夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


461#
發表於 05-2-22 18:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

各位,
我寫了一個按摩臉部的REPORT, 你們都去看看, 好嗎? 我是真心的跟你們分享心得GA. 那篇文章, 我寫左足足1小時啦.

連續臉部摩一個月的皮膚大測試!!!


子爵府

積分: 11510


462#
發表於 05-2-22 22:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

^__^: 你honey驚我地班師奶教壞你呢~~~!!!唔緊要啦!實有機會見面既!

等我睇吓你份report先~~~我啱啱至由奶奶屋企番嚟咋~~!!


大宅

積分: 4323


463#
發表於 05-2-23 00:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^" 不是ar. 佢只是唔多鐘意. ~_~佢好粘人的!!! 其實, 我就只有工作的時間是自己的私人時間吧.

bandband 寫道:
Christy,

^__^: 你honey驚我地班師奶教壞你呢~~~!!!唔緊要啦!實有機會見面既!

等我睇吓你份report先~~~我啱啱至由奶奶屋企番嚟咋~~!!


子爵府

積分: 11510


464#
發表於 05-2-23 10:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

唔緊要啦~!可以既話,帶埋佢出嚟都可以.


大宅

積分: 4323


465#
發表於 05-2-23 10:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
為什麼有些人 ,在別人哭泣的時候, 還會踩多你幾腳, @v@" 和說 "我比你更加慘" 等說話?




子爵府

積分: 11510


466#
發表於 05-2-23 11:03 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

無須理會一些無聊人等,網上面硬係會有呢啲咁既人,你安慰人,啲無謂人硬係覺得你响度扮偉大,你訴苦時,佢地只會覺得你無事搵事嚟講...


子爵府

積分: 11510


467#
發表於 05-2-23 11:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O咗佢好耐喇!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


468#
發表於 05-2-23 13:07 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你個bandband呀~~咁惡既??咪就係因為人地唔係你,所以冇K.O一囉~~
[quote]
bandband 寫道:
其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


469#
發表於 05-2-23 13:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

所以依家咪要學囉!我覺得人唔可以一世都咁軟弱嘛!適當時候真係要懂得保護自己,我以前都係咁架@!我家吓咁惡死,都係多得我隻佬既悉心教導~~~!!! [quote]
janet 寫道:
你個bandband呀~~咁惡既??咪就係因為人地唔係你,所以冇K.O一囉~~
[quote]
bandband 寫道:
其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O


大宅

積分: 4323


470#
發表於 05-2-23 14:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
so, 我講野之前, 好喜歡引經據典, or 之前做一下功課, 來個資料搜集, 先只會咁講出黎. 當然, 給予bk友的意見, 我會盡量客觀啦.

唉! 這個case 是因為其中一方積弱了. chinese history都有講, 宋朝為啥會積弱, 因為重文輕武之故. 凡事必有因果. 我只能說, 要抗行一股惡勢力, 先要改善弱者的性格, 和習性. 理論講出來就容易, 實行起來, 就需要原動力啦.

很多家庭血案, 都是小事而起的.

[quote]
bandband 寫道:
所以依家咪要學囉!我覺得人唔可以一世都咁軟弱嘛!適當時候真係要懂得保護自己,我以前都係咁架@!我家吓咁惡死,都係多得我隻佬既悉心教導~~~!!! [quote]
janet 寫道:
你個bandband呀~~咁惡既??咪就係因為人地唔係你,所以冇K.O一囉~~
[quote]
bandband 寫道:
其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O


大宅

積分: 4323


471#
發表於 05-2-23 14:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~ 人善被人欺.

[quote]
bandband 寫道:
所以依家咪要學囉!我覺得人唔可以一世都咁軟弱嘛!適當時候真係要懂得保護自己,我以前都係咁架@!我家吓咁惡死,都係多得我隻佬既悉心教導~~~!!! [quote]
janet 寫道:
你個bandband呀~~咁惡既??咪就係因為人地唔係你,所以冇K.O一囉~~
[quote]
bandband 寫道:
其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O


子爵府

積分: 11510


472#
發表於 05-2-23 14:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

所以我咪覺得趁早要好好解決佢囉!講真,又唔係太嚴重既事,有時候,兩個人相處真係要互相尊重,如果依家唔去反駁,當佢將佢既黑口黑面轉成習慣時,你想改變事實都難,兩個人相處係要互相坦誠,而唔係收收埋埋,既然咁不滿佢,何不坦誠一點去同佢講?[quote]
christylai 寫道:
bandband,
so, 我講野之前, 好喜歡引經據典, or 之前做一下功課, 來個資料搜集, 先只會咁講出黎. 當然, 給予bk友的意見, 我會盡量客觀啦.

唉! 這個case 是因為其中一方積弱了. chinese history都有講, 宋朝為啥會積弱, 因為重文輕武之故. 凡事必有因果. 我只能說, 要抗行一股惡勢力, 先要改善弱者的性格, 和習性. 理論講出來就容易, 實行起來, 就需要原動力啦.

很多家庭血案, 都是小事而起的.

[quote]
bandband 寫道:
所以依家咪要學囉!我覺得人唔可以一世都咁軟弱嘛!適當時候真係要懂得保護自己,我以前都係咁架@!我家吓咁惡死,都係多得我隻佬既悉心教導~~~!!! [quote]
janet 寫道:
你個bandband呀~~咁惡既??咪就係因為人地唔係你,所以冇K.O一囉~~
[quote]
bandband 寫道:
其實wendy單野好小事,我覺得佢太過軟弱喇,唔識得保護自己...比著我隻佬咁惡對我,我一早K.O


大宅

積分: 4323


473#
發表於 05-2-23 14:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

in my case, 如果老公口黑臉黑, :evil: <--這個樣子, 我會問佢, 是否工作上有壓力, 或吃了什麼東西, 讓佢感到不對勁.

佢通常都會唔講, 我咪唔多理. 照我開心的生活. 上次佢黑臉, 是因為肚子痛. ~_~" 我就叫他在床上好好休息. 本來我想出sitting room, 一個人看電視, 佢又話叫我入房睇, 陪佢喎. ~_~" 我就照做, see住電視時, 佢又唔是在睡, 要和我聊天, 最初有跟他聊, 可是人家想看tv ma, 我就叫他安靜一點, 好好的去睡....~________~" 唉啊. 之後, 佢就罵我不理病人, 好冷血喎.

我就告訴他, 我都有陪你傾計了, 還問他要唔要看急症, 要的話, 我一定陪他去的. 佢又話不用看醫生, so我講就繼續看tv 啦. 還告訴他, 病了該好好的休息的.

我的男人就是咁, 他連病了也愛粘著我. 唉啊... 不陪著他, 他就會生氣...


子爵府

積分: 11510


474#
發表於 05-2-23 15:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

你都做得無錯架!男人係唔可以縱壞,應鍚就鍚,佢曳嗰陣就要教訓佢~~~!!! :mrgreen: 噚晚我老公又係咁,因為我太熟佢啲小動作喇!佢一專登黑口黑面想哦我時,佢既前夕都係唉聲嘆氣,噚晚佢又係咁,佢一準備嘆氣時(响回家途中),我即刻九秒九行去出面,背住佢,但我個態度依家表現係無嘢,仲同個仔手拖手咁嗲嚟嗲去(同我個仔)~~~!! :mrgreen: 之後佢急急腳爬我頭望住我,問我做乜嘢,我當時仲聽緊mp3,詐帝聽唔到佢講乜,係咁問佢:"咩話?你講多次,我聽唔到!" :mrgreen: 去到屋企樓下我終於除低耳筒問佢,佢都無興趣再講, :mrgreen: 要我問多幾次佢先至話想問我做咩突然行咁快,我咪照直講囉:"見你想黑口黑面嘛!費時影响我心情啦!你知啦,你一黑口面,就會搞到老婆都黑口面,我費時鬧人...所以一見到你嘆氣,我知你想點,所以咪拿拿聲走人先囉!" :mrgreen: 之後佢都忍唔住笑,佢之後話,佢嘆氣既原因係---佢想話佢無新襪着(想暗示我未洗衫,車!佢自己笨豬搵唔到之嘛,頭先我仲見到大把!),要番屋企洗定幾對等番工時着...話自己已經好攰喎(因為番工)~~~!!! :mrgreen: 所以佢都惡唔得出樣!就咁我就搞掂咗佢!男人係咁架!初頭佢真係詐嬌,如果我係小女人,我諗我一早俾佢食住,實無得翻身! 都係我惡過佢~~~!!!


大宅

積分: 4323


475#
發表於 05-2-23 15:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Bandband,
@V@" 治夫術啊...多謝指教..


子爵府

積分: 11510


476#
發表於 05-2-23 17:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都唔係既!其實係我唔好脾氣啫!我老公知我一唔睬人實好大件事(真係嬲,唔係玩),所以呢樣咪'治'到佢囉~~~!!!有時我都俾我老公食住架!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


477#
發表於 05-2-24 10:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

小band,

我唔記我左你幾時生日呢~~你pm我話我知啦~~
我唔寫低,我驚我唔記得呀~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


478#
發表於 05-2-24 10:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
bandband的水瓶座的. @v@ 生日已過了.


子爵府

積分: 11510


479#
發表於 05-2-24 11:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

><" 我已經過咗生日喇~~~!!!2月3號...=.=同楊千燁同一日生日...


子爵府

積分: 11510


480#
發表於 05-2-24 11:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

今日好潮濕呀...好唔舒服...一陣都唔知好唔好大肆打掃屋企...噚日洗左成日衫,好攰...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo