立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 26768
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 係呀....催生係打針定塞藥架
瑪瑙宮
積分: 126662
原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發表 FANNY....快D聽到你既好消息!
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 吊催生水 到時有得聞笑氣
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 咁快d食嘢先啦 12點後禁食
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 係咁架吊左仲未開既話咁點算呀
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 其實醫護入院都幾好優待...我對面床有一個...個個都對佢好好....講野都客氣d ...
子爵府
積分: 10831
fanny3315 發表於 12-6-21 19:48 我都想快...c6話痛12個鐘就見到bb唔洗咁驚喎男人真係得把口
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 食左飯,過多陣食餅乾....
珍珠宮
積分: 40393
小荻媽咪 發表於 12-6-21 19:36 睇下到時又點講 不過唔駛再回囉
如果你誤會我意思,對不起。
我並非針對你留言,只不過原貼人都已經刪貼及呼籲大家不要再討論及轉載,我只是不厭其煩提醒一下而已。 況且我只是普通人又何來有權力或能力叫 Edmond 唔好開咪講呢?? 如果我善意提醒引致閣下有任何不快不滿,再次向閣下致歉。
carolyan882 發表於 12-6-21 19:39 食飽D...再返來呀!
fanny3315 發表於 12-6-21 19:41 咁又冇特別諗,你講咪諗下囉
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 吊左多數開 只係怕到時唔夠力生 捱完咁多個鐘先黎開刀唧 不過屯門醫院d姑娘應該會幫你打氣推肚 千萬唔好打 ...
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 你大房定4人房?
原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發表 你同佢講...不如你生囉. 痛12個鐘...有時係痛到唔止12個鐘呢... 希望你痛唔耐開夠度數順利生B.
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 飲多d水 唔係聽日喉嚨好乾
原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表 咁又係既......不如諗吓叫你C6買咩俾你生完食喇.....
男爵府
積分: 7458
原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表 你可以聽番尋晚重溫, 一開場就講, 點知我回應卻得來咁既回覆.... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy