QUINCY121HK 寫道:
各位令令,
我就黎.......塵歸塵,土歸土la, 估唔到我唔係比老公激死係監生病死添.


又會咁大難忍既???無計,你連社工都搵埋,社工又係講到咁,佢下次又再亂嚟,你就一定要報警喇!對自己好定係為個女着想,你真係唔可以繼續咁心軟,況且你一次又一次咁樣'原諒佢',你又唔報警,你咁樣係害咗佢而唔係幫佢呀,佢家吓就係有你做依賴,一有脾氣就發落你度,你又原諒佢喎,佢見你無問題,咁佢自自然然越嚟越放縱自己,even連佢自己都覺得咁樣既行為唔好,但係你就佢嘛,有位俾佢放出來,佢根本就控制唔到自己!

angelmak 寫道:
bandband,
佢不嬲都係咁大排o家! 成日話我唔尊重佢, 但係佢都唔知咩
嘢叫尊重, 淨係識話我唔聽佢話就係唔尊重佢...
我都唔知點解會揀佢做老公o家! :-(