夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


481#
發表於 05-2-24 11:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@~ 辛苦了...

bandband 寫道:
今日好潮濕呀...好唔舒服...一陣都唔知好唔好大肆打掃屋企...噚日洗左成日衫,好攰...


子爵府

積分: 11510


482#
發表於 05-2-24 11:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^:我老公噚晚笑我呀!佢話我成日將啲家務堆成一個禮拜先一次過做,噚晚係中國情人節,佢都仲係唔願幫我洗碗,搞到我又洗衫又煮飯又要洗碗...佢都只係响食飯時叫我埋去佢度,佢攬住我祝我中國情人節快樂咋~~~!!咁就慶祝咗今年既情人節...
christylai 寫道:
@_@~ 辛苦了...

[quote]
bandband 寫道:
今日好潮濕呀...好唔舒服...一陣都唔知好唔好大肆打掃屋企...噚日洗左成日衫,好攰...
[/quote]


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


483#
發表於 05-2-24 11:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唉呀....你仲咩唔話我知,等我請你食飯呀??咁又要等下年喇~~~等我而家記低佢先~~~
[quote]
bandband 寫道:
><" 我已經過
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


484#
發表於 05-2-24 11:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 嘿..嘿..


子爵府

積分: 11510


485#
發表於 05-2-24 11:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^:咁下年生日再約我食飯啦~~~!!! [quote]
janet 寫道:
唉呀....你仲咩唔話我知,等我請你食飯呀??咁又要等下年喇~~~等我而家記低佢先~~~
[quote]
bandband 寫道:
><" 我已經過


子爵府

積分: 11510


486#
發表於 05-2-24 11:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

><" 點解呢幾日咁少入嚟傾偈既???好悶呀...日日坐响屋企睇電視... :cry:


大宅

積分: 4323


487#
發表於 05-2-24 12:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

:lol: 抱歉, 因為我去多左 "美容扮靚" 那裡留言ar


子爵府

積分: 11510


488#
發表於 05-2-24 12:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

噢!因為我呢期放棄咗減肥(都唔知點減好...),所以少咗入去... 為食嘛!


大宅

積分: 4323


489#
發表於 05-2-24 12:11 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~" 我都是... 肥左

唉..><~ 昨晚 and 今晨, 我有d不開心. 在bk 有個女人亂罵我. 有點想哭...

bandband 寫道:
噢!因為我呢期放棄咗減肥(都唔知點減好...),所以少咗入去... 為食嘛!


子爵府

積分: 11510


490#
發表於 05-2-24 12:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

邊位仁兄又鬧人呀???點解會無啦啦鬧你既???
christylai 寫道:
~_~" 我都是... 肥左

唉..><~ 昨晚 and 今晨, 我有d不開心. 在bk 有個女人亂罵我. 有點想哭...

[quote]
bandband 寫道:
噢!因為我呢期放棄咗減肥(都唔知點減好...),所以少咗入去... 為食嘛!
[/quote]


大宅

積分: 4323


491#
發表於 05-2-24 12:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我pm 你. 你看了故事就明白. @v@"


子爵府

積分: 11510


492#
發表於 05-2-24 12:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

ok...你都唔好介懷網上面啲人話你啲乜,講真,上親網實會遇着啲咁既人,我都開始明白佢地,有時我咪話我上網會開心見誠去同人傾偈同討論既...查實佢地都係一樣,佢地可以响呢度寸寸'共',但現實生活佢地未必咁夠膽寸人,因為面對面時,你寸人,人地即時兜口兜面落番你面,完全無時間俾佢地諗點還擊,你明白呢個道理嘛?所以當我咁樣諗時,我都唔會太在意佢地,反而,覺得佢地都幾可憐... 唔好放响心度啦!佢地寸你鬧你,你咪當佢地透明囉!你又唔識佢地既!
christylai 寫道:
我pm 你. 你看了故事就明白. @v@"


子爵府

積分: 11510


493#
發表於 05-2-24 12:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

算啦,人地做生意,我地又邊理得咁多,不過件事講成咁,我認為都無謂再同佢地爭拗,嘈嚟都無用,再者, ?-( 我真係唔多明佢幫人訂啲乜...講真啲所謂sample,你唔用IBA卡,只要你買得多,啲SALES自自然然會送俾你,呢啲只係做生意上既手法而已.


大宅

積分: 4323


494#
發表於 05-2-24 12:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Bandband,
><~ 是呀. 我平生最唔LIKE 俾人老屈. 我錯我認. 屈我就唔會忍. 今早, 老闆指控我沒做個TASK, ~_~ 我就有點生氣咁同佢話, 我剛回公司, 才收到你俾我個TASK, 邊有時間做. 痴線. 我咪同佢理論, 最後佢知道自己"魚"左. 佢話,"我唔記得左, SORRY"

佢知我D格, 唔是我錯, 我一定理論到底GA. SO 聽到佢句SORRY, 我就冇咁唔開心啦. 我就同佢講, "OK LA"


大宅

積分: 4323


495#
發表於 05-2-24 12:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
NOW, 我想那個吵架的TOPIC快點下沉, ~_~ 唔想再看到 AND 跟他吵了.


子爵府

積分: 11510


496#
發表於 05-2-24 12:48 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都係既...講真依家唔關我事既TOPIC我都唔會入去留言,費時到時我又唔知發表咗啲乜嘢,搞到佢地又認為我响度哂命/寸人之類啦...


大宅

積分: 4323


497#
發表於 05-2-24 12:48 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
我都覺得那個人, 有點怪, 才回一句吧了. 佢就好兇咁亂咁罵人. 你話, 佢是否身有屎, 不然, 怎會好似野狗咁罵人.

你講得對, 如果你是客人, 問個SALES多拿1,2 個SAMPLES, 佢實俾你GA.


大宅

積分: 4323


498#
發表於 05-2-24 12:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
我愛四維走, 留留言MA ~_~" 我都是第一次給野狗咬到的



子爵府

積分: 11510


499#
發表於 05-2-24 12:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你同我啲個性差唔多,我份工至憎人屈我,不過我未必真係要求人地同我道歉,我都係睇情況,如果見人地個格本身係咁衰,預咗佢唔會道歉,我就唔會強求,但唔會當佢係好人看待.好似上一次咁,我番工俾人屈我誠信有問題,我都即時同佢嘈,完全唔俾面佢,有時你對人好,人自然對番你好,但硬係有啲咁既賤人唔明白呢個道理.
christylai 寫道:
Bandband,
><~ 是呀. 我平生最唔LIKE 俾人老屈. 我錯我認. 屈我就唔會忍. 今早, 老闆指控我沒做個TASK, ~_~ 我就有點生氣咁同佢話, 我剛回公司, 才收到你俾我個TASK, 邊有時間做. 痴線. 我咪同佢理論, 最後佢知道自己"魚"左. 佢話,"我唔記得左, SORRY"

佢知我D格, 唔是我錯, 我一定理論到底GA. SO 聽到佢句SORRY, 我就冇咁唔開心啦. 我就同佢講, "OK LA"


子爵府

積分: 11510


500#
發表於 05-2-24 12:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我以前都好似你咁,鐘意周圍去留言,但發現啲人未必接受你嗰套,仲要誤會你別有用心,好人當賊辦,所以,我依家唔會再發表任何意見,見有人死我都唔會強出頭,實行玩番低調.
christylai 寫道:
BANDBAND,
我愛四維走, 留留言MA ~_~" 我都是第一次給野狗咬到的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo