興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 7458

畀面勳章


501#
發表於 12-6-21 21:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
我都想快...c6話痛12個鐘就見到bb唔洗咁驚喎男人真係得把口
痛12個中呀,男人講得真係易




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


502#
發表於 12-6-21 21:45 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪 發表於 12-6-21 19:36 睇下

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
佢回我....
如果你誤會我意思,對不起。
嚇得我 以為咩大字報添 唔好再覆佢




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


503#
發表於 12-6-21 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 chocolate9592 於 12-06-21

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
嘩嚇得我 以為咩大字報添 唔好再覆佢
有人做炸兩?




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


504#
發表於 12-6-21 21:46 |只看該作者

朱古力靈2事件簿7 之 陰謀論2 #381

火馬單野係自己del?





公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


505#
發表於 12-6-21 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表吊

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
點解唔好呀?
個b偏大怕生唔到
打冇痛針好痛 雖然話冇左陣痛嘅痛 但你會冇左感覺要幾時用力生 個產程會長左好多 我有兩個朋友都係打完生左成3日 一個最後要開刀 而且條腰以後,可以話係一世都會有腰痛 因為係要響背脊唔知邊個骨位打支針入去




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


506#
發表於 12-6-21 21:56 |只看該作者

引用:有冇試過係下面放尿呀依家去幾次豬豬抹個時

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
有冇試過係下面放尿呀依家去幾次豬豬抹個時都有鮮血要幾耐先冇血??



...
你見紅 唔會冇血出架 催生時可能會幫你插尿喉放尿 但果陣你可能已經聞緊笑氣或者痛到佢地幾時插喉都唔知架




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


507#
發表於 12-6-21 21:57 |只看該作者

引用:火馬單野係自己del?

原帖由 星野月櫻 於 12-06-21 發表
火馬單野係自己del?
係咪bk個post del左?




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


508#
發表於 12-6-21 22:02 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-6-21 21:35
等我去聽下先
一開始佢就講架喇...


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


509#
發表於 12-6-21 22:02 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-21 21:36
有冇試過係下面放尿呀依家去幾次豬豬抹個時都有鮮血要幾耐先冇血??



...
我無放過呀.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


510#
發表於 12-6-21 22:03 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-6-21 21:45
嘩嚇得我 以為咩大字報添 唔好再覆佢
我連LOGIN都無喇.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


511#
發表於 12-6-21 22:03 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-6-21 21:46
火馬單野係自己del?
可能係.....亦可能唔係.....


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


512#
發表於 12-6-21 22:05 |只看該作者

引用:Quote:星野月櫻 發表於 12-6-21 21:35 等我

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
一開始佢就講架喇...
可唔可以俾條link我呀




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


513#
發表於 12-6-21 22:06 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪 發表於 12-6-21 21:45 嘩嚇

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
我連LOGIN都無喇.....





男爵府

積分: 7458

畀面勳章


514#
發表於 12-6-21 22:10 |只看該作者

引用:Quote:星野月櫻 發表於 12-6-21 21:46 火馬

原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表
可能係.....亦可能唔係.....
聽完,個人好寒




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


515#
發表於 12-6-21 22:11 |只看該作者

朱古力靈2事件簿7 之 陰謀論2 #381

突然勁想八事態發展




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


516#
發表於 12-6-21 22:20 |只看該作者
本帖最後由 chocolate9592 於 12-6-21 22:23 編輯
小荻媽咪 發表於 12-6-21 22:05
可唔可以俾條link我呀

http://www.####.com/channel_list.php?channelid=61個四#係h k r e p o r t e r


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


517#
發表於 12-6-21 22:24 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-6-21 22:11
突然勁想八事態發展
都係個句:大肚就唔好諗鬼喇


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


518#
發表於 12-6-21 22:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mimini909 於 12-06-21 發表

原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表
佢咩都話唔洗,叫我飲人蔘粉
真係呢………




子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


519#
發表於 12-6-21 22:38 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-21 20:54
佢就係冇...我都有話佢,佢唔信囉
積係吊水後就穿水

我係見紅...早產.
係落藥後, 醫生用手隔硬篤穿羊水, 咁慢慢就會開始FEEL到陣痛.
真係好痛, 我最後都打左兩次支痛針.
但去到11點半都開得少, 加上又發緊燒, 最好逼住介一刀.


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


520#
發表於 12-6-21 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-06-21+發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表
打冇痛針好痛 雖然話冇左陣痛嘅痛 但你會冇左感覺要幾時用力生 個產程會長左好多 我有兩個朋友都係打完生左 ...
開刀係響脊椎位打針!麻醉針好幼唔痛嫁!



若要人不知 唔好咁低B !  : P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo