵府

積分: 8434


470#
發表於 04-8-28 23:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎喲!真係要快手!都幾靚!寄養太耐會有危險←有拐子佬! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote]
小B女媽咪 寫道:
我未


男爵府

積分: 8434


471#
發表於 04-8-28 23:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ok, i go to sleep!!
good nite!!!


大宅

積分: 1184


472#
發表於 04-8-28 23:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

乜你買唔到比小豆丁咩?
[quote]
celia426 寫道:
哎喲!真係要快手!都幾靚!寄養太耐會有危險←有拐子佬! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote]
小B女媽咪 寫道:
我未


男爵府

積分: 8053


473#
發表於 04-8-28 23:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小B女媽咪 寫道:
乜你買唔到比小豆丁咩?


因為星期五落雨嘛, 佢都冇去買, 我下星期行開幫佢買啦, 好似得番1個咋....


伯爵府

積分: 17016


474#
發表於 04-8-29 00:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽媽:
係bb圍裙+手袖,一套$20
b哥遲d去學耕田,指定要着架
咁我買比佢地一人一套
b妹唔洗呷醋囉
呵呵呵........
b哥果套係thomas火車頭,都好抵玩

Mcada:
之前佢走佬丫嘛
不過我地傾掂數留到新maid到埗之嘛
[size=large]天若有情bb版[size=large]好頂癮[size=large]
掂呀
[size=x-large]來年OSCAR最有前途新人呀


男爵府

積分: 5639


475#
發表於 04-8-29 16:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

beauty,ja,你o地點會最late呢!!我先係最遲,彤彤豬仲係有d 唔舒服,so 上唔到o黎......(嘩!!你地好鬼厲害,講o左o甘多版學校ge o野,但我住新界,搭唔到爹 ?-( ?-( ?-( )
[size=x-large]我報到!!!!!


大宅

積分: 4360


476#
發表於 04-8-29 16:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

beauty 寫道:
龍龍媽媽:
係bb圍裙+手袖,一套$20
b哥遲d去學耕田,指定要着架
咁我買比佢地一人一套
b妹唔洗呷醋囉
呵呵呵........
b哥果套係thomas火車頭,都好抵玩


beauty,

我就覺得b 妹好似方太整cake 咁! 好可愛又好忙也... hehe~~

btw,

去學耕田好呀!! 好有意義! 我愛大自然!!

傻真  :-P
該用戶已被刪除

477#
發表於 04-8-29 17:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5571


478#
發表於 04-8-29 19:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

天若有情bb版  好cute! 我即刻想起果段劇情,笑死我la. 如果將幅相post去d集志,一定登出黎jet. 實在好過引.  :lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 5639


479#
發表於 04-8-29 21:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位靚媽,我前排借o左本從遊戲中學習(1-2歲),本書係講歲小朋友發展ge 技能,點樣透過遊戲發展and 改善佢o地ge 技能,幾好!!!(本書雖然好耐之前出版)

ada,本書入面有講到之之打你o個度,好似我o地o甘話,佢係因為意識到o甘樣做之後會有d 事情發生,所以就成日做,依個動作,唔係刻意,只係憑住本能去做,過o左一段時間,佢就會知道o甘樣做係唔得,(coz 你會同佢講),自自然然佢就會唔做,so 放心,比d 時間


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


480#
發表於 04-8-29 22:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小B女媽咪:
張form已收到,
thanks!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo