跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1119


481#
發表於 04-8-29 22:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

JA

你駛吾駛咁勁ar....由九龍塘讀到赤柱....喂, st. stephen我arm ar.....好熟ar....得閒又chat 下......

你車實住邊樹ar....遊牧民族.....


2517,

乜你係校友呀??邊年呀??我唔係游牧民族,我小學時住大角咀,中學時住沙田之嘛.....

JA6803
該用戶已被刪除

482#
發表於 04-8-29 22:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1119


483#
發表於 04-8-29 23:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
I find Tsuen Wan 大會堂有course:
EQ 親子幼兒音樂學前教育
Oct Start 想try 唔知good 唔 good


Mabel,

你講個course,請問係邊間機構攪


男爵府

積分: 5571


484#
發表於 04-8-30 00:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Hello, my daughter, Ying Ying say hi to you all.
Finally, I can make it la.

Good nite.


別墅

積分: 585


485#
發表於 04-8-30 05:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

重唔係我最早? 哈哈∼

beauty 寫道:
龍龍媽媽:
係bb圍裙+手袖,一套$20
b哥遲d去學耕田,指定要着架
咁我買比佢地一人一套
b妹唔洗呷醋囉
呵呵呵........
b哥果套係thomas火車頭,都好抵玩


beauty:
icic~~~~ 原来一買就要買両份既....20皮又真係幾抵玩bor!

健dee, 之之 :
迩地都幾親bor........ 張相好正呀∼∼


大宅

積分: 1795


486#
發表於 04-8-30 09:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]早晨~~

ppima,
完全同意你的講發, 因為我都有姐姐...希望mcada你攪定佢.

唔好意思, 遲左講你知, 日本肝油丸星期三定, 星期四送我公司, 如定pm我啦...


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


487#
發表於 04-8-30 09:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

beauty,
嘩....$20咁平既....個套圍裙我個樹要成$30一套呀.....
我原本都想買俾bobo, 但我見大得濟, 無買...依嫁見到b妹著...又好攪鬼bor....

早晨龍龍媽,
咁早起身, 同龍龍食左早餐, 行左公園啦......


大宅

積分: 1795


488#
發表於 04-8-30 09:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

happie,
你想幚張相resize,你可以試


大宅

積分: 2014


489#
發表於 04-8-30 09:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!




[quote]
JA6803 寫道:
Mabel,

你講個course,請問係邊間機構攪


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


490#
發表於 04-8-30 09:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唉....又浪費左我一個大好weekend啦....
bobo所有既活動都要cancel, 除左我sat morning見有dd太陽就lalalum帶左bobo去游水....不過d水好凍呀....好彩無冷親我隻寶貝bobo jet
返到上樓已經風雲變色, 連baby's closet都去唔到....我執晒野, 連卡片都放低左俾boboba, 等佢接個仔嫁啦嗎.... :evil: :evil:
琴日仲討厭.....黃雨 一家3口都要屈係屋企, 我呢樹d雨non-stop呀....連2餐都係boboba落街買外賣咋.....
好悶呀.....
a, 你地咁情況, 會同bb去邊....玩d咩呀???
該用戶已被刪除

491#
發表於 04-8-30 10:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


492#
發表於 04-8-30 10:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唉....我都係係屋企睇VCD, 睇奧運...一家3口齊齊訓咋....
我連去club house同商場都要淋雨....我個樹似打緊8號風球多d囉....所以都費時落去lu:evil:
希望今個禮拜會好天啦....
我頭先返工....見到彩虹....我估一定會好天jet......
茵茵 寫道:
落過下clubhouse同商場咁...同埋係屋企玩下玩具,一齊o弟奧運law :lol: :lol:


大宅

積分: 2014


493#
發表於 04-8-30 10:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


Mcada
嘩!張天若有情相勁搞野 :lol: :lol:

boboma
呢D0甘既落雨情況,通常都係去商場飲下茶、跟住係商場比承憲bb行餐飽同玩具玩餐飽,然後返屋企齊齊訓教豬 :mrgreen: :mrgreen:

Shirley
我想ask你咪請鐘點清潔屋企既,可否比D料我呀唔該,我想係未請姐姐前想個家務助理幫輕下我

今日唔出街的Mabel


男爵府

積分: 6881


494#
發表於 04-8-30 10:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Good Morning!!!!!!!

呢兩日真係好悶, d雨落吾停.
今朝樣衰搭車吾知醒落錯車, 跟住仲要由美孚搭的士番公司 :-x :-x SIDE哂我D$$$$
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


495#
發表於 04-8-30 10:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


Shirley
為乜吾知醒?你又睇奧運?


大宅

積分: 1795


496#
發表於 04-8-30 10:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小金,
真係睇奧運????


MabelChan 寫道:
Shirley
為乜吾知醒?你又睇奧運?


大宅

積分: 1235


497#
發表於 04-8-30 10:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Morning!
Mable, 係啊. 我every sat. 都要返工. 你呢?
boboma, 同你一樣屈係屋企, 咁就出事. 事原felix係sofa玩, 咁我就轉身攞d野啦, 當我轉番身,就見到BB跌落黎, 我都黎吾 走埋去接住佢, 眼白白睇住佢跌落黎, 好彩係個身仔跌先, 跟住個頭仔先之撞落地板. BB喊到水水吓. 心痛死我啦.嚇到我同隻佬水水吓. 重俾隻佬怪責我, 點解吾好好地睇住BB.


大宅

積分: 2014


498#
發表於 04-8-30 10:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


iyoku
我好你DD, 一個月有一個Saturday Off :-P

0甘felix 有冇送層樓比你呀?
有時好難話完全睇得住,D bb 動作太快,你都唔好怪自己 :-P


大宅

積分: 1235


499#
發表於 04-8-30 11:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好彩,咁就無送層樓比我. 不過, 噚晚就瞓得吾好, 成晚醒幾次.
MabelChan 寫道:

iyoku
我好你DD, 一個月有一個Saturday Off :-P

0甘felix 有冇送層樓比你呀?
有時好難話完全睇得住,D bb 動作太快,你都唔好怪自己 :-P


別墅

積分: 681


500#
發表於 04-8-30 11:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好, 有相睇!

[size=large]Baby's Closet - BB版天若有情

[size=large]承承之之探大舊哥哥

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo