christylai 寫道:
~_~" 你都幾慘, 俾人屈誠信, 我老闆最多屈我冇做野. 我都記得你曾在 "是是但但" 那個KEEP FIT TOPIC度提過下.
我性子很硬, 一定要求"道歉" 的. 其實一句SORRY, 又唔會死人. 我只是想佢知道錯, 懂做個有禮的人, 向受害者SAY SORRY 吧.
WELL, 在我的世界, 跟我相處的人, 都對我很好的. 好彩好少有賤精出現, 不然, 我會轉行 OR 天天哭.
bandband 寫道:
係呀,嗰次我覺得好HURT,咁大個女第一次俾人話我誠信有問題,咁同話我係偷錢嗰個有咩分別???我覺得嗰次除咗俾人老屈外,簡直同俾人侮辱無分別!以前我响公司遇到呢啲小人我都無咩點,但呢次真係被傷害到喊咗成晚!再加上又係因為呢件事激發老細炒我,你話,呢次對我嚟講係咪打擊好大,依家我都有少少怕番工,但無奈無錢同埋响屋企好悶,所以要搵工...唉...希望下次唔好再俾人咁屈法!
唉!講真,我之前都同你一樣咁諗,覺得呢啲係禮貌嚟,做錯就要認,要同人道歉,但無奈唔係個個人都好似我地咁睇,佢地就算知道自己瘀咗做錯咗,都會因為要面子而唔肯認錯,仲要做埋啲傷天害理既事去支持佢自己,等人認為佢啱係你錯...有時做人就有呢啲衰人出現响你眼前,你點去避都避免唔到.
[quote]
christylai 寫道:
~_~" 你都幾慘, 俾人屈誠信, 我老闆最多屈我冇做野. 我都記得你曾在 "是是但但" 那個KEEP FIT TOPIC度提過下.
我性子很硬, 一定要求"道歉" 的. 其實一句SORRY, 又唔會死人. 我只是想佢知道錯, 懂做個有禮的人, 向受害者SAY SORRY 吧.
WELL, 在我的世界, 跟我相處的人, 都對我很好的. 好彩好少有賤精出現, 不然, 我會轉行 OR 天天哭.