夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


501#
發表於 05-2-24 13:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~" 你都幾慘, 俾人屈誠信, 我老闆最多屈我冇做野. 我都記得你曾在 "是是但但" 那個KEEP FIT TOPIC度提過下.

我性子很硬, 一定要求"道歉" 的. 其實一句SORRY, 又唔會死人. 我只是想佢知道錯, 懂做個有禮的人, 向受害者SAY SORRY 吧.

WELL, 在我的世界, 跟我相處的人, 都對我很好的. 好彩好少有賤精出現, 不然, 我會轉行 OR 天天哭.


大宅

積分: 4323


502#
發表於 05-2-24 13:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我最多POST 美容的information, 記著, not hard sell product. 我最多只是會講資生堂吧. 人家資生堂有百年history了, 講它, 讓不會給人亂罵吧. @v@" so 今次, 我都認我是有點多口左...~_~'


子爵府

積分: 11510


503#
發表於 05-2-24 13:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

係呀,嗰次我覺得好HURT,咁大個女第一次俾人話我誠信有問題,咁同話我係偷錢嗰個有咩分別???我覺得嗰次除咗俾人老屈外,簡直同俾人侮辱無分別!以前我响公司遇到呢啲小人我都無咩點,但呢次真係被傷害到喊咗成晚!再加上又係因為呢件事激發老細炒我,你話,呢次對我嚟講係咪打擊好大,依家我都有少少怕番工,但無奈無錢同埋响屋企好悶,所以要搵工...唉...希望下次唔好再俾人咁屈法!

唉!講真,我之前都同你一樣咁諗,覺得呢啲係禮貌嚟,做錯就要認,要同人道歉,但無奈唔係個個人都好似我地咁睇,佢地就算知道自己瘀咗做錯咗,都會因為要面子而唔肯認錯,仲要做埋啲傷天害理既事去支持佢自己,等人認為佢啱係你錯...有時做人就有呢啲衰人出現响你眼前,你點去避都避免唔到.
christylai 寫道:
~_~" 你都幾慘, 俾人屈誠信, 我老闆最多屈我冇做野. 我都記得你曾在 "是是但但" 那個KEEP FIT TOPIC度提過下.

我性子很硬, 一定要求"道歉" 的. 其實一句SORRY, 又唔會死人. 我只是想佢知道錯, 懂做個有禮的人, 向受害者SAY SORRY 吧.

WELL, 在我的世界, 跟我相處的人, 都對我很好的. 好彩好少有賤精出現, 不然, 我會轉行 OR 天天哭.


子爵府

積分: 11510


504#
發表於 05-2-24 13:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

算啦,大家都唔想既,下次做吓旁觀者咪算囉!
christylai 寫道:
我最多POST 美容的information, 記著, not hard sell product. 我最多只是會講資生堂吧. 人家資生堂有百年history了, 講它, 讓不會給人亂罵吧. @v@" so 今次, 我都認我是有點多口左...~_~'


大宅

積分: 4323


505#
發表於 05-2-24 13:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

人在做, 天在看!!!!


bandband 寫道:
係呀,嗰次我覺得好HURT,咁大個女第一次俾人話我誠信有問題,咁同話我係偷錢嗰個有咩分別???我覺得嗰次除咗俾人老屈外,簡直同俾人侮辱無分別!以前我响公司遇到呢啲小人我都無咩點,但呢次真係被傷害到喊咗成晚!再加上又係因為呢件事激發老細炒我,你話,呢次對我嚟講係咪打擊好大,依家我都有少少怕番工,但無奈無錢同埋响屋企好悶,所以要搵工...唉...希望下次唔好再俾人咁屈法!

唉!講真,我之前都同你一樣咁諗,覺得呢啲係禮貌嚟,做錯就要認,要同人道歉,但無奈唔係個個人都好似我地咁睇,佢地就算知道自己瘀咗做錯咗,都會因為要面子而唔肯認錯,仲要做埋啲傷天害理既事去支持佢自己,等人認為佢啱係你錯...有時做人就有呢啲衰人出現响你眼前,你點去避都避免唔到.
[quote]
christylai 寫道:
~_~" 你都幾慘, 俾人屈誠信, 我老闆最多屈我冇做野. 我都記得你曾在 "是是但但" 那個KEEP FIT TOPIC度提過下.

我性子很硬, 一定要求"道歉" 的. 其實一句SORRY, 又唔會死人. 我只是想佢知道錯, 懂做個有禮的人, 向受害者SAY SORRY 吧.

WELL, 在我的世界, 跟我相處的人, 都對我很好的. 好彩好少有賤精出現, 不然, 我會轉行 OR 天天哭.
[/quote]


子爵府

積分: 11510


506#
發表於 05-2-24 13:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

依家我實行玩低調,做番個平凡的老百姓就算,大前日我咪見工既,個店長問我有關同事相處方面,我都同佢講,我寧願自己少啲佣,都唔會同人爭客,都係以公司賺到錢為大前提...講真又爭得幾多,費時同人鬥時,又是連自己份工都無埋...


大宅

積分: 4323


507#
發表於 05-2-24 13:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 對, 保住飯碗最實際.

我吃好飯了. 你幾時食?


子爵府

積分: 11510


508#
發表於 05-2-24 13:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

無呀,依家無番工,我都係唔定時食飯,見肚餓先食囉....


大宅

積分: 4323


509#
發表於 05-2-24 15:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 唔定時食飯, 對身子唔好ga wor.


子爵府

積分: 11510


510#
發表於 05-2-24 15:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

自己一個人又唔知食乜,唔想嘥錢嘛...之前番工要食就無計啫,自己一個人响屋企真係好難會覺得肚餓...


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


511#
發表於 05-2-24 16:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hihi~~~~BAND

頭先去家計會年年驗身令你放心....阿姑娘話你D M遲左喎,如果月尾都唔黎就好驗下喇~~即刻令我諗起,我已經有兩個喎,如果再多一個,點算好呢??BAND,如果係你,你會點呀??
轉話題,我想問你呢DHC橄欖油潔膚油,冇化妝,可唔可以用架??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


512#
發表於 05-2-24 17:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,

DHC橄欖油潔膚油 要成2xx, 如果你不是用來下妝, 用來作啥?


大宅

積分: 4323


513#
發表於 05-2-24 17:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
如果我是你, 我會去婦科check 下有冇bb. ^^"


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


514#
發表於 05-2-24 18:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我諗住用黎洗面架咋,感覺好似會乾淨D呀嘛~~
christylai 寫道:
janet,

DHC橄欖油潔膚油 要成2xx, 如果你不是用來下妝, 用來作啥?
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


515#
發表於 05-2-24 18:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唔係CHECK唔CHECK既問題呢,係如果有,會唔會要呢~~
christylai 寫道:
janet,
如果我是你, 我會去婦科check 下有冇bb. ^^"
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


516#
發表於 05-2-24 21:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

如果轉咗係我,我會照生佢出嚟,你都有兩個仔女,唔差在多一個啦!始終嗰個都係你親骨肉,如果你依家唔要佢,等過多幾年,你諗番轉頭,你實會後悔架!
janet 寫道:
hihi~~~~BAND

頭先去家計會年年驗身令你放心....阿姑娘話你D M遲左喎,如果月尾都唔黎就好驗下喇~~即刻令我諗起,我已經有兩個喎,如果再多一個,點算好呢??BAND,如果係你,你會點呀??
轉話題,我想問你呢DHC橄欖油潔膚油,冇化妝,可唔可以用架??


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


517#
發表於 05-2-24 23:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你既理論都幾得意喎!!!如果有三個小朋友,又意外有左第四個,咁你又會唔會要呢??
[quote]
bandband 寫道:
如果轉
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


518#
發表於 05-2-24 23:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

依然會要!自己搞出嚟既梗係要自己去成擔番個責任啦!如果咁驚生點解一早唔做足預防措施呢~~~!!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


519#
發表於 05-2-24 23:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

當然有做足啦~~我諗唔會咁大個人呢d都唔識呀??不過你唔好話,咁仲更加要要啦,因為係個天俾架嘛 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 你知啦,冇一個避孕法係百分百架嘛~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


520#
發表於 05-2-25 00:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咪就係! :mrgreen: 既然神送份大禮俾你,你梗係一定要接受啦~~~!!!RIGHT?!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo