興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   11


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


481#
發表於 12-6-21 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表12

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
係呀....催生係打針定塞藥架
吊催生水 到時有得聞笑氣




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


482#
發表於 12-6-21 19:48 |只看該作者

引用:Quote:birdy09 發表於 12-6-21 10:39 Fanny

原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發表
FANNY....快D聽到你既好消息!
我都想快...c6話痛12個鐘就見到bb唔洗咁驚喎男人真係得把口




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


483#
發表於 12-6-21 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
吊催生水 到時有得聞笑氣
係咁架吊左仲未開既話咁點算呀




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


484#
發表於 12-6-21 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表12

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
係呀....催生係打針定塞藥架
咁快d食嘢先啦 12點後禁食





瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


485#
發表於 12-6-21 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
咁快d食嘢先啦 12點後禁食
食左飯,過多陣食餅乾....




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


486#
發表於 12-6-21 19:53 |只看該作者

朱古力靈2事件簿7 之 陰謀論2 #381

其實醫護入院都幾好優待...我對面床有一個...個個都對佢好好....講野都客氣d




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


487#
發表於 12-6-21 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表吊

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
係咁架吊左仲未開既話咁點算呀
吊左多數開 只係怕到時唔夠力生 捱完咁多個鐘先黎開刀唧 不過屯門醫院d姑娘應該會幫你打氣推肚 千萬唔好打冇痛分娩




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


488#
發表於 12-6-21 19:54 |只看該作者

引用:其實醫護入院都幾好優待...我對面床有一個.

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
其實醫護入院都幾好優待...我對面床有一個...個個都對佢好好....講野都客氣d



...
你大房定4人房?




子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


489#
發表於 12-6-21 19:55 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-21 19:48
我都想快...c6話痛12個鐘就見到bb唔洗咁驚喎男人真係得把口

你同佢講...不如你生囉.
痛12個鐘...有時係痛到唔止12個鐘呢...
希望你痛唔耐開夠度數順利生B.

我個時由8:30AM..開始落藥催生, 隔硬篤穿羊水, 痛痛痛...到晚上11:30, 都係開得2度半, 等到成點就入手術室開刀. 陣痛左咁耐...仲要介一刀.

你老公就講得輕鬆.
如果佢可以陪產, 就知道個種痛又幾辛苦!


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


490#
發表於 12-6-21 19:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表咁

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
食左飯,過多陣食餅乾....
飲多d水 唔係聽日喉嚨好乾




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


491#
發表於 12-6-21 20:28 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-6-21 19:36
睇下到時又點講 不過唔駛再回囉
佢回我....

如果你誤會我意思,對不起。



我並非針對你留言,只不過原貼人都已經刪貼及呼籲大家不要再討論及轉載,我只是不厭其煩提醒一下而已。 況且我只是普通人又何來有權力或能力叫 Edmond 唔好開咪講呢?? 如果我善意提醒引致閣下有任何不快不滿,再次向閣下致歉。



珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


492#
發表於 12-6-21 20:28 |只看該作者
carolyan882 發表於 12-6-21 19:39
食飽D...再返來呀!
未食完.....不過上一上黎先.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


493#
發表於 12-6-21 20:29 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-21 19:41
咁又冇特別諗,你講咪諗下囉
咁又係既......不如諗吓叫你C6買咩俾你生完食喇.....


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


494#
發表於 12-6-21 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
吊左多數開 只係怕到時唔夠力生 捱完咁多個鐘先黎開刀唧 不過屯門醫院d姑娘應該會幫你打氣推肚 千萬唔好打 ...
點解唔好呀?
個b偏大怕生唔到




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


495#
發表於 12-6-21 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
你大房定4人房?
6人房




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


496#
發表於 12-6-21 20:54 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315 發表於 12-6-21 19:48 我

原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發表
你同佢講...不如你生囉.
痛12個鐘...有時係痛到唔止12個鐘呢...
希望你痛唔耐開夠度數順利生B.
佢就係冇...我都有話佢,佢唔信囉
積係吊水後就穿水mouth:




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


497#
發表於 12-6-21 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
飲多d水 唔係聽日喉嚨好乾
知道




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


498#
發表於 12-6-21 20:55 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315 發表於 12-6-21 19:41 咁

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
咁又係既......不如諗吓叫你C6買咩俾你生完食喇.....
我怕冇心機食多d囉




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


499#
發表於 12-6-21 21:35 |只看該作者

引用:Quote:星野月櫻 發表於 12-6-21 14:30 恐怖

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
你可以聽番尋晚重溫, 一開場就講, 點知我回應卻得來咁既回覆.... ...
等我去聽下先




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


500#
發表於 12-6-21 21:36 |只看該作者

朱古力靈2事件簿7 之 陰謀論2 #381

有冇試過係下面放尿呀依家去幾次豬豬抹個時都有鮮血要幾耐先冇血??




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo