立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 151309
htts 發表於 17-6-8 07:53 貓
Pollyowen 發表於 17-6-8 07:56 本帖最後由 Pollyowen 於 17-6-8 07:57 編輯 昌x首at the end恩光有次唱左一段,我都係鍾意恩光聲:exci ...
瑪瑙宮
積分: 141888
cocok 發表於 17-6-8 08:00 恩光都好聽,不過音色來講昌燮把聲啱我耳仔d,好特別 第一個solo係邊個?
Pollyowen 發表於 17-6-8 08:03 昌x,第二ilhoon
cocok 發表於 17-6-8 08:04 鎰勛果首出左?佢係rapper?
Pollyowen 發表於 17-6-8 08:04 等緊炫植星材恩光,唔知佢地係咪都會出solo碟,見昌x有出
Pollyowen 發表於 17-6-8 08:05 出左啦!不過話歌詞有名牌名,唔可以唱定點
cocok 發表於 17-6-8 08:06 公司咁樣玩得應該一人一隻啦,賺多d錢
cocok 發表於 17-6-8 08:07 哦,就係佢,我d friend話韓國恰佢,如果bigbang唱肯定冇人話 首歌叫chanel定Dior?
寶石宮
積分: 471936
cocok 發表於 17-6-8 07:59 我都揀A,我覺得而家全韓視界最靚仔就係炯植了
男爵府
積分: 7901
htts 發表於 17-6-7 19:01 我車車最靚仔
coo1068 發表於 17-6-7 19:20 咪好囉!俾你沈迷係星材懷裡
yoyocici 發表於 17-6-8 08:27 點解我覺得除左頭髮顏色的分別,個個差唔多樣既
yoyocici 發表於 17-6-8 08:29 情人有劇,polly應該都唔會因爲情人,減少左對星材的一切,中毒太太太太深 ...
象牙宮
積分: 216545
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy