christylai 寫道:
我pm 你. 你看了故事就明白. @v@"
christylai 寫道:
Bandband,
><~ 是呀. 我平生最唔LIKE 俾人老屈. 我錯我認. 屈我就唔會忍. 今早, 老闆指控我沒做個TASK, ~_~ 我就有點生氣咁同佢話, 我剛回公司, 才收到你俾我個TASK, 邊有時間做. 痴線. 我咪同佢理論, 最後佢知道自己"魚"左. 佢話,"我唔記得左, SORRY"
佢知我D格, 唔是我錯, 我一定理論到底GA. SO 聽到佢句SORRY, 我就冇咁唔開心啦. 我就同佢講, "OK LA"